پخش عمده ساعت هوشمند خرید عمده اپل واچ آموزش نصب گلس ساعت هوشمند آموزش نحوه نصب گلس اپل واچ

نحوه چسباندن گلس ساعت هوشمند چگونه است؟

همانطور که می دانید اکثر ساعت های هوشمند دارای صفحه نمایشی هستند که به گوریلا گلس با نسل های گوناگون مجهز است. با تمام این امکانات باز هم ایمنی کافی برای محافظت از صفحه نمایش کافی نمی باشد. متاسفانه یک ضربه نابهنگام ممکن است باعث ایجاد خط و خش بر روی ساعت هوشمند زیبای شما شود. حتی ممکن است در ناگوارترین حالت صفحه ساعت شما بشکند و ترک بردارد. تمام این اتفاقات دست به دست هم می دهند تا شما برای نصب گلس برای ساعت هوشمند خودتان عجله کنید. در واقع گلس به عنوان یک لایه محافط جدا از این اتفاقات جلوگیری به عمل می آورد. البته سوال بسیاری از کاربران این است که آیا ساعت هوشمند گلس دارد؟ پاسخ شما بله است. تقریبا تولیدکنندگان گلس برای بیشتر ساعت های هوشمند موجود گلس تولید کرده اند. در ادامه با آموزش چسباندن گلس ساعت هوشمند با دیجی پخش همراه باشید.

نحوه نصب گلس برر وی ساعت هوشمند چگونه است آموزش چسباندن گلس ساعت هوشمند خرید عمده ساعت هوشمند

آموزش چسباندن گلس ساعت هوشمند

ابتدای کار خوب است بدانید که نحوه نصب گلس بر روی ساعت هوشمند کار چندان دشواری نیست و نیاز به تخصص حرفه ای ندارد. کافی است با رعایت نکاتی که در ادامه آموزش چسباندن گلس ساعت هوشمند گفته می شود، کار خود را انجام دهید. برای نصب گلس روی ساعت هوشمند خود مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • در ابتدای کار همانند تمامی ساعت هوشمندها و حتی گوشی های موبایل، بایستی صفحه نمایشگر ساعت هوشمند را از هر کثیفی و پرزی تمیز نمایید. برای اینکار از دستمال کاغذی و پارچه هایی که باعث ایجاد پرز می شود، یه هیچ عنوان استفاده نکنید. اصولا در پک های گلس های محافط یک پد الکی برای از حذف پرزها و ذرات غبار وجود دارد. همچنین برای از حذف نهایی پرزها می توانید از یک تیکه نوار چسب کمک بگیرید.
  • تمامی گلس های محافط دارای لیبلی می باشند تا شما بتوانید بدون اینکه گلس را کثیف کنید. یا اثرانگشتی از خود بجای بگذارید، جدا کنید. در این مرحله لایه ها را از هم به آرامی جدا کنید.
  • در این مرحله از آموزش چسباندن گلس ساعت هوشمند، بایستی با دقت کامل گلس را بر روی صفحه نمایش ساعت تنظیم نمایید. سپس گلس را به آرامی بر روی صفحه نمایش ساعت هوشمند خود بچسبانید. همچنین شایان ذکر است بدانید، اکثر پک های گلس دارای کاردکی مخصوص برای حذف حباب می باشند. اگر پک شما این گزینه را نداشت، می توانید از یک تیکه مقوای ضخیم استفاده نمایید و با استفاده از آن روی گلس، هوای اضافی را خارج نمایید. البته از فشار دست نیز می توانید استفاده نمایید.

آموزش چسباندن گلس ساعت هوشمند خرید عمده لوازم جانبی موبایل فروش عمده لواازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

سخن پایانی

حالا ملاحظه نمودید که این کار دشوار نیست و با رعایت نکاتی ریز می توانید گلس را به بهترین شکل بر روی ساعت هوشمند خود بچسبانید. برای خرید عمده گلس می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه نمایید و روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *