رونمایی از گلکسی F04 پخش عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی F04 معرفی شد

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ در کنار گوشی جدید F14 از گوشی سامسونگ گلکسی F04 نیز رونمایی کرد. این اسمارت فون در رنگ های سبز و بنفش برای کاربران در دسترس خواهد بود. تراشه ای که بر روی این اسمارت فون استفاده می شود، تراشه مدیاتک Helio P35 می باشد که دارای فناوری 12 میلی متری است. این اسمارت فون از اندروید 12 با رابط کاربری One UI پشتیبانی می نماید. گوشی سامسونگ گلکسی F04 دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی می باشد. البته شایان ذکر است بدانید، می توانید با استفاده از کارت حافظه، حافظه این گوشی را به 1 ترابایت نیز افزایش دهید.

گوشی سامسونگ گلکسی F04 معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ

صفحه نمایش این گوشی سامسونگ از نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره می برد و دارای 6.5 اینچ اندازه صفحه نمایش است. همچنین وضوح تصویر گلکسی F04 به 1600 در 700 پیکسل می رسد. دو دوربین در پشت این گوشی طراحی شده است. دوربین اصلی با حسگر 13 مگاپیکسلی عرضه می شود. در کنار دوربین اصلی شاهد یک دوربین تشخیص عمق با حسگر 2 مگاپیکسلی هستیم. شایان ذکر است بدانید دوربین سلفی سامسونگ F04 دارای حسگر 5 مگاپیکسلی است. در نهایت باید بدانید که این گوشی از باتری 5000 میلی آمپری پشتیبانی می نماید و دارای شارژ سریع 15 واتی است. گلکسی F04 را می توانید در رنگ های جذاب سبز و بنفش خریداری نمایید.

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی F04 دوربین تراشه رم حافظه داخلی باتری

خرید عمده لوازم جانبی موبایل؛ گوشی سامسونگ گلکسی F04

مجموعه دیجی پخش، واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را زیر قیمت بازار و با تنوع بالا از سایت و نرم افزار دیجی پخش خریداری نمایید. همچنین دیجی پخش دارای فروشگاه لوازم جانبی موبایل عمده در تهران می باشد. پخش عمده لوازم جانبی موبایل یا مهلت تست همکار در دیجی پخش به فروش  می رسد. همچنین همکاران عزیز می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی را در سریعترین زمان ممکن از دیجی پخش دنبال نمایید. برای مشاهده محصولات و لوازم جانبی موبایل عمده در دیجی پخش، روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *