رجیستری آیفون 14 انجام نمی شود

آیفون 14 رجیستر نمی شود

آیفون 14 یکی از گوشی هایی می باشد که مدت زمان زیادی نیست وارد بازار شده است. یکی از گوشی های هوشمندی که از محبوبیت بالایی برخوردار است و با قیمت های گوناگونی در فروشگاه های مختلف در حال فروش است. این در حالی است که رجیستر آیفون 14 هنوز آغاز نشده است. همانطور که می دانید رجیستر گوشی های آیفون به معنای این است که شما بتوانید از تمامی خدمات این گوشی موبایل بهره مند شوید و گوشی موبایل شما به عنوان گوشی قاچاق شناخته نشود.

در ادامه با دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل عمده همراه باشید تا اطلاعاتی در این زمینه در اختیار شما عزیزان بگذارد.

رجیستر گوشی موبایل آیفون 14 انجام نمی شود، رجیستر آیفون 14

همانطور که می دانید همتا، سامانه ای می باشد که فعالیت های رجیستری و ثبت نام گوشی های موبایل را انجام می دهد. سامانه همتا به تازگی اعلام کرده است که رجیستر گوشی های موبایل آیفون انجام نمی شود و این رجیتر فعلا در کشور ایران امکان پذیر نیست. همچنین این سامانه در ادامه بیانیه خود اعلام نمود که رجیستر آیفون 14 مشکلاتی را دارا می باشد. همچنین سامانه همتا در این خبر اشاره کرد که تمامی آیفون های 14 موجود در بازار به صورت قاچاق وارد شده اند. اطلاعیه ای که سامانه همتا در 7 آبان منتشر کرده است به شرح زیر است:

“پیرو اخبار ضدونقیض در رسانه‌ها و سوالات مکرر مخاطبان در مورد وضعیت رجیستر آیفون ۱۴، به اطلاع می‌رساند با توجه به عدم واردات قانونی این مدل از گوشی‌ها، کلیه گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند. لذا به کلیه واحدهای صنفی اکیداً توصیه می‌شود تا زمان تعیین تکلیف وضعیت واردات قانونی آیفون ۱۴ از خرید و فروش آن خودداری کنند.”

رجیستر گوشی موبایل آیفون 14 فعلا انجام نمی شود رجیستر آیفون 14 در ایران

اگر دارای گوشی موبایل آیفون 14 هستید و خواستار فهمیدن قاچاقی بودن آن هستید می توانید کد 15 رقمی IMEI را در سامان همتا وارد نمایید. یا می توانید با شماره گیری کد دستوری #7777*  این کد را وارد نمایید. همانطور که اشاره کردیم عده زیادی می باشند که آیفون 14 را خریداری نموده اند و مشکلی بابت رجیستر آیفون 14 نداشته اند. برخی از آن ها خبر از استفاده بیش از یک ماه می دهند. اما برخی دیگر می گویند گوشی آن ها پس از گذشت 1 ماه دیگر کار نمی کند و با سرویس دهی ایران هماهنگ نیست. در نهایت بایستی منتظر خبر و بیانیه بعدی از سامانه همتا باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *