ایرپاد آیفون

ایرپاد – کیس شارژ جایگزین شده را چگونه راه اندازی کنیم ؟

تا حالا برای تان پیش آمده اشیا و لوازم کوچک و ارزشمند خود را گم کنید، و از این بابت بسیار ناراحت باشید؟ لوازم جانبی موبایل و اکسسوری گوشی جزئی از آن لوازم هستند که هم قیمت به نسبت بالایی دارند و هم در روز بسیار پر کاربرد و ضروری هستند. ایرپاد آیفون یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین هندزفری های بی سیم وایرلس است که بسیاری از کاربران، فرقی نمی کند از گوشی آیفون استفاده می کنند یا سامسونگ و شیائومی، از داشتن آن لذت می برند. فکر کنید یکی از گوش های ایرپاد آیفون خود را گم کرده باشید، یا کیس شارژ تان آسیب دیده باشد، بله اتفاق بسیار ناراحت کننده ای است اما می توانید یک جایگزین برای آن تهیه کنید.

airpods

خرید لوازم جایگزین برای Airpods آیفون

بسیاری از کاربران پس از اینکه ایرپاد آیفون خود را گم می کنند به فکر خرید یک جدید آن می افتند اما فکر کنید یکی از گوش های ایرپاد شما نباشد یا ایرپاد تان کاملا سالم باشد اما کیس شارژ آسیب ببیند. وقتی یک گوش ایرپاد تان گم می شود مسلما برای تهیه یک جفت مناسب به دنبال محصولاتی هستید که دست دوم باشند و به فروشگاه های معتبر فروخته بشوند. بسیاری از کاربران بعد از خرید یک گوش برای Airpods خودشان دچار مشکل جفت گیری یا Pair شدن می شوند. ایرپاد را تهیه می کنند اما با ایرپاد خود جفت نمی شود و در حالت Lock گیر می کند و همین آن ها را مایوس می کند. اگر شما هم جزئی از این افراد هستید با ما همراه باشید.

ایرپاد یا کیس شارژ خود را تنظیم کنید.

مراحل تنظیم گوش Airpods و یا کیس شارژ با ایرپاد شما

1- به قسمت تنظیمات Setting گوشی موبایل، تبلت، آی واچ و … خود بروید و سپس بر روی بخش بلوتوث Bluetooth کلیک کنید. دکمه اطلاعات یا Information در کنار ایرپاد خود را بزنید.

2- گزینه فراموشی این دستگاه Forget This Device را بزنید.

3- بعد از اینکه گزینه Forget This Device را زدید، دوباره بر روی همین گزینه برای تایید (Confirm) ضربه بزنید.

4- هر دو گوش ایرپاد را داخل کیس شارژ قرار دهید.

5- درب کیس شارژ را باز کنید و چراغی که بر روی کیس است را چک کنید. رنگی که نشان می دهد باید زرد یا کهربایی باشد.

6- در این مرحله، دکمه تنظیم در پشت کیس شارژ را چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید. چراغ وضعیت باید به رنگ سفید چشمک بزند. اگر چراغ همچنان کهربایی رنگ بود، نگران نشوید. کیس شارژ را به شارژ متصل کنید. 20 دقیقه صبر کنید سپس چک کنید. حالا به شما رنگ سفید را نشان می دهد.

7- در گوشی موبایل، تبلت و دستگاه مودرنظر خود به صفحه اصلی Home Screen بروید.

8- درب کیس شارژ را باز کنید. Airpods را نزدیک دستگاه موردنظر قرار دهید. یک صفحه راه اندازی بر روی دستگاه تان ظاهر می شود.

9- در نهایت، بر روی اتصال Connect و سپس بر روی انجام شد Done ضربه بزنید.

setup button دکمه راه اندازی در ایرپاد

سخن آخر

اگر نیاز دارید تا ایرپادی که به عنوان جایگرین خریده اید را راه اندازی کنید، کافی است تا تمام مراحل بالا را به درستی و قدم به قدم انجام دهید. Airpods آیفون شما در این وضعیت آماده استفاده است و منتظر پخش کردن یک موزیک دلنشین است. اگر از اصل بودن با تقلبی بودن ایرپاد خود مطمئن نیستید می توانید مطلب زیر را در دیجی پخش مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *