خرید عمده لوازم جانبی موبایل فروش عمده لوازم جانبی موبایل

معرفی ردمی واچ 3

همانطور که می دانید کمپانی شیائومی از یکی دیگر ز محصولات کنار در کنار سری گوشی های موبایل K60 به نام ردمی واچ 3 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند یکی دیگر از محصولات جذاب شیائومی است که پس از ردمی بند 2 معرفی شد. این ردمی واچ صفحه نمایشی مربعی دارد و دارای اندازه ای 1.75 اینچی AMOLED است. هر تراکم این صفحه نمایش 341 پیکسل است و دارای نره نوسازی 60 هرتزی می باشد. این ساعت هوشمند شیائومی می تواند تا 600 نیت برای کاربر روشنایی تولید نماید. همچنین شایان ذکر است بدانید ردمی واچ 3 دارای یک دکمه فیزیکی می باشد.

این ساعت هوشمند شیائومی دارای 200 واچ فیس متنوع است و از صفحه نمایش همیشه روشن بهره می برد. از دیگر ویژگی های این محصول این است که با یک بار شارژ کردن می توانید تا 12 روز از آن استفاده نمایید. شما می توانید در طول این 12 روز از حسگر ضربان قلب و اندازه گیری سطح اکسیژن خون بهره ببرید. خالی از لطف نیست بدانید، ردمی واچ 3 به قابلیت استاندارد ATM 5 مجهز شده است تا بتواند برای شنا کردن بی نقص باشد. ساعت هوشمند شیائومی 3 دارای 121 نوع فعالیت ورزشی متنوع می باشد و به صورت مستقل فعالیت های ورزشی شما را بدون نیاز به گوشی موبایل کنترل می کند.

ردمی واچ 3 رونمایی شد معرفی ردمی واچ 3 رونمایی از قابلیت های ردمی واچ 3

شما می توانید به راحتی بسیاری از فعالیت ها را بدون نیاز به گوشی با ردمی واچ 3 انجام دهید. زیرا به GPS مجهز می باشد. البته شایان ذکر است بدانید برای برقراری تماس نیاز به گوشی موبایل دارید؛ زیرا تماس به صورت بلوتوثی است. همچنین برای بهبود کیفیت تماس از قابلیت حذف صدای نویز و مزاحم استفاده شده است. در نهایت این ساعت با رنگ های سفید و مشکی به همراه بندهای رنگی فراوان وارد بازار خواهد شد.

اخبار لوازم جانبی موبایل عمده و دنیای تکنولوژی؛ ردمی واچ 3

برای دنبال کردن اخبار مربوط به بازار دنیای تکنولوژی و لوازم جانبی موبایل عمده می توانید به دیجی پخش مراجه نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده به صورت مستقیم از چین و دبی است. این مجموعه انواع محصولات و اکسسوری موبایل عمده را با تنوع بالا و زیر قیمت بازار و تست سلامت همکار به فروش می رساند. برای خرید می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. همچنین به محض موجود شدن ردمی واچ 3 می توانید از دیجی پخش آن را خریدار نمایید. البته ممکن است این خبر هم برایتان جالب باشد که کمپانی شیائومی از ردمی بادز 4 لایت نیز رونمایی کرد.

معرفی مشخصات ردم یواچ 3 خرید عمده ساعت هوشمند شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *