باز کردن قفل گوشی سامسوگ بدون از دست رفتن اطلاعات

حذف کردن رمز گوشی سامسونگ

بسیاری از کاربران دارای گوشی سامسونگ می باشند و ممکن است برایشان شرایطی پیش بی آید که رمز خود را فراموش نمایند. حتی ممکن است در شرایطی گیر کنند که نیاز به حذف رمز گوشی سامسونگ خود داشته باشند. این در حالی است که نمی خواهند هیچ یک از اطلاعات آن ها حذف شود و از بین برود. باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون اینکه اطلاعاتی از دست بدهید، چندان کار آسانی نیست. شما برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید و در نهایت رمز خود را حذف کنید، نیاز به گذراندن چندین مرحله و تایید آن ها دارید. همانطور که گفتیم، حذف کردن رمز گوشی سامسونگ بدون از دست رفتن اطلاعات کار آسانی نیست؛ اما غیرممکن هم نیست. باز کردن قفل گوشی سامسونگ مراحل خاص خود را دارد که در ادامه به آن می پردازیم؛ پس با دیجی پخش همراه باشید.

حذف رمز گوشی سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات

سوالاتی که ذهن کاربران به در این شرایط به خود درگیر می کند این است که چگونه قفل گوشی سامسونگ خود را بدون پاک شدن اطلاعات پاک کنیم؟ چگونه رمز گوشی سامسونگ را باز کنیم؟ چگونه رمز گوشی سامسونگ را غیرفعال کنیم؟ در ادامه با ما تا انتها همراه باشید.

همچنین اگر علاقمند هستید می توانید مطلب زیر را مطالعه نمایید.

خرید و قیمت گلکسی واچ 5 معرفی قابلیتهای گلکسی واچ 5 سامسونگ

باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات

بهترین و اصلی ترین راه حذف رمز گوشی سامسونگ بدون اینکه اطلاعات خود را از دست بدهید، استفاده از برنامه Find My گوشی موبایل سامسونگ است. البته شایان ذکر است بدانید قبل از فراموشی رمز عبور خود و یا هنگام خرید گوشی موبایل جدید، بایستی این برنامه را فعال کنید. همچنین برای اینکه بتوانید از نرم افزار Find My استفاده نمایید، باید درون گوشی خود سیم کارت داشته باشید و یا به شبکه وای فای Wi-Fi متصل باشید. برای اینکه بتوانید با برنامه Samsung Find My Mobile به منظور باز کردن رمز گوشی سامسونگ خود دسترسی داشته باشید، بایستی پسورد و آیدس حساب کاربری سامسونگ خود را داشته باشید. در نهایت برای اینکه بتوانید با کمک نرم افزار فایند مای موبایل سامسونگ، رمز گوشی خود را حذف نمایید، بایستی مراحل زیر را دنبال نمایید:

حذف کردن قفل گوشی موبایل باب رنامه find my phone

  • در مرحله اول بایستی با کامپیوتر یا لپ تاپ وارد سایت Samsung Find My Mobile شوید.
  • سپس با رمز و آیدی حساب کاربری سامسونگ خود واد برنامه شوید.
  • سپس در قسمت راست صفحه مورد نظر، بر روی بخشی گه گزینه های بیشتری دارد ضربه بزنید و گزینه More را انتخاب نمایید.
  • در انتهای آپشن ها گزینه Unlock My Device را مشاهده می کنید، بر روی آن کلیک نمایید.
  • مجددا رمز و آیدی حساب کاربری خود را وارد نمایید و Unlock را انتخاب کنید.
  • در نهایت گوشی شما حذف رمز را انجام داده است.

از دست دادن اطلاعاتی که در گوشی موبایل خود داریم، واقعا ناراحت کننده است. به همین علت پیشنهاد ما این است که هنگام خرید گوشی موبایل حتما یک حساب کاربری در سامسونگ که به آن اکانت سامسونگ می گویند، بسازید تا اگر در چنین شرایطی گیر افتادید، بتوانید خود را با برنامه Find My Mobile نجات دهید.

حذف کردن قفل گوشی موبایل باب رنامه find my phone

حذف رمز گوشی سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات با برنامه iMyFone LockWiper

یکی دیگر از راه هایی که می توانید در چنین شرایطی و زمانی که به باز کردن قفل گوشی سامسونگ خود نیاز دارید، مراجعه کنید؛ استفاده از برنامه iMyFone LockWiper است. البته توجه داشته باشید که قبل از استفاده باید این برنامه را بر روی گوشی موبایل هوشمند سامسونگ خود نصب نمایید. سپس مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • در مرحله اول که نرم افزار iMyFone LockWiper را بر روی سیستم خود نصب کردید، گوشی موبایل خود را با کابل به سیستم وصل نمایید.
  • در این مرحله بایستی اطلاعات حساب خود را وارد نمایید که شامل رمز و آیدی حساب کاربری سامسونگ شما می باشد.
  • سپس برنامه اطلاعات مورد نیاز را شروع به دانلود می کند که باید سیستم خود را به شبکه اینترنت متصل نمایید.
  • بر روی گزینه Next ضربه بزنید و گوشی موبایل سامسونگ را در حالت Downloading بگذارید.
  • در مرحله پایانی باید گزینه Start To Unlock را بزنید و منتظر بمانید تا عملیات حذف رمز گوشی سامسونگ انجام شود.

باز نمودن قفل و رمز گوشی موبایل سامسونگ

چگونه بدون پاک شدن اطلاعات رمز گوشی را باز کنیم؟

یکی از شیوه های دیگر که می توان برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ خود استفاده نمایید، ریست فکتوری است. این روش کاملا تضمینی بوده؛ اما شما در نهایت تمامی اطلاعاتی که بر روی گوشی خود داشته اید را از دست می دهید. همانطور که می دانید با ریست فکتوری گوشی موبایل شما کاملا به حالت اولیه بر می گردد و گویا به تازگی آن را خریداری کرده اید. تمامی برنامه های شما نیز پاک می شوند و فقط اپلیکیشن های پیش فرض گوشی مانند گالری، پیام ها و تماس ها باقی می ماند. برای اینکه بتوانید حذف رمز گوشی سامسونگ را با روش ریست فکتوری انجام دهید، بایستی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در مرحله اول باید به سایت Find My Phone بروید.
  • در اینجا باید رمز و آیدی حساب کاربری سامسونگ خود را وارد نمایید.
  • سپس در این مرحله گوشی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و شروع به ریست فکتوری کنید.
  • در نهایت باید بر روی گزینه Erase کلیک کنید تا تمامی اطلاعات شما پاک شوند.

حالا شما یک گوشی بدون رمز و قفل در دست دارید. در این حالت می توانید به تنظیمات گوشی بروید و از نو رمز جدید بر روی گوشی خود بگذارید. البته در این شرایط ما پیشنهاد می کنیم که از اطلاعات خود یک نسخه و بکاپ بر روی سیستم دیگر داشته باشید تا اگر مجبور به ریست فکتوری هم شدید، اطلاعات خود را از دست ندهید.

سخن پایانی

با مطالعه این مطلب آموختید که شیوه هایی برای باز کردن رمز گوشی موبایل بدون از دست دادن اطلاعات وجود دارد. شما کاربران دیجی پخش می توانید با استفاده از برنامه هایی که در بالا گفته شد، عملیان حذف رمز گوشی سامسونگ را انجام دهید و نیز از پاک شدن اطلاعات خود جلوگیری نمایید. تیم دیجی پخش هر لحظه در کنار شما عزیزان می باشد. خوشحال می شویم تا شما هم اگر تجربه ای در این زمینه دارید با بقیه کاربران در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *