پخش عمده لوازم جانبی موبایل خرید عمده لوازم جانبی موبایل گوشی موبایل ردمی نوت 12 تی پرو

مشخصات گوشی موبایل ردمی نوت 12T پرو فاش شد

به تازگی کمپانی ردمی مشخصاتی از گوشی موبایل ردمی نوت 12T پرو منتشر کرد. این گوشی موبایل جدید جایگزین گوشی ردمی نوت 11T پرو در چین خواهد بود. همانطور که می دانید چندی پیش اطلاعاتی در رابطه با جانشیت جدید ردمی نوت 11T پرو منتشر شد. حالا کمپانی ردمی این خبر را تایید کرد و تصاویر و مشخصاتی از این گوشی هوشمند جدید افشا کرد.

در جدیدترین اطلاعات این گوشی موبایل می توان به نرخ نوسازی 144 هرتزی و استفاده از پنل نمایشگر LCD با نسبت تصویر 20.5:9 اشاره کرد. همچنین این گوشی موبایل هیچ گونه خمیدگی ندارد و مانند سری قبلی کاملا صاف عرضه خواهد شد. این گوشی میان رده ردمی از تراشه دیمنسیتی 8200 اولترا استفاده خواهد کرد.

نسخه چین این گوشی موبایل با نام ردمی نوت 12T پرو منتشر می شود. و نسخه جهانی آن را می توانید با نام ردمی K60i خریداری نمایید. این گوشی هوشمند یا اندروید 13 و نسخه 12 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد. همچنین شایان ذکر است بدانید این گوشی موبایل ردمی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نماید. ردمی نوت 12 تی پرو را می توانید در رنگ های مشکی، سفید و آبی خریداری نمایید.

گوشی موبایل ردمی نوت 12T پرو معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

همکاران گرامی می توانید دیگر اخبار منتشر شده در رابطه با دنیای تکنولوژی و آخرین اخبار پخش عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش مطالعه نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *