معرفی شیائومی ردمی 12 سی خرید عمده لوازم جانبی موبایل

گوشی شیائومی ردمی 12C معرفی شد

کمپانی شیائومی از یک گوشی با قیمت ارزان و اقتصادی به نام شیائومی ردمی 12C رونمایی نمود. این گوشی موبایل دارای مشخصات قابل توجه ای می باشد که در روزهای آتی برای کاربران موردنظر منتشر می شود. در ابتدا باید بدانید که این گوشی دارای صفحه نمایشی 6.71 اینچی همراه با وضوح تصویر +HD می باشد. همچنین می توانید دوربین سلفی این گوشی موبایل را بر روی صفحه نمایشگر در ناچ قطره ای مشاهده نمایید. همچنین شایان ذکر است بدانید سلفی گوشی شیائومی ردمی 12C از حسگر 5 مگاپیکسلی پشتیبانی می نماید. دوربین پشت این اسمارت فون شامل دو دوربین می باشد. دوربین اصلی حسگر 50 مگاپیکسلی دارد؛ اما اطلاعاتی از دوربین دوم که احتمالا برای پرتره باشد، چیزی در دسترس نیست.

معرفی مشخصات شیائومی ردمی 12c خرید عمده لوازم جانبی موبایل فروش عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

شایان ذکر است بدانید پشت گوشی شیائومی ردمی 12C به صورت طرح دار طراحی شده تا از دست کاربر لیز نخورد. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار دارد. این اسمارت فون شیائومی در مدل های 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی موجود می باشد. البته با وجود درگاه کارت حافظه می توانید آن را تا 512 گیگابایت افزایش دهید. تراشه استفاده شده برایRedmi 12C  مدل Helio G85 می باشد که با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 قابل فروش است.

شیائومی ردمی 12C دارای پورت میکرو یو اس بی Micro-USB می باشد که در کنار آن دارای جک 3.5 میلی متری است. همچنین از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت اشاره نماییم. همچنین این گوشی را می توانید با شارژر 10 وات شارژ نمایید. در نهایت این اسمارت فون را می توانید در رنگ های مشکی، آبی، سبز و بنفش خریداری نمایید.

گوشی شیائومی ردمی 12c مشخصات دوربین باتری حافظه اخلی تراشه رم شیائومی ردمی 12 سی

پخش عمده لوازم جانبی موبایل شیائومی؛ گوشی شیائومی ردمی 12C

دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی به صورت مستقیم می باشد. همکاران عزیز می توانید خریدهای عمده خود را به راحتی از سایت، نرم افزار دیجی پخش و به صورت حضوری انجام دهید. دیجی پخش انواع اکسسوری گوشی موبایل عمده را با تنوع بالا و زیر قیمت بازار به فروش می رساند. همچنین انواع عمده لوازم جانبی موبایل در دیجی پخش با مهلت تست همکار به فروش می رسد. همچنین می توانید اخبار دنیای تکنولوژی اعم از گوشی شیائومی ردمی 12C را از دیجی پخش به صورت آنلاین دنبال نمایید.

گوشی شیائومی ردمی 12C معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *