هندزفری ردمی بادز 4 پرو معرفی شد رونمایی از هندزفری شیائومی بلوتوثی ردمی بادز 4 پرو

معرفی ردمی بادز 4 لایت

همانطور که می دانید کمپانی شیائومی از ردمی واچ 3 و ردمی بند 2 رونمایی کرده است. حالا با محصولی جدید از شاین شرکت روبه رو هستیم. این محصول هندزفری بلوتوثی ردمی بادز 4 لایت  می باشد. هر بادز این هندزفری 3.9 گرم وزن دارد و کاملا به صورت هوشمند و خودکار صداهای مزاحم و به اصلاح نویز را حذف می نماید. همچنین شایان ذکر است بدانید این هندزفری بلوتوثی شیائومی جذاب دارای قط درایور 12 میلی متری می باشد تا توانایی تولید صدای عمق را داشته باشد.

معرفی امکانات و مشخصات هندزفری شیائومی بادز 4 پرو

ردمی بادز 4 لایت می تواند تا 20 ساعت برای شما کار کند و دارای باتری قوی می باشد. این محصول دارای یک کیس، دو هندزفری و کابل شارژ می‌ باشد. نسخه بلوتوث این بادز لایت ردمی 5.3 می باشد که در سریع ترین زمان به برخی از گوشی های شیائومی وصل و کانکت می شود. این هندزفری شیائومی بلوتوثی به گواهی IP54 مجهز شده است. همین گواهی باعث می شود تا ردمی بادز 4 لایت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم شود. در نهایت باید بدانید که همکاران عزیز می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید.

خرید عمده هندزفری شیائومی خرید عمده هندزفری هندزفری عمده خرید عمده محصولات شیائومی

این محصول در رنگ های مشکی، سفید، سبز و نارنجی وارد بازار خواهد شد.

ردمی بادز 4 پرو در رنگ های مشکی سفید نارنجی و سبز

دیجی پخش واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل از دبی و چین می باشد. همکاران می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده با تنوع بالا و زیر قیمت بازار را از دیجی پخش خریداری نمایید. همچنین به محض موجود شدن ردمی بادز 4 لایت در دیجی پخش به صورت عمده به فروش خواهد رسید و می توانید آن را خریداری نمایید. همچنین برای خرید محصولات شیائومی به صورت عمده و خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل شیائومی فروش عمده لوازم جانبی موبایل شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *