امکانات و ویژگی های تراشه مک بوک اپل

رونمایی از تراشه M2 Max بر روی مک بوک پرو به همراه رم 96 گیگابایت

همانطور که می دانید لپ تاپ های اپل یکی از بهترین و محبوب ترین لپ تاپ ها در بین کاربران می باشند. حالا خبر رسیده است که کمپانی اپل قصد دارد تا مک بوک پرو 14 و 16 اینچی را با تراشه M2 Max بسازد. همانطور که می دانید اپل مک بوک های ایر و پرو را با تراشه M2 راهی بازار کرده است. حالا کاملا عاقلانه است که مدل های بالاتر را با تراشه M2 Max به بازاز تکنولوژی عرضه نماید. اخبار مربوط به این مک بوک به همراه این تراشه قوی در گیگ بنچ منتشر شد. یکی از ویژگی هایی که می توانید در این مک بوک با M2 Max پیدا کنیدف این است که بیشتر از 64 گیگ حافظه دارد. کاربران می توانند به راحتی نسخه 96 گیگابایتی را نیز خریداری نمایند.

متاسفانه اخبار بسیاری در این رابطه منتشر نشده است؛ اما چیزی که می دانیم این است که این تراشه از 12 هسته پشتیانی می نماید. همچنین حداکثر فرکانس این تراشه 3.54 گیگاهرتز می باشد. شایان ذکر است بدانید تراشه M2 Max دو هسته بیشتر از تراشه M1 Pro دارد.

معرفی مشخصات تراشه M2 Max

سخن پایانی

در حال حاضر فقط اطلاعات بالا در رابطه با تراشه M2 Max منتشر شده است. اگر اخباری در این رابطه مجددا پخش شد، می توانید آن را از دیجی پخش مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. همچنین همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را ضمانت همکار از دیجی پخش خریداری کنید. برای خرید می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. تنوع کالایی در عمده لوازم جانبی موبایل رامی توانید در دیجی پخش به وفور پیدا نمایید. برای خرید تعداد بالا لوازم جانبی موبایل عمده زیر قیمت بازار به دیجی پخش مراجعه نمایید. جدا از اخبار تراشه M2 Max، ممکن است اخبار زیر نیز نیز برایتان جذاب باشید. برای مطالعه می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

آموزش تعویض بند گلکسی واچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *