خرید تبلت دانش آموزی سامسونگ تب A8

معرفی بهترین تبلت های دانش آموزی

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن شروع آموزش مجازی، بسیاری از والدین به فکر خرید دستگاه های الکترونیکی برای فرزندان خود می باشند. به طور کلی اولین چیزی که به ذهن آن ها می آید، تبلت دانش آموزی است. در واقع تبلت های دانش آموزی، تبلت هایی می باشند که قیمت ارزانی دارند. برای اینکه بتوانید یک تبلت خوب خریداری نمایید باید معیارهای مختلفی داشته باشید و همچنین پارامترهای گوناگونی را رعایت نمایید. برای خرید بهترین تبلت برای دانش آموزان می توانید با تیم دیجی پخش همراه باشید و این مقاله را مطالعه نمایید. ما در اینجا لیستی از بهترین تبلت ها برای دانش آموزان به همراه مشخصات، قیمت و عکس آن ها برای شما عزیزان آماده کرده ایم؛ پس با ما همراه باشید.

خربد بهترین تبلت دانش اموزی قیمت مناسب ترین تبلت های دانش آموزی بهترین تبلت های دانش آموزی کدام اند

تبلت دانش آموزی چیست؟

در وهله اول باید بدانید که به چه تبلت هایی دانش آموزی می گویند. در واقع تبلت هایی که سخت افزار مناسبی دارند و از یک نمایشگر باکیفیت برخوردار هستند تا دانش آموزان بتوانند تکالیف خود را در آن انجام دهند و به یادگیری بپردازند، تبلت دانش آموزی می گویند. این تبلت ها می توانند در برندها و مارک های مختلف تولید شوند و شما بر اساس نیاز و معیارهای خود یک کدام را خریداری نمایید. در این لیستی که برای شما تهیه کردیم، قیمت های متفاوت در آن وجود دارد و می توانید نمونه های ارزان و گران را در آن پیدا نمایید. همچنین نمونه دخترانه و پسرانه فرقی نمی کند و شما می توانید رنگ های متناسب با شخصیت خود را خریداری نمایید.

خرید تبلت سامسونگ تبل گلکسی A7 لایت

معرفی بهترین تبلت های دانش آموزی

سامسونگ گلکسی تب A8؛ یکی از بهترین تبلت دانش آموزی

اولین نمونه در لیست بهترین تبلت دانش آموزی را اختصاص می دهیم به سامسونگ گلکسی تب A8 که از یک صفحه نمایشگر 8.0 اینچی از نوع TFT دارا می باشد. همچنیناین مدل تبلت می تواند تصاویر را با رزولیشن 800 در 1280 پیکسل به مخاطبان نشان دهد. تراشه این تبلت اسنپدراگون 429 است و پردازش مناسبی دارد. گلکسی تب A8 دارای رم 2 و 3 گیگابایت می باشد که می تواند چندین نرم افزار را به صورت همزمان اجرا کند و سرعت آن نیز کاهش پیدا نکند. کمپانی سامسونگ، تب A8 خود را در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایت به بازار عرضه کرده است تا بتوانید فایل های زیادی را در آن پوشش دهید. همچنین تبلت A8 دارای ظرفیت باتری 5100 میلی آمپری است و یک دوربین پشت 8 مگاپیسکلی آن را کامل می کند. برخی دیگر از مشخصات این تبلت دانش آموزی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

سامسونگ گلکسی تب A8

مشخصات کامل سامسونگ گلکسی تب A8
تراشهکوالکا اسنپدراگون 429
پردازنده گرافیکیAdreno 504
دوربین8 مگاپیکسل
تعداد سیم کارتتک سیم کارت
حافظه داخلی32 / 64 گیگابایت
سیستم عاملاندروید 9 / قابل انتقال و آپدیت به اندروید 11
رم2 / 3 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلیدارد / microSDXC

 

گلکسی تب S7 FE

سامسونگ گلکسی تب S7 FE

تبلت S7 یکی از ظریف ترین تبلت های دانش آموزی می باشد ک دارای ضخامت 6.3 میلی متری است. این تبلت یک نمایشگر 12.4 اینچی دارد و همچنین وزن 608 گرمی که تقریبا آن را سنگین کرده است. جنس این کار آلومینیوم است و یک قلم در کنار خود دارد که یک ویژگی مثبت محسوب می شود. رزولیشن این تبلت TFT 1600 در 2560 پیکسل است و تصاویر را بسیار خوب به نمایش در می آورد. دوربین این تبلت دانش آموزی همانند قبلی 8 مگاپیکسل است و دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. یکی از نقاط قوت این تبلت باتری آن است که دارای ظرفیت 10090 میلی آمپری است و می تواند تب S7 را تا یک روز برای شما نگه دارد. همچنین شایان ذکر است بدانید که نسخه وای فای از شارژدهی باتری قوی تری برخوردار است و می تواند تا 2 روز پاسخگوی نیازهای شما باشد.

مشخصات گلکسی تب S7 FE
تراشهاسنپدراگون 750 در نسخه سیمکارت و اسنپدراگون 778 در نسخه وای فای
پردازنده گرافیکیAdreno 642L / Adreno 619
دوربین8 مگاپیکسل دوربین پشت
تعداد سیم کارتتک سیم کارت
حافظه داخلی64 / 128 / 256 گیگابایت
سیستم عاملاندروید 11
رم4 / 6 / 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلیدارد
باتری10090 میلی آمپر

 

آیپد مینی 2021

یکی از بهترین تبت های برای دانش آموزان که وجودش در این لیست خالی از لطف نیست، آیپد مینی 2021 است! اگر توانایی این را دارید که تا 15 میلیون برای تبلت هزینه کنید آیپد نسل 6 گزینه خوبی است. شما می توانید ظرافت را با این تبلت تجربه کنید. آیپد مینی 2021 تنها 293 گرم است و یک ضخامت 6.3 میلی متری دارد که آن را به یک تبلت خوش دست تبدیل کرده است. همچنین در کنار این محصول می تواند قلم اپل نسل دو را نیز داشته باشید. آیپد مینی 2021 دارای صفحه نمایشگر 8.3 اینچی از نوع Retina IPS است. این تبلت از نظر پنل جلویی 78 درصد از فضا را به خود اختصاص داده است و می توانید تصاویر را با سایز بزرگتری تماشا کنید.

آیپد مینی 2021 نسل 6 تبلت دانش آموزی

این تبلت دارای تراشه 5 نانومتری A15 می باشد. این تراشه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید بدون دردسر و افت سرعت از این تبلت زیبا استفاده نمایید. دوربین های پشت و سلفی این تبلت دانش آموزی هر دو 12 مگاپیکسل است و ظرفیت باتری آن 5124 می باشد. همچنین این آیپد از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می نماید. شما می توانید با این تبلت مناسب برای دانش آموزان 11 ساعت به طور مداوم وب گردی کنید و تقریبا 10 ساعت ویدیو تماشا نمایید.

مشخصات آیپد مینی 2021
تراشهA15 Bionic
پردازنده گرافیکیApple GPU
دوربین12 مگاپیکسل
تعداد سیم کارتدارای دو نسخه وای فای و سیم کارت خور
حافظه داخلی64 / 256 گیگابایت
سیستم عاملIPadOS 15
رم4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلیندارد
باتری19.3 وات ساعت

سخن پایانی

با توجه به تمامی مدل های داخل لیست می توانید انواع تبلت های دانش آموزی با توجه به برند و معیارهای خود خریداری نمایید. سامسونگ یکی از بهترین کمپانی های تولید تبلت است. شما می توانید با مطالعه مدل های مختلف آن نمونه مناسب را خریداری کنید. تیم دیجی پخش انواع این مدل ها را با مشخصات برای شما آورده است. همچنین اگر مایل هستید می توانید این مطلب را در دیجی پخش مطالعه نمایید.

سوالات متداول

تبلت دانش آموزی چیست؟ به تبلت هایی که بتواند نیاز شما را در برابر آموزش و یادگیری برآورده سازد، نمایشگر و سخت افزار مناسبی داشته باشند و همچنین قیمت ارزانی داشته باشد، می گویند.

بهترین برند برای خرید تبلت دانش آموزی کدام اند؟ بهترین برندها برای خرید تبلت مناسب برای دانش آموزان سامسونگ، هواوی، اپل، لنوو و غیره می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *