گوشی ریلمی 10 معرفی شد مشخصات ریلمی 10

معرفی مشخصات گوشی موبایل ریلمی 10

همانطور که می دانید ریلمی Realme یک کمپانی چینی در شهر شنزن می باشد که امروزه از محبوبیت بالایی در تولید گوشی موبایل و انواع لوازم جانبی موبایل عمده برخوردار است. این کمپانی امروز گوشی موبایل ریلمی 10 را به کاربران معرفی کرد. این تلفن همراه با نام ریلمی 10 یاRealme 10  وارد بازار خواهد شد و هدف اصلی این اسمارت فون بر روی مصرف کم انرژی می باشد. امروز ما در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل می خواهیم به معرفی مشخصات گوشی موبایل ریلمی 10 بپردازیم.

مشخصات گوشی موبایل ریلمی 10

همانطور که می دانید کمپانی ریلمی در سری قبلی گوشی های خود از تراشه اسنپدراگون 680 استفاده کرده بود. اما حالا در این سری از گوشی موبایل خود قصد دارد تا از تراشه مدیاتک هلیو G99 استفاده نماید. اگر بخواهیم گوشی موبایل ریلمی 10 را با سری قبلی مقایسه کنیم، این نمونه در بنچمارک امتیاز 400000 را دریافت کرد که 40 رصد از نمونه قبلی بیشتر است. تراشه ای که در این اسمارت فون استفاده می شود، بسیار پردازنده بهتری برای برنامه ها می باشد و سرعت آن در مقایسه با ریلمی 9، 25 درصد افزایش داشته است. همچنین این نمونه 20 درصد هم کمتر انرژی مصرف می نماید.

معرفی مشخصات گوشی موبایل ریلمی 10

این گوشی جذاب چینی را می توانید در رم های 4 / 6 / 8 خریداری نمایید. البته که این گوشی های موبایل از رم مجازی بهره می ‌برند و می ‌توانید رم مجازی را تا حداکثر ۸ گیگابایت در آن جای دهید. کمپانی ریلمی برای گوشی موبایل ریلمی 10 از حافظه‌ های داخلی UFS 2.2 استفاده کرده که از ۶۴ گیگابایت آغاز می ‌شوند و تا ۲۵۶ گیگابایت نیز ادامه پیدا می‌ کنند. خالی از لطف نیست که بدانید این گوشی هوشمند از کارت حافظه تا یک ترابایت هم پشتیبانی می‌ نماید.

مشخصات دیگر ریلمی 10

همچنین شایان ذکر است بدانید این کمپانی چینی ادعا کرده است که این گوشی موبایل زمانی که در حالت خنکی قرار دارد. 50 درصد از مدل قبلی، عملکرد بهتری بر روی اجرای برنامه ها دارد. زمانی که به علت فعالیت گرم شده باشد، این عدد به 40 درصد کاهش می یابد.

گوشی موبایل ریلمی ۱۰ از صفحه نمایشی ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل استفاده می نماید. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می رسد و نرخ نمونه برداری لمسی آن هم 360 هرتز را پشتیبانی می کند. صفحه نمایش ریلمی ۱۰ می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی تولید نماید. این صفحه نمایش همراه با یک لایه 5 مراقبت می شود.

اسمارت فون ریلمی 10 و معرف مشخصات ریلمی 10

دوربین اسمارت فون Realme 10

به طور کلی باید بگویی که گوشی ریلمی 10 از دوربین های معمولی استفاده کرده است. البته نکته قابل ذکر این است که این سری از گوشی های ریلمی نسبت به سری 9 پیشرفت نداشته است. مشخصات کلی دوربین ریلمی 10 از حسگر 50 مگاپیکسلی استفاده می کند. در کنار دوربین اصلی شاهد یک دوربین عمق دو مگاپیکسلی استفاده می شود. برای گوشی موبایل ریلمی 10 یک باتری 5000 میلی آمپری استفاده شده است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. در نهایت این اسمارت فون به زودی وارد بازار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *