popsockets

چگونه پاپ سوکت را از گوشی جدا کنیم؟

پاپ سوکت ها جزئی از اکسسوری گوشی موبایل هستند که شیک و زیبا بودن گوشی را دو چندان می کند. با این محصول دوست داشتنی می توانید گوشی موبایل خود را راحت تر در دست بگیرید و به عنوان استند هم استفاده کنید. تنوع بالای پاپ سوکت در بازار و طرح های بسیار زیاد و متفاوتی که برای هر سبکی طراحی شده است انتخاب را برای کاربران سخت کرده و دوست دارند طرح های جدید تری را جایگزین طرح قبلی بکنند. از جا در آوردن PopSocket کار سختی نیست اما ظرافت نیاز دارد. با ما همراه باشید تا چگونگی جدا کردن این محصول را توضیح دهیم.

چگونه یک پاپ سوکت را از گوشی جدا کنیم ؟

جدا کردن پاپ سوکت

  • در مرحله اول پاپ سوکت را به سمت پایین فشار دهید تا بسته شود. در حالی که کالا باز است سعی نکنید آن را بکشید چون در حالت پیش فرض، PopSocket ها قابلیت جدا شدن دارند و در استفاده ی آن باید ملاحظه کنید.
  • حالا از قسمت آکاردئونی پاپ سوکت به آرامی سعی کنید تا به سمت خود بکشید و کمی بچرخانید. ناخن های خود را در دو قسمت بگذارید و تلاش کنید تا قسمت های بیرونی پاپ  سوکت را حس کنید و به بیرون بکشید. ی توانید از یک شی دیگر مانند پیچ گوشتی برای نگه داشتن PopSocket استفاده کنید.
  • در این پارت قسمت بالایی و آکاردئونی پاپ سوکت را به چپ و راست به آرامی تکان دهید تا قسمت بالایی محصول از کاسه آن که به گوشی چسبیده است جدا شود.

خرید و نحوه استفاده popsocket

در این قسمت نحوه جدا کردن PopSocket ها را گفتیم. حالا به وصل کردن یا چسباندن مجدد یک طرح دیگر آن می پردازیم.

تمیز کردن و اتصال مجدد پاپ سوکت ها

  • پاپ سوکت را در آب سرد به مدت 3 ثانیه قرار دهید. توجه داشته باشید که نگذارید بیش از اندازه داخل آب بماند. پاپ سوکت ها اشیایی کوچک و با چسبندگی بالا هستند. اگر در مدن زمان زیادی با آب تماس داشته باشد، چسبندگی خود را از دست می دهد و خشک کردن آن مشکل می شود.
  • در این مرحله PopSocket خود را به آرامی از داخل آب خارج کنید و اجازه دهید خشک شود. به مدت 10 دقیقه آن را روی حوله بگذارید. توجه داشته باشید قسمت بیرونی که چسبندگی دارد به بیرون باشد و با حوله تماس نداشته باشد. مدت زمان خشک شدن 10 دقیقه است و ببیشتر نشود چون افزایش زمان مساوی است با کاهش چسبندگی. اگر احساس کردید هنوز مرطوب است محصول را با دستمال کاغذی خشک کنید.
  • پشتی را دوباره روی گوشی یا سطح صاف دیگری بچسبانید. هر سطح صاف و تمیزی انجام خواهد داد. با این حال، به خاطر بیاورید که یک گیره پاپ ممکن است به سطوح مانند چرم یا سیلیکون یا سطوح ضد آب به خوبی نچسبد. آینه‌ها، پنجره‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند بهترین سطوحی هستند که می‌توان یک PopSocket را به آن‌ها متصل کرد. قبل از باز کردن یا بسته کردن آن، اجازه دهید حدود 1 ساعت باز بماند. این به آن زمان کافی می دهد تا دوباره به طور کامل به تلفن شما بچسبد.

وشهای جدا کردن پاپ سوکت

سوالات متداول

آیا می توانم PopSocket در ماشین استفاده کنم ؟ بله، یک پایه مخصوص هواکش ماشین وجود دارد که می توانید آن را خریداری کرده و به دریچه هوای ماشین خود متصل کنید. هنگامی که در جای خود قرار گرفت، به سادگی PopSocket را داخل پایه قرار دهید و گوشی شما را در جای خود نگه می دارد.

آیا می توانم از یک پاپ سوکت دوباره استفاده کنم ؟ بله می توانید. اگر چسبندگی کمتر شد آن را در آب سرد بگذارید.

کارآیی PopSocket چیست ؟ شما می توانید با این کالای دوست داشتنی گوشی و تبلت خود را راحت حمل کنید و به عنوان استند گوشی موبایل هم قابل استفاده است. قابلیت های بیشتر پاپ سوکت را بخوانید.

جمع بندی

برای استفاده مجدد از PopSocket باید روش  بالا را امتحان کنید و به راحتی از محصول خود مجدد استفاده کنید. اگر طرح پاپ سوکت های تان خسته کننده است ما برای شما راه حل مفید و ساده ای را گفتیم. همکاران محترم می توانید پاپ سوکت های خود را با قیمت مناسب و تنوع بسیار بالا از دیجی پخش خرید کنید.

 

 

5 دیدگاه برای “چگونه پاپ سوکت را از گوشی جدا کنیم؟”

  1. من یه پاپ سوکت خریدم الان هرکار میکنم سریع کنده میشه اشکال نداره با چسب رازی یا سنگ بچسبونمش؟

    • سلام وقت بخیر اگر روی قاب سیلیکونی بچسبونید میچسبه اما قابتون رو خراب میکنه و بعد از کندن پاپ سوکت از قاب هم نمی تونید استفاده کنید چون جای کار باقی می مونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *