گوشی موبایل شیائومی 14 پرو معرفی شد پرچمدار شیائومی 2023 حرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین پخش عمده لوازم جانبی موبایل

رندرهای جدید شیائومی 14 پرو مشخص شدند

به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی موبایل شیائومی 14 پرو به بیرون منتشر شد. این رندرها طراحی خمیده و حاشیه های باریک این گوشی هوشمند شیائومی را نشان می دهد. این گوشی شیائومی پرچمدار این سری از گوشی های شیائومی می باشد. اولین چیزی که در این گوشی به چشم می آید تغییرات قابل توجه این اسمارت فون در طراحی آن است. 4 طرف این گوشی لبه های خمیده دارد و از حاشیه های بسیار باریکی بهره مند است.

علاقمندان می توانید وبلاگ در رابطه با مشخصات سامسونگ گلکسی S23 FE را مطالعه نمایید.

همچنین شایان ذکر است بدانید گوشی موبایل شیائومی 14 پرو به تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد. بر اساس یکی از حساب های کاربری در توییتر این تراشه را می توان نقطه عطف این گوشی موبایل دانست. از ویژگی های تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 3 می توان به هسته بزرگ Cortex X4 با فرکانس 3.72 گیگاهرتز و هسته های Cortex A715 و Cortex A515 اشاره کرد. این گوشی شیائومی پرچمدار به پردازنده گرافیکی Adreno 750 نیز مجهز می شود.

رندرهای جدید از طراحی گوشی موبایل شیائومی 14 پرو مشخص شد پخش عمده لوازم جانبی موبایل تهران حرید عمده لوازم جانبی موبایل

رندرهای گوشی موبایل شیائومی 14 پرو؛ پرچمدار 2023 شیائومی

برخی منابع و شایعات به این اشاره کرده اند که شیائومی 14 پرو دارای باتری 5000 میلی آمپر خواهد بود و از شارژ سریع 50 واتی پشتیبانی می نماید. در برخی منابع نیز داریم که این گوشی از شارژ سریع 90 واتی یا 120 واتی پشتیبانی می نماید. این گوشی موبایل احتمال دارد در دو مدل به فروش برسد. یک مدل صاف و دیگری با لبه های خمیده. به نظر می رسد این گوشی شیائومی را می توانید در نوامبر 2023 مشاهده نمایید.

همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش خریداری نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده عمده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. این فروشگاه در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد.

گوشی موبایل شیائومی 14 پرو رندرهای جدیدی از طراحی با لبه های خمیده منتشر کرد خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *