فناوری TWS در اسپیکر بلوتوث چیست؟ مزایا و معایب فناوری TWS

فناوری TWS در اسپیکر و هندزفری بلوتوث چیست؟

طبیعتا می دانید که فناوری بلوتوث امروزه بسیار در بین مردم برای انجام بسیاری از کارها و همچنین تسهیل امورات طرفدار پیدا کرده است. یکی از فناوری هایی که امروزه بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است و بدون شک می توان گفت یک قابلیت در اسپیکرهای بلوتوث و ایرپادها محسوب می شود، فناوری TWS در اسپیکر بلوتوث و هندزفری های بلوتوثی می باشد. اما سوالی که به وجود می آید این است که فناوری TWS چیست؟ تی دابلیو اس چگونه کار می کند؟ مزایا و معایب فناوری TWS چیست؟ در ادامه با دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل همراه باشید تا شما را با این تکنولوژی روز در اسپیکرها و هندزفری های بلوتوث عمده آشنا نماید.

فناوری TWS در اسپیکر و هندزفری بلوتوث چیست؟

در ابتدا باید بدانید که TWS اختصار شده کلمات انگلیسی True Wireless Stereo می باشد. این فناوری یک راه ارتباطی بر بیس بلوتوث می باشد که در واقع به شما امکان اتصال بدون استفاده از سیم را می دهد که در نهایت می توانید صدایی stereo با دو کانال صوتی چپ و راست را برای فرد پخش نمود. همانطور که می دانید با استفادهه از فناوری TWS در اسپیکر و هندزفری های بلوتوثی دیگر نیازی به استفاده از کابل های رابط برای پخش کردن صدا از طریق دستگاه هایی همچون گوشی موبایل، کامپیوتر و… ندارید. به راحتی می توانید با استفاده از این فناوری و بلوتوث دستگاه های موردنظر را به هم وصل نمایید.

نکته قابل توجه در این بخش این است که این فناوری را تماما با فناوری بلوتوث اشتباه نگیرید. برای مثال هندزفری های دورگردنی با بلوتوث به گوشی موبایل شما وصل می شوند؛ اما در نهایت یک رابط سیمی دو گوش هندزفری را به هم متصل می کند. این در حالی است که تکنولوژی TWS بدون استفاده از هیچ سیم و رابطی دو گوش هندزفری را به صورت کاملا جدا به دستگاه پخش کننده متصل می نماید.

تکنولوژی TWS چیست؟ کاربرد TWS چیست پخش عمده لوزم جانبی موبایل

فناوری TWS در اسپیکر بلوتوث

تا این قسمت از مقاله در مجموعه دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل به کارکرد این فناوری در هندزفری های بلوتوث اشاره ای زدیم. اما همانطور که گفتیم این تکنولوژی روز فقط مختص به هندزفری های بلوتوث نیست و اتفاقا یکی از قابلیت های جذاب اسپیکرهای بلوتوث است. احتمالا شما هم در برخی از اسپیکرهای بلوتوث به این واژه برخوردید؛ اما کارکرد آن را نمی دانستید. سوال بسیاری از کاربران این است که فناوری TWS در اسپیکر بلوتوث چیست و کاربردهای آن چه می باشد؟

قابلیت TWS در اسپیکر بلوتوث خرید عمده اسپیکر بلوتوث با قابلیت TWS

در واقع به طور ساده می توان گفت که این قابلیت در اسپیکرهای بلوتوثی به شما کمک می کند تا موزیکی با صدای بلندتر داشته باشید. اگر شما چند اسپیکر بلوتوث با قابلیت TWS داشته باشید، می توانید به راحتی تمامی آن ها را روشن کنید و فقط یک پخش کننده مانند گوشی موبایل یا لپ تاپ خود را به تمامی آن ها به طور همزمان وصل کنید و یک موزیک با صدای بلندتر و به صورت یکسان و هماهنگ تجربه نمایید. قابلیت TWS در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه بسیار برای شما تجربه بهتری را به ارمغان خواهد آورد.

مزایا و معایب تکنولوژی TWS

به طور کلی می توان از مزایای این تکنولوژی به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصال سریع و آسان به گوشی موبایل
  • اتصال کاملا و تماما بی سیم
  • پخش صدا به صورت استریو

شایان ذکر است بدانید این فناوری از آنجایی که از تکنولوژی های روز محسوب می شود، قیمت بالاتری دارد. اما دارای قابلیت های بیشتری می باشد. در نهایت به طور کلی می توان گفت یکی از معایب این فناوری از آنجایی که کوچک می باشد، احتمال گم شدن بالا و پخش صدا به صورت کمتر می باشد.

فناوری TWS در هندزفری های بلوتوث خرید عمده هندزفری بلوتوث پخش عمده لوازم جانبی موبایل

خرید عمده اسپیکر بلوتوث با فناوری TWS از دیجی پخش

دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی به صورت مستقیم می باشد. همکاران گرامی می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را از سایت و نرم افزار دیجی پخش با مهلت تست همکار و زیر قیمت بازار خریداری نمایید. پخش عمده لوازم جانبی موبایل از دیجی پخش با تنوع بالا انجام می شود. برای خرید اسپیکر بلوتوث عمده و هندزفری های بلووث عمده با قابلیت TWS روی لینک زیر کلیک کنید. فناوری TWS در اسپیکر بلوتوث و هندزفری های بلوتوث یک قابلیت جذاب به شمار می رود.

خرید عمده اسپیکر بلوتوث پخش عمده اسپیکر بلوتوث فروش عمده اسپیکر بلوتوث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *