خرید عمده لوازم جانبی موبایل عمده پخش عمده لوازم جانبی موبایل عمده

اندروید 13 برای گوشی های F12 و A03 منتشر شد

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ اندروید 13 را برای گوشی های بسیاری منتشر کرد. حالا به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا اندروید 13 را برای گوشی های بیشتری منتشر نماید. حالا این کمپانی این اندروید را برای گوشی های F12 و A03 منتشر کرد. همانطور که می دانید گوشی های موبایل F12 و A03 دارای قیمت های بسیار مناسبی می باشند. از همین رو کاربران بسیاری به خرید این گوشی ها مشتاق می باشند. حالا خبر خوب برای دارندگان این اسمارت فون ها عرضه Android 13 برای آن ها می باشد. با استفاده از این اندروید طبیعتا حس بهتری به کاربر زمان استفاده از گوشی منتقل خواهد شد.

شایان ذکر است بدانید همراه با آپدیت شدن اندروید، شاهد مجهز شدن به رابط کاربری One UI 5 نیز برای گوشی های F12 و A03 خواهیم بود. این اندروید برای گوشی موبایل F12 عرضه شد و تقریبا 46 مشکل امنیتی این اسنارت فون را برطرف کرد. همچنین این به روز رسانی همراه با بسته امنیتی ماه نوامبر 2022 خواهد بود.

اندروید 13 برای گوشی های سامسونگ a03 و f12 منتشر شد

فیرم ور گوشی موبایل سامسونگ A03 پس از دریافت آپدیت اندروید به A035FXXU2CVL4 تبدیل خواهد شد. همچنین از آنجایی که این گوشی سخت افزاز قدرتمندی را شامل نمی شود، برای آن رابط کاربری و تم One UI 5 Core در نظر گرفته شده است.

شاید برای شما همکاران مطلب زیر نیز جالب باشد. همچنین می توانید مطالب بیشتری در رابطه با تکنولوژی را در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *