نحوه وصل شدن گوشی آیفون به کامیپوتر

نحوه اتصال گوشی آیفون به کامپیوتر

همه ما می دانیم که سیستم عامل گوشی آیفون و یا هر دستگاهی که ساخته کمپانی اپل است با دیگر دستگاه های موجود در بازار متفاوت است. یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران به آن دچار می شوند، نحوه اتصال آیفون به کامپیوتر است. شیوه های متنوعی برای اتصال گوشی آیفون به کامپیوتر وجود دارد که گفتن آن خالی از لطف نیست. اگر شما هم یک گوشی آیفون دارید و نحوه اتصال آن به سیستم خود را نمی دانید با ما همراه باشید. با یادگیری این روش ها به راحتی می توانید به انتقال داده های مورد نظر خود بپردازید.

راه های اتصال آیفون به کامپیوتر

حالا سه روش کاربردی و ساده را برای اتصال گوشی آیفون به کامیپوتر در زیر شرح می دهیم.

  • اتصال با iCloud
  • اتصال گوشی آیفون به کامپیوتر با iTunes
  • جفت کردن با Wi-Fi

چگونه گوشی آیفون را به کامپیوتر وصل کنیم

اتصال آیفون به کامپیوتر با iCloud

در بین این سه روش که در بالا گفته شد وصل شدن با iCloud ساده ترین روش برای اتصال آیفون به کامپیوتر است. iCloud یک فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات شما از جمله عکس ها، فیلم ها، فایل ها است. برای اینکه بتوانید از این روش بهره مند شوید باید بدانید که سیستم عامل IOS شما آپدیت ترین نسخه را دارد. در این مرحله به قسمت تنظیمات Setting بروید. سپس بخش General را باز کنید و بر روی Software Update کلیک کنید. با این مراحل می توانید ببینید که نسخه شما در چه حالتی است.

  • حالا iCloud خود را روشن کنید و اپل آیدی خود را نیز وارد کنید.
  • در این مرحله به قسمت Setting رفته، سپس iTunes و در نهایت App Store را باز کنید. دانلودهای خودکار را اکتیو کنید.
  • در اینجا بر روی کامپیوتر خود به سایت اپل بروید و iCloud را دانلود کنید.
  • مجددا iCloud را باز کنید و اپل آیدی خود را وارد نمایید.
  • iCloud در ویندوز شما فولدرهایی ایجاد می کند که تمامی فایل های موجود شما در آن سیو می شوند. در نهایت هر کدام از سرویس هایی را که در iCloud است را می خواهید باز کنید و گزینه Apply را بزنید.

نحوه اتصال آیفون به کامپیوتر

اتصال گوشی آیفون به کامپیوتر با iTunes

برای اینکه بتوانید گوشی آیفون خود را به وسیله iTunes به کامیپوتر وصل کنید، باید چک کنید که آخرین نسخه از iTunes را بر روی گوشیتان دارید. برای اتصال از این روش می توانید هم از یک کابل و هم وای فای Wi-Fi استفاده کنید. گوشی آیفون خود را با از طریق یک کابل به سیستم مورد نظر وصل کنید. در این مرحله باید گوشی موبایل خود را در قسمت چپ بالای iTunes پیدا کنید.

در این قسمت بر روی آیکون گوشی موبایل خود کلیک کنید و گزینه Setting در قسمت چپ iTunes را انتخاب نمایید. فایلی که می خواهید را انتخاب کنید و سپس بر روی کلمه همگام سازی Sync در iTunes ضربه بزنید. بعد از همه این ها در نهایت گزینه Apply را بزنید. حالا گوشی شما آماده انتقال داده می باشد. با این عمل گوشی شما بعد از هر اتصال به صورت اتوماتیک به سیستم شما وصل می شود.

اتصال آیفون به کامپیوتر با آیتونز

همگام سازی گوشی آیفون توسط Wi-Fi

برای استفاده از این روش نیز شما باید ابتدا گوشی آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید. سپس یک Wi-Fi مشترک روشن کنید و گوشی موبایل خود و سیستم مورد نظر را به آن وصل کنید. حالا شما می توانید گوشی خود را در قسمت چپ در بالای بخش iTunes زیر همه دستگاه های متصل شدند پیدا کنید. در این مرحله بر روی تب Summary ضربه بزنید و گزینه Sync with this device over Wi-Fi را انتخاب کنید. در نهایت مانند روش های دیگر گزینه Apply را بزنید. کابل را خارج کنید و خواهید دید که گوشی شما به کامپیوتر وصل است. این هم یک روش دیگر برای اتصال آیفون به کامپیوتر است.

سخن پایانی

به دلیل اینکه سیستم عامل گوشی آیفون با توجه به طراحی و ساخت آن کمی متفاوت تر از بقیه ی گوشی های عمل می کند، روش های بالا به شما در رفع مشکلتان هنگام اتصال آیفون به کامپیوتر کمک می می کند. همچنین می توانید نحوه اتصال گوشی آیفون به تلوزیون را نیز در مطلب زیر در سایت دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل مطالعه کنید.

 

نحوه اتصال آیفون به تلوزیون

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *