علی بابا به دنبال توسعه رقیب ربات هوش مصنوعی ChatGPT

کمپانی علی بابا به دنبال توسعه رقیب ربات هوش مصنوعی ChatGPT

همانطور که می دانید شرکت چینی علی بابا یکی از بزرگترین غول تجارت الکترونیک می باشد. به تازگی این کمپانی اعلام کرده است که بر روی توسعه رقیب خود یعنی ربات هوش مصنوعی ChatGPT کار می کند. بر اساس انتشارات روزنامه چینی بیزینس هرالد قرن 21 ام، این غول تجارت در حال فعالیت و توسعه یک ربات شبیه به ChatGPT می باشد. شایان ذکر است بدانید این ربات چینی برای از سر گذراندن مراحل آزمایشی در دسترس کارمندان خود قرار گرفته است.

همچنین این کمپانی چینی ادعا کرد که این فناوری و ربات قرار است تا به پلتفرم سازمانی آن ها اضافه شود. همانطور که می دانید این پلتفرم یک ارتباط سازمانی و همکاری به نام DingTalk می باشد.

کمپانی علی بابا برای Chatgpt رقیبی توسعه می دهد

همکاران عزیز می توانید مطالب زیر را در سایت دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در رابطه با ربات هوش مصنوعی ChatGPT مطالعه نمایید.

هوش مصنوعی Bard رباتی از کمپانی گوگل

همه چیز در مورد هوش مصنوعی ChatGPT

مجموعه دیجی پخش، واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. در دیجی پخش می توانید انواع اکسسوری گوشی موبایل عمده زیر قیمت بازار و با مهلت تست همکار را خریداری نمایید. دیجی پخش در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت می نماید. عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار تعداد بالا در دیجی پخش به فروش می رسد. همچنین می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را از این سایت به صورت به روز دنبال نمایید. تا امروز کمپانی گوگل و کمپانی علی بابا از رقیب های سرسخت هوش مصنوعی ChatGPT محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *