پخش عمده و کلی هدفون بلوتوث p47

معرفی هدفون بلوتوث P47 عمده

در طول روز کاربران از هندزفری و هدفون های مختلفی برای گوش کردن به موزیک،تماشای فیلم، شرکت کردن در همایش های آنلاین و غیره استفاده می کنند. هدفون و هندزفری نمونه هایی زیادی در بازار دارند. طبیعتا مشتریان هم برای خرید یک هدفون خوب به سراغ فروشگاه شما خواهند آمد. هدفون بلوتوث P47 عمده یک وسیله الکترونیکی در دسته لوازم جانبی موبایل عمده و اکسسوری گوشی موبایل می باشد. فروشندگان لوازم جانبی موبایل و موبایل فروشان هدفون بلوتوث و بی سیم عمده را در لیست خریدهای خود قرار می دهند. یکی از معروف ترین و پرفروش ترین هدفون های بلوتوث در بازار هدفون بلوتوث P47 است. این مدل هدفون در رنگبندی مختلفی طراحی و تولید شده است. همچنین مشخصات منحصر به فرد خود را دارد که در ادامه با آن آشنا می شوید.

فروش عمده هدفون بلوتوث p47

نحوه اتصال هدفون بلوتوث P47 عمده

در ابتدا باید بگوییم که این هدفون بلوتوث عمده با تمامی گوشی های موبایل سامسونگ، آیفون، شیائومی و به طور کلی هر دستگاهی که دارای فناوری بلوتوث می باشد، سازگار است. هدفون بلوتوث P47 عمده دارای یک پورت 3.5 میلی متری است که می توانید آن را به گوشی های موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر که دارای سوکت 3.5 میلی متری است، وصل نمایید. برای انجام این کار نیاز به یک کابل دارید که از هر دو سمت دارای پورت 3.5 میلی متری باشد. نام این کابل ها در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل، کابل صدا AUX است.

این هدفون بی سیم عمده را می توانید بدون نیاز به کابل با فناوری بلوتوث به گوشی های موبایل خود وصل کنید. نسخه بلوتوث این مدل هدفون بلوتوث V 4.2 است. کافیست با روش کردن بلوتوث گوشی خود و همچنین روشن کردن هدفون این دو دستگاه مد نظر را با هم جفت سازی کنید.

در روش سوم شما می توانید از کارت حافظه (رم گوشی) استفاده نمایید. هدفون بلوتوث P47 عمده دارای یک درگاه برای جایگذاری کارت حافظه می باشد. کاربران می توانید انواع رم گوشی را در این قسمت هدفون بلوتوث جای دهید و موزیک خود را پخش کنید.

واردات انواع هدفون بلوتوث

ویژگی های هدفون بلوتوث P47

  • کیفیت بالا

در این مدل هدفون بلوتوث عمده بلوتوث به سرعت وصل می شود. شا می توانید با استفاده از هدفون بلوتوث P47 عمده تماس های خود را پاسخ دهید. کیفیت صدای بالایی دارد و همچنین به راحتی می توانید هنگام کار کردن از این هدفون استفاده کنید. دکمه های روی هدفون بلوتوث این امکان را به شما می دهد تا بتوانید موزیک خود را پخش یا متوقف کنید. حجم صدای موزیک را کن و زیاد کنید و همچنین به تماس های خود پاسخ دهید.

  • انعطاف پذیری بالا

در این مدل هدست بی سیم شما می توانید طول و اندازه هدفون را بر روی گوش های خود تنظیم کنید. این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا همچنین بتوانید آن را بر روی سر خود چک کنید. همچنین این مدل به راحتی تا می شود و قابل حمل است. شما می توانید آن را در کیف خود جای دهید و در سفر یا محل کار خود جابجا کنید.

شایان ذکر است بدانید که می توانید موج های رادیو FM را نیز بر روی آن تنظیم کنید و در صورت علاقه به رادیو گوش سپارید.

مشخصات هدفون بی سیم P47 عمده

سازگاری دستگاهگوشی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر
درگاه های موجودمیکرو USB- درگاه کارت حافظه
نحوه شارژبا استفاده از کابل میکرو USB
نحوه اتصالبلوتوث- کابل صدا AUX
فرکانس پاسخ20000 Hz
امپدانس32 وات
زمان شارژ2 ساعت
زمان پخش موسیقی6 ساعت
زمان آماده به کار18 ساعت
زمان مکالمه6 ساعت
تراشه بلوتوثCSR
فاصله پشتیبانی بلوتوث10 متر
نسخه بلوتوثV4.2
حافظه خارجیکارت TF
محدوده فرکانس108 MHz
رادیو FMبله – FM: 87.5
نوع باتریباتری لیتیوم 200 mAh
ابعاد6.50 x 17.00 x 18.00 CM
وزن0.1290  کیلو گرم
محتویات بسته بندیکابل صدا AUX پورت 3.5 میلی متری- دفترچه راهنما- کابل شارژ میکرو USB
رنگبندیمشکی- سفید- آبی- قرمز- سبز-

 

سخن پایانی

تا اینجا با تمامی مشخصات هدفون بلوتوث P47 عمده آشنا شدید. برای خرید عمده هدفون بلوتوث می توانید به مجموعه دیجی پخش مراجعه کنید. دیجی پخش، یک مرکز پخش معتبر در زمینه پخش لوازم جانبی گوشی موبایل عمده است. این مرکز پخش انواع اکسسوری گوشی موبایل را به صورت عمده به فروش می رساند. انواع محصولات دیجی پخش با گارانتی و مهلت تست همکار مخصوص برای همکاران موبایل فروش ارائه می شود. برای خرید عمده هدفون بلوتوث بر روی لینک زیر کلیک کنید. همچنین می توانید هدفون بی سیم عمده P47 را با رنگبندی جور از این مجموعه خریداری کنید.

خرید و فروش عمده هدفون بلوتوث

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *