گلس گوشی و دلایل هوا گرفتن گلس و راه های رهایی از آن

طبیعتا همه شما روی گوشی موبایل تان برای محافظت از ال سی دی یک لایه به نام گلس گوشی انداخته اید. اما اگر یک نگاه به گلس گوشی تان بندازید ممکن است چند حباب ایجاد شده به شکل دایره در زیر آن ببینید که برای تان ناخوشایند باشد. با ما همراه باشید تا راه های رهایی از این حباب ها را یاد بگیرید.

خرید گلس گوشی حباب گلس

علت اینکه گلس گوشی حباب می گیرد چیست ؟

به موارد زیر توجه کنید :

  • علت اصلی این مشکل استفاده از مافظ صفحه بی کیفیت و نامرغوب است. امروزه گلس موبایل در بازار در انواع مختلف تولید و عرضه شده اند. از قیمتهای پایین و ارزان گرفته تا قیمت های بسیار بالا. نکته مهم در این قسمت این است که گلس های خود را از فروشگاه های معتبر لوازم جانبی موبایل تهیه کنید. همکاران محترم می توانند برای خرید گلس های مرغوب از سایت پخش عمده لوازم جانبی موبایل دیجی پخش دیدن کنند.
  • یک سری از گلس های موبایل هم چسب بی کیفتی دارند و هنگام نصب به خوبی روی گوشی نمی چسبند و همین باعث ایجاد حباب می شوند.
  • امروزه انواع مختلفی گارد گوشی تولید می شوند و در دست کاربران هستند. گارد 360 درجه باعث می شود تا به لبه های گلس گوشی فشار وارد شود و باعث جدا شدن آن از صفحه گوشی شود.
  • اگر ضربه یا فشاری هم به گلس وارد شود ممکن است باعث ایجاد حباب شود.گلس گوشی خرید گلس گوشی محافظ صفحه

در زیر یک روش برای از بین بردن حباب زیر گلس را مطالعه می کنید.

  • در ابتدا گلس را از صفحه گوشی جدا کنید.

گلس را به همراه یک تیغه به آرامی از بالای صفحه نمایش جدا کنید. همین روند را ادامه دهید تا جایی که گلس کاملا از گوشی جدا شود. دقت کنید که جنس گلس ها متفاوت است و ممکن است حین این کار گلس موبایل تان بشکند یا آسیبی ببیند پس با دقت تمام این کار انجام دهید.

گلس گوشی موبایل خرید گلس موبایل گلس موبایل محافظ صفحه

  • صفحه نمایش گوشی تان را کاملا پاکیزه کنید.

در مرحله دوم باید سطح نمایش را به آرامی با یک دستمال و الکل پاک کنید. اینکار را ادامه دهید تا جایی که از پاکیزگی صفحه نمایش تان مطمئن شوید. فراموش نکنید که اجازه بدید تا صفحه گوشی تان کاملا خشک شود.

  • نصب مجدد گلس

در مرحله آخر پس از تمیز کردن صفحه، گلس گوشی تان را باید مجددا نصب کنید. برای اینکار بهتر است که از قسمت های لبه شروع کنید و سپس به مرکز فشار وارد کنید. اگر برای نصب گلس گوشی مهارت زیادی ندارید می توانید از روغن حباب گلس استفاده کنید که برای خرید می توانید از سایت دیجی پخش دیدن کنید. تمام این مراحل را به آرامی و در نهایت دقت انجام دهید.

 

برای تماشای ویدیو نیز می توانید به سایت YouTube مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *