خرید بهترین گوشی موبایل تا 15 میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا 15 میلیون تومان

همانطور که می دانید در دنیای تکنولوژی و فناوری ما شاهد مدل های مختلف گوشی موبایل هستیم. هر اسمارت فونی با توجه به کیفیت سخت افزار، کیفیت نرم افزار، طراحی های ظاهری، لوازم جانبی موبایل داخل بسته بندی و غیره دارای قیمت های متفاوتی می باشد. از آنجایی که کمپانی های سامسونگ و شیائومی طیف گسترده ای از گوشی های موبایل را در جهان عرضه کرده اند، از همین رو از محبوبیت بالاتری نیز برخوردار می باشند. زیرا این کمپانی ها گوشی هایی در هر رده قیمتی طراحی و تولید کرده اند. هر قشر از جامعه نیز بتواند یک نمونه گوشی موبایل برای خود داشته باشد. ما امروز در دیجی پخش قصد داریم تا به شما بهترین گوشی 15 میلیونی را معرفی نماییم. با دیجی پخش تا انتهای مقاله همراه باشید.

خرید انواع گوشی موبایل خرید اسمارت فون رنج 12 تا 15 میلیون

سامسونگ گلکسی S20 FE؛ بهترین گوشی 15 میلیونی

بدون شک می توان گفت یکی از بهترین و خوش قیمت ترین گوشی های موبایل موجود در بازار متعلق به کهکشانی ها است. گوشی موبایل گلکسی S20 FE با توجه به امکاناتی که دارد، شامل قیمت فوق العاده ای نیز می باشد. یکی از گزینه های خوبی که این گوشی موبایل دارد، تراشه آن است. یک تراشه اگزینوس 990 بر روی یکی از بهترین گوشی 15 میلیونی کار گذاشته شده است تا بتواند از پردازش برنامه ها و همچنین گیم ها به خوبی بر بیاید.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S20 FE

صفحه نمایشگر اسمارت فون S20 FE وضوح تصاویر را به خوبی به نمایش می گذارد و از اندازه 6.5 اینچی بهره می برد. همچنین این گوشی موبایل رنگ ها را با بالاترین کیفیت به چشم مخاطبان می رساند. دوربین این تلفن همراه 4 عدد می باشد که دوربین اصلی از حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده می نماید. همچنین در کنار دوربین اصلی یک دوربین 12 مگاپیکسلی دیگر و یک دوربین 8 مگاپیکسلی را شامل می شود. در نهایت سامسونگ گلکسی S20 FE با یک باتری 4500 میلی آمپری وارد بازار تکنولوژی می شود. از دیگر مشخصات این گوشی موبایل کهکشانی به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • تراشه: اگزینوس 990
  • تعداد سیم کارت: 2 عدد
  • کیفیت دوربین: دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسل
  • سیستم عامل: اندروید 10 / قابلیت ارتقا به اندروید 12
  • حافطه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی آمپر ساعت

اسمارت فون شیائومی POCO F4 GT؛ یکی از بهترین گوشی 15 میلیونی

گوشی های شیائومی همیشه اردات خود را در رابطه با گیم و تراشه های قوی خود ثابت کرده است. ما همیشه در دیجی پخش در چندین مقاله اشاره کردیم که اگر به دنیای گیم تعلق دارید، گوشی های شیائومی را از دست ندهید. گوشی موبایل شیائومی POCO F4 GT یکی از بهترین گوشی 15 میلیونی می باشد که از یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 اصلی بهره می برد. همچنین این گوشی موبایل با توجه به پردازنده گرافیکی Adreno 730 قدرت و قابلیت بسیار بالایی در پردازش برنامه ها دارد. یک نمایشگر 6.67 اینچی برای این اسمارت فون شیائومی طراحی شده است که همراه با وضوح 2400 در 1080 پیکسل می باشد. نرخ نوسازی این گوشی موبایل 120 هرتزی است و از 1 میلیارد رنگ در صفحه نمایشگر این تلفن همراه استفاده شده است. شما کاربران بهویزه علاقمندان به گیم و بازی می توانید این گوشی موبایل را تا 15 میلیون تومان خریداری نمایید.

خرید گوشی موبایل شیائومی پوکو اف فور بهترین گوشی 15 میلیونی

همچنین سنسور اصلی دوربین این گوشی موبایل شیائومی 64 مگاپیکسلی است. در کنار دوربین اصلی، ما شاهد یک دوربین اولتراولید 2 مگاپیکسلی و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین سلفی گوشی موبایل شیائومی POCO F4 GT از حسگر 20 مگاپیکسلی پشتیبانی می نماید. نکته نهایی در رابطه با این گوشی موبایل شیائومی این است که این اسمارت فون از شارژ سریع 120 واتی نیز پشیبانی می نماید. از دیگر مشخصات بهترین گوشی 15 میلیونی:

  • باتری: 4700 میلی آمپر
  • حافطه داخلی: 128 گیگابایت
  • رم: 8 گیگابایت
  • تعداد سیم کارت: 2 عدد

گوشی موبایل گلکسی A73

یکی از گوشی های موبایلی که در لیست از ارزش بالایی برخوردار است، گلکسی A73 می باشد. این اسمارت فون دارای تاییدیه IP67 می باشد که در برابر آب و گردوغبار آن را پوشش می دهد. در بخش جلوی نمایشگر 6.7 اینچ سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز قرار دارد. نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی A73 معادل 87 درصد است و از محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس 5 پشتیبانی می‌کند. بهترین گوشی 15 میلیونی، گلکسی A73 دارای یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 778 است که در کنار پردازنده گرافیکی آن یعنی Adreno 642L می تواند از پس پردازش برنامه ها به خوبی بربیاید. یکی دیگر از ویژگی های خوبی که گلکسی A73 دارد، دوربین اصلی آن است که دارای حسگر 108 مگاپیکسلی است. در کنار دوربین اصلی شاهد سه دوربین دیگر که شامل اولتراواید با حسگر 12 مگاپیکسل و دو سنسور 5 مگاپیکسلی که برای عمق و ماکرو می باشند.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73

همچنین دوربین سلفی در قسمت جلوی گوشی دارای حسگر 32 مگاپیکسلی است. حافظه های داخلی این دستگاه 128 گیگ و 256 گیگابایت می باشند که هر دو از رم 8 گیگابایتی بهره می برند. باتری گلکسی A73 که در بازه بهترین گوشی 15 میلیونی قرار دارد، 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. همچنین این اسمارت فون از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید. شایان ذکر است بدانید درون جعبه خبری از شارژر نیست.

موتورولا Edge 20 Pro 5G

یکی از بهترین گوشی هایی که می توانید در بازه قیمتی 15 میلیونی خریداری نمایید، موتورولا Edge 20 Pro 5G می باشد. این اسمارت فون جذاب دارای تراشه اسنپدراگون 870 می باشد و همچنین به حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز شده است. همچنین رم 12 گیگابایتی برای این گوشی موبایل طراحی شد. اگر نگرانی از بابت پردازش برنامه و گیم های مختلف دارید، این اسمارت فون مناسب شما است. با خرید موتورولا Edge 20 Pro 5G دیگر مشکلی در پردازش گیم های سنگین ندارید و به راحتی می توانید برنامه های موردعلاقه خود را نصب نمایید. پیشنهاد ما در بهترین گوشی 15 میلیونی این اسمارت فون می باشد.

گوشی موبایل موتورولا ادج 20 پرو

صفحه نمایش این تلفن همراه کیفیت بالایی را برای کاربران خود به نمایش می گذارد و از صفحه ای 6.7 اینچی برخوردار است. همچنین شایان ذکر است بدانید سه دوربین برای این گوشی موبایل در نظر گرفته شده است. یک دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو و در نهایت یک دوربین 16 مگاپیکسلی اولتراواید بر روی این اسمارت فون مشاهده می نمایید. در آخر این گوشی به یک باتری 4500 میلی آمپری مجهز شده است.

سخن پایانی

طبیعتا قیمت یکی از پارامترهای مهم در خرید گوشی موبایل می باشد. به ویژه زمانی که بخواهید برای اسمارت فون خود یک مبلغ قابل توجهی را پرداخت نمایید. برای خرید بهترین گوشی 15 میلیونی و به طور کلی در رنج 12 تا 15 میلیون می توانید موارد بالا را در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *