خرید عمده لوازم جانبی موبایل فروش عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ گلکسی A23

سامسونگ تاریخ معرفی گوشی های گلکسی A14 و A23 را مشخص کرد

کمپانی سامسونگ طی اخباری به طور رسمی اعلام نمود که رویدادی را در تاریخ 28 ژانویه برگزار خواهد کرد. همچنین کمپانی Samsung در این رویداد خبر از رونمایی از چند گوشی از سری A سامسونگ را داد. که بسیاری از کاربران بر این باورند که این دو گوشی A23 و سامسونگ گلکسی A14 خواهند بود. حالا که سامسونگ قرار است این دو گوشی را در کمتر از دو هفته معرفی نماید، کمی به مشخصات آن بپردازیم.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A14

گوشی سامسونگ گلکسی A14 صفحه نمایشی 6.6 اینچی دارد و به نرخ نوسازی 90 هرتزی مجهز می باشد. دوربین سلفی سامسونگ A14 از حسگر 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد و دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. در کنار دوربین اصلی می توانید دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی مشاهده نمایید. در کنار این مشخصات گلکسی A14 به تراشه دایمنسیتی 700 مجهز خواهد شد و رم آن تا 6 گیگابایت قابل افزایش است. شاییان ذکر است بدانید این اسمارت فون سری A را می توانید با حافظه د اخلی 128 گیگاباتی خریداری نمایید. در نهایت شایعات می گویند که این گوشی گلکسی A14 دارای باتری 5000 میلی آمپری است و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید. خوب است بدانید که ای گوشی دارای حسگر اثر انگشت نیز است.

گوشی موبایل سامسونگ A14 و A23 تاریخ رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی A14 مشخص شد مشخصات دوربین باتری تراشه

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A23

جالب است بدانید گوشی سامسونگ گلکسی A23 نیز همانند گوشی سامسونگ گلکسی A14 دارای صفحه نمایشی 6.6 اینچی می باشد؛ اما دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی با کیفیت +Full HD است. دوربین سلفی این گوشی در ناچ قطره ای در صفجه نمایش قرار دارد و دارای حسگر 8 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این گوشی حسگر 50 مگاپیکسلی دارد و بر اساس پوسترهای گلکسی A23 این دوربین ها از OIS استفاده می نماید. در کنار دوربین اصلی می توانید 3 دوربین نیز مشاهده کنید. دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می باشد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A23 تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی توان افزایش دارد. باتری این گوشی مانند سامسونگ گلکسی A14 5000 میلی آمپر می باشد؛ اما از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید. در نهایت روی این گوشی گلکسی تراشه اسنپ دراگون 695 استفاده می شود و دارای حسگر اثر انگشت است.

مشخصات و تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی A14 و سامسونگ گلکسی A23

باتری و تراشه سامسونگ گلکسی A23

رنگ بندی سامسونگ گلکسی A23

خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ

در کنار معرفی دو گوشی جدید سامسونگ به نام های سامسونگ گلکسی A14 و گلکسی A23 بد نیست نگاهی به خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ بیندازید. مجموعه دیجی پخش واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را از سایت و نرم افزار دیجی پخش زیر قیمت بازار و همراه با مهلت تست همکار خریداری نمایید. دیجی پخش دارای تنواع بالایی در پخش عمده لوازم جانبی موبایل می باشد. همچنین می توانید تمامی اخبار روز دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید.

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی a24 مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *