گوشی موبایل پوکو C50 معرفی شد مشخصات پوکو c50 دوربین تراشه حافظه داخلی باتری

معرفی گوشی موبایل پوکو C50

کمپانی پوکو از گوشی موبایل پوکو C50 به طور رسمی معرفی کرد. این گوشی در روزهای آتی در زنگ های سبز و آبی شروع به فروش می نماید. اولین چیزی که در رابطه با این گوشی موبایل بررسی می کنیمف صفحه نمایش آن است که از نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره می برد. همچنین پوکو C50 دارای صفحه نمایشی 6.52 اینچی IPS LSD می باشد. وضوح تصویر این گوشی 720 در 1600 پیکسل می باشد. نسخه Go اندروید 12 بر روی این گوشی نصب شده است. همچنین شایان ذکر است بدانید Poco C50 از رابط کاربری MIUI شخصی سازی شده پوکو استفاده می نماید. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت می باشد و با رم های 2 و 3 گیگابایتی قابل خریداری است. درگاه کارت حافظه در این گوشی باعث شده است تا بتوانید حافظه آن را افزایش دهید.

مشخصات گوشی موبایل پوکو C50

گوشی موبای پوکو C50 دارای تراشه مدیاتک Helio A22 می باشد. و معماری نانو 12 متری دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید، قاب پشتی این گوشی به حالتی خاص طراحی می شود. شما جنس آن را به صورت چرمی می بینید. این قاب در برابر قطره های آب نیز بسیار مقاوم عمل می کند. باتری 5000 میلی آمپری بر روی این گوشی می باشد که می توانید با یک شارژر 10 وات آن را شارژ نمایید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل فروش عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

گوشی موبایل پوکو C50 در قسمت پشت دارای دو دوربین می باشد. این دوربین ها تشخیص عمق و دیگری یک دوربین 8 مگاپیکسلی واید هستند. خوب است بدانید دوربین سلفی پوکو C50 نیز از حسگر 5 مگاپیکسلی پشتیبانی می نماید. در نظر داشه باشید که اثر انگشت این اسمارت فون در قسسمت قاب پشتی این گوشی قرار دارد.

در نهایت شما می توانید این گوشی موبایل را هنگام رونمایی، خریداری نمایید. باقی اخبار دنیای تکنولوژی را می توانید از دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. دیجی پخش وارد کننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل با گارانتی و مهلت تست همکار و زیر قیمت بازار می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دیجی پخش می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش، مراجعه نمایید.

گوشی poco c50 پوکو c50 رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *