ساعت هوشمند وان پلاس خرید ساعت هوشمند وان پلاس قیمت ساعت هوشمند وان پلاس

ساعت هوشمند وان پلاس نورد رونمایی شد!

وان پلاس یک کمپانی چینی در شهر شنزن در سال 2013 می باشد که تولیدکننده گوشی موبایل، انواع ساعت هوشمند، لوازم جانبی موبایل است. وان پلاس اولین ساعت هوشمند خود را درماه مارس 2021 میلادی منتشر نمود. حالا دومین ساعت هوشمند وان پلاس با ویژگی های منحصر به فرد رونمایی شد. این مشخصات همچون بهره مندی از کنترل فعالیت های ورزشی، استفاده از باتری قوی و بادوام تا 30 روز و غیره هستند. در ادامه با تیم دیجی پخش همراه باشید تا مشخصات این ساعت هوشمند محبوب را بازگو نماید.

مشخصات ساعت نورد وان پلاس معرفی ساعت وان پلاس مدل نورد 2022

مشخصات و ویژگی های ساعت هوشمند وان پلاس نورد

واچ وان پلاس نورد از صفحه نمایش ۱٫۷۸ اینچی AMOLED بهره می برد که وضوح و کیفیت تصویر آن به ۳۶۴ در ۴۴۸ پیکسل می‌رسد. همچنین نرخ نوسازی این ساعت هوشمند به 60 هرتز می رسد.

شایان ذکر است بدانید ساعت وان پلاس نورد به GPS مجهز شده و برای این ویژگی به گوشی موبایل احتیاجی ندارید. این محصول از بلوتوث ۵٫۲ استفاده می نماید. از ویژگی‌ های این ساعت هوشمند جذاب می‌توان به حسگرهای مخصوص بانوان نیز اشاره نمود. حسگرهای دیگری که می توان در این ساعت هوشمند وان پلاس اشاره کرد همچون حسگر ضربان قلب، حسگر سنجش میزان سطح اکسیژن خون و حسگر پایش خواب است. از آنجایی که وان پلاس این ساعت خود را به این حسگرها مجهز نموده، در نتیجه می تواند فعالیت های ورزشی شما را به صورت اتوماتیک و خودکار زیر نظر داشته باشد. ساعت وان پلاس در برابر ورود گرد و خاک و نفوذ آب مقاومت بالایی دارد و به IP68 مجهز می باشد.

خرید ساعت نورد وان پلاس قیمت ساعت نورد وان پلاس

در رابطه با متریال و جنسی که در این ساعت هوشمند استفاده شده باید بگوییم بدنه ساعت وان پلاس از زینک و پلاستیک استفاده شده است. بندهای سیلیکونی نیز در این ساعت کار را تمام کرده است. باتری این ساعت هوشمند 230 میلی آمپری است و در حالت عادی تا 10 روز برای شما کار می کند که این فوق العادست! اگر گزینه Low Power Mode را نیز روشن نمایید، می توانید تا 30 روز از این ساعت بهره ببرید. در نهایت ساعت وان پلاس با رنگ مشکی با قیمت 60 دلار وارد بازار جانبی می شود. هنوز تاریخی از عرضه این محصول به بازار مشخص نشده است.

وان پلاس ساعت وان پلاس نورد قیمت وان پلاس نورد

جنس بدنه از زینک و پلاستیک، بند سیلیکونی و خوش دست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *