رابط کاربری one UI 5 برای گوشی موبایل گلکسی A73 منتشر شد

رابط کاربری One UI 5 برای موبایل گلکسی A73 منتشر شد!

همانطور که می دانید رابط کاربری One UI 5 برای برخی گوشی های موبایل جدید گلکسی سامسونگ، منتشر شده است. همچنین در مقاله قبلی در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در رابطه با انتشار این رابط کاربری برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A53 گفتیم. حالا کمپانی سامسونگ خبر خوب دیگری را برای کاربران خود پخش کرد. رابط One UI 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 منتشر شد. به روز رسانی نسخه این رابط کاربری امروز برای کاربران کشور مالزی منتشر شد و به زودی برای باقی کشورهای نیز در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است بدانید به روز رسانی و آپدیت این رابط کاربری حاوی بسته امنیتی 2022 برای گوشی موبایل A73 نیز موجود است.

رابط کاربری One UI 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 منتشر شد

انتشار رابط کاربری One UI 5 برای گوشی موبایل گلکسی A73

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ اواخر ماه مهر 2022 بود که رابط کاربری One UI 5 برای گلکسی S22 منتشر نمود. سپس این کمپانی تصمیم گرفت که این رابط کاربری را برای پرچم دارهای قبلی خود اعم ازS21، S20 و سری نوت منتشر کند. حالا خبر خوبی که برای سامسونگ دارها منتشر شد، انتشار این رابط کاربری برای گوشی های موبایل سری A می باشد. شایان ذکر است بدانید این رابط کاربری برای گوشی ها و تبلت های سامسونگ منتشر خواهد شد. حالا رابط One UI 5 برای گوشی موبایل گلکسی A73 ویژگی هایی نیز به همراه دارد. از ویژگی های این به روز رسانی می توان به OCR در گالری، دوربین و صفحه کلید اشاره نمود.

می دانید که این ویژگی می تواند متن ها را از عکس بیرون بکشد. همچنین صفحه کلید سامسونگ، ایموجی های جدیدی را اضافه کرده است و حتی می توان به اضافه شدن ایموجی های انیمیشنی اشاره کرد. همچنین بخشی از ویژگی جدید این رابط کاربری شامل اضافه شدن ایموجی واقعیت مجازی است. در نهایت باید به این اشاره کنیم که رابط کاربری One UI 5 باعث بهبود فعالیت و عملکرد گوشی موبایل A73 خواهد شد.

One UI 5 برای گلکسی A7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *