لوگو باسئوس خرید محصولات بیسوس

برند باسئوس – معرفی برند Baseus

تا الان برایتان پیش آمده که در دسته لوازم جانبی موبایل و لوازم الکترونیکی وسیله ای تهیه ای کنید که برند آن را نمی شناسید؟ آیا شده اسم برند به گوشتان خورده باشد اما هیچ اطلاعاتی در رابطه با کیفیت و پیشینه این برند ندانید؟ در بازار لوازم جانبی موبایل برندهای متفاوتی دارند. هر کدام کارایی و کیفیت منحصر به فرد خود را به کاربران ارائه می دهند. برند بیسوس یکی از برندهای آشنا و محبوب در ساخت لوازم جانبی موبایل عمده می باشد که داشتن اطلاعاتی در رابطه با این برند و کمپانی خالی از لطف نیست. از قدیم گفتند که ندانستن عیب نیست، نپرسیدن عیب است. با این تفاسیر پرسش های خود را از ما بخواهید!

ما جواب همه سوالات شما را در رابطه با برند باسئوس می دهیم تا دیگر ابهاماتی در ذهن شما باقی نماند. با ما همراه باشید تا برند باسئوس را برایتان آشنا کنیم.

محصولات و لوازم جانبی باسئوس BASEUS

برند باسئوس

کمپانی بیسوس برای شروع کار خود را شهر شنزن چین را در سال 2011 میلادی برگزید. در لغت برند باسئوس نام خود را بر اساس جمله Base On User نهاده است. این جمله به این معنی است که اساس و پایه شرکت ما مطابق با کاربران و یوزرهای ما است. این اصل یکی از مهم ترین اصولی است که شرکت ها به نظرات مشتریان و کاربران خود اهمیت بسیاری می دهند. برند باسئوس در همان اولین سال فعالیت خود اولین فروشگاه فیزیکی خود را در شهر گوانجو چین راه اندازی کرد. تا به امروز فروشگاه های بسیاری را با این برند می توانید در دیگر شهرهای چین مانند پکن و شنزن پیدا کرد. در حال حاضر که در سال 2022 هستیم این کمپانی محصولات خود را به 180 کشور جهان صادر می کند.

جالب است بدانید که شعار برند بیسوس (به راحتی بر مشکلات بیشتری غلبه کنید) است. این شعار اشاره به کیفیت و ساخت مرغوب و بالای محصولات خود دارد. بیسوس در کنار کیفیت بالا و سرسخت محصولات خود نوآوری و زیبایی را نیز از یاد نبرده است. امروزه با تلاش های فراوان و طراحی های به روز این کمپانی به یکی از شرکت های پیشرو در تولید محصولات الکترونیکی تبدیل شده است.

خرید رم ریدر آیفون لایتنینگ بیسوس باسئوس خرید ایرپاد آیفون

محصولات برند باسئوس

کمپانی بیسوس محصولات متفاوتی از جمله پاوربانک، هندزفری، هدفون، کابل، کلگی (آداپتور)، کاور، شارژر وایرلس، پایه نگهدارنده هولدر موبایل، اسپیکر و… را به بازار پس از طراحی و تولید عرضه می نماید. همچنین محصولات این برند را می توانید در زمینه قطعات جانبی موبایل نیز یافت کنید. کیفیت در برند باسئوس حرف اول را می زند. در ابتدا پس از تولید محصولات توسط تیم فنی این کمپانی آزمایش می شوند و پس از کسب تاییدیه های لازم روانه بازار می شوند.

برخی محصولات باسئوس تاییدیه Apple MFI را دارا می باشد. این تاییدیه به این معناست که استاندارهای محصولات مطابق با محصولا شرکت اپل است و تقریبا کیفیتی مانند محصولات شرکت اپل را دارد.

خرید انواع محصولات برند باسئوس

کابل های شرکت بیسوس

یکی از متنوع ترین محصولاتی که این کمپانی تولید می کند انواع کابل شارژ است. شما می توانید کابل شارژهای متفاوت را با پورت های مختلف برای انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل و … پیدا کنید. کابل شارژهای این برند بسیار باکیفیت و مرغوب هستند. پیشنهاد همیشگی ما به کاربران این است که یک کابل شارژ مناسب و باکیفیت بخرید نه یک کابل ارزان نامرغوب! کابل شارژهای بی کیفیت عمر باتری و همچنین پورت شارژ گوشی شما را کاهش می دهد.

خوب است بدانید که امروزه برند باسئوس قدم در تولید لوازم جانبی خودرو نیز گذاشته است.

سخن پایانی

برند بیسوس یکی از پیشگامان در توسعه، طراحی، تولید و فروش لوازم جانبی موبایل است. از صفر تا صد کار در خط های این کمپانی انجام می شود. برای خرید محصولات خود خوب است که مطالب کافی بخوانید تا بهترین خرید را داشته باشید. خرید لوازم جانبی موبایل سخت است اگر اطلاعات کافی در این بازاری که فیک و تقلبی زیاد است نداشته باشید. شرکت دیجی پخش، واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده است. این فروشگاه اینترنتی و آنلاین چندین سال است که در پخش کنندگان لوازم جانبی موبایل عمده کار می کند و نامی آشنا برای همکاران موبایل فروش است. شما هم می توانید با مرراجعه به سایت یا نرم افزار دیجی پخش با محصولات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *