هدفون بلوتوث خرید عمده هدفون

نحوه اتصال هدفون بلوتوث به گوشی موبایل هوشمند

برای اتصال هدفون به گوشی موبایل کار ساده ای را پیش رو دارید. با این حال امکان دارد برخی با روش اتصال هدفون بلوتوث به گوشی موبایل خبر نداشته باشند. هدفون های بلوتوث گجت های پرطرفدار و محبوب این روزهای صنف لوازم جانبی موبایل در میان کاربران هستند. امروزه هر مدل هدفون با هر امکانات و طراحی را می توان در بازار پیدا کرد. هدفون های مخصوص برای کودکان و ساخته شده برای بزرگسالان در جهان امروزی تکنولوژی چیز عجیبی نیست. برای دانستن اینکه چه هدفونی مناسب برای کودکان است می توانید این مطلب را بخوانید. برای اتصال هدفون به گوشی موبایل با ما همراه باشید.

در ابتدا به اینکه هدفون چیست و چه کاربردی دارد می پردازیم.

نحوه اتصال هدفون به گوشی موبایل

هدفون چیست؟

هدفون یک گجت است که با فناوری بلوتوث به گوشی شما وصل می شوند و کار می کنند. بسیاری از هدفون های دارای پورت 3.5 میلی متری هستند و شما می توانید گوشی موبایل خود را توسط یک کابل AUX که آن هم پورت 3.5 میلی متری دارد به هدفون وصل کنید و موزیک موردعلاقه خود را پخش کنید. هدفون دارای کلیدهای تنظیم بر روی بدنه خود است و می توانید از آن طریق نیز موزیک خود را کنترل کنید.

هدست ها انواع مختلفی دارند. می توانید هدفون های ساده برای پخش موزیک، هدفون های گیمینگ، هدفون های مخصوص ورزش و … را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

خرید عمده انواع هدفون

نحوه اتصال هدفون به گوشی موبایل

چگونه هدفون بلوتوث را به گوشی موبایل وصل کنیم

هدفون های بلوتوث هم به سیستم عامل اندرروید و هم IOS وصل می شوند. در زیر نحوه اتصال هدفون به سیستم عامل اندروید را داریم:

  • در اولین مرحله باید هدفون خود را روشن کنید. اغلب هدفون ها به طور اتوماتیک بلوتوث ان ها روشن است. اما در برخی مدل های نایاب است ک باید هدفون خود را بر روی حالت Pairing Mode بگذارید.
  • گوشی موبایل هوشمند خود را که سیستم عامل اندروید دارد را روشن کنید و به قسمت تنظیمات Setting بروید.
  • در قسمت تنظیمات به بخش بلوتوث Bluetooth بروید.
  • بلوتوث خود را روشن کنید.
  • در بخش بلوتوث هنگامی که برای اتصال هدفون به گوشی موبایل آن را روشن کردید، یک لیست از دستگاه هایی که قبلا به آن وصل شدید نمایش داده می شود.
  • به طور اتوماتیک دستگاه هایی که نزدیک شما باشند و بلوتوث ان ها روشن باشد پدیدار می شوند. اگر اسمی از دستگاه موردنظر یافت نشد گزینه اسکن Scan را بزنید.
  • زمانی که اسم هدفون خود را پیدا کنید بر روی آن ضربه بزنید.
  • اگر قبلا به آن دستگاه وصل شد باشید که به طور خودکار با هم جفت می شوند. اگر این اولین بار است، پس از اینکه بر روی اسم هدفون زدید گزینه ای برای شما بالا می آید به نام جفت گیری یا Pairing که باید آن را لمس کنید و اجازه دهید هدست به گوشیتان وصل شود.
  • در نهایت هدفون شما برای پخش موزیک آماده است.

خرید عمده انواع لوازم جانبی موبایل

نتیجه گیری

این مراحل بالا برای اتصال هدفون به گوشی موبایل شما است. به راحتی این مراحل را چه گوشی شما بر روی زبان فارسی و چه زبان انگلیسی است، دنبال کنید. در نتیجه خواهید دید که گوشی شما به دستگاه مورد نیاز خود وصل شده است. برای خواند مطالب بیشتر می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه کنید. مجموعه دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده به صورت مستقیم از چین و دبی است. شما می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را از این سایت با بهترین قیمت ها به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *