خرید انواع قاب گوشی برای سامسونگ آیفون شیائومی

خرید قاب گوشی – مناسب ترین گارد کدام است ؟

خرید قاب گوشی میان کاربران به یک خرید لذت بخش تبدیل شده است. چرا که شما با تنوع بسیاری از مدل و طرح های خاص رو به رو می شوید اما همانطور که جذاب و دلنشین است، پیچیدگی خود را دارد. انتخاب یک گارد مناسب برای گوشی موبایل، قابی که با استایل ما همخوانی داشته باشد و هچنین برای محافظت از گوشی که امروزه بسیار گران قیمت شده است واجب است. ما اینجا با باز کردن و تشریح انواع قاب و کاور گوشی موجود در بازار به شما کمک خواهیم کرد تا یک انتخاب درست و جذاب داشته باشید.

خرید انواع قاب گوشی گارد گوشی کاور گوشی

از نظر شکل، طراحی و جنس قاب گوشی به موارد زیر تقسیم می شوند :

  • سیلیکونی
  • ژله ای
  • عروسکی
  • چوبی
  • ست
  • چرمی
  • ترکیبی ( مثال : قاب 360 درجه )
  • کیفی

 

قاب سیلیکونی

به یقین می توان گفت قاب سیلیکونی محبوب ترین مدل گارد میان مردم است. به دلیل سادگی و وجود اکثر رنگ ها از صورتی، سفید گرفته تا مدل های آبرنگی توجه تمام اقشار پیر و جوان، کودکان، بانوان و آقایان را از آن خود کرده است. خرید قاب گوشی از نوع سیلیکونی پیشنهاد می شود. این مدل قاب ضدتعریق است و اگر مدت طولانی در دست بگیرید مشکلی ایجاد نمی کند. در بازار مدل صابونی دارد که به راحتی هر نوشته یا لکی روی آن بیوفتد، پاک می شود. تقریبا انعطاف پذیر هستند و برای محافظت از گوشی درصد بالایی را پوشش می دهند. برای انواع گوشی های سامسونگ، آیفون و شیائومی و … هم در بازار وجود دارد.

قاب سیلیکونی خرید قاب سیلیکونی قاب سیلیکونی

قاب ژله ای

این روز ها که خرید قاب گوشی انتخابش سخت شده برای راحت کردن کار خود قاب ژله ای را می توانید برگزینید. این مدل قاب را هم می توان در دسته پرفروش ها قرار داد زیرا به دلیل سادگی و تقریبا قیمت پایین تری که دارند مورد استفاده ی زیادی قرار می گیرند. یکی از محبوب ترین این مدل قاب ژله ای شفاف است که فقط برای محافظت از گارد گوشی طراحی شده است و شکل و ظاهر گوشی موبایل را حفظ می کند. این مدل هم در طرح ها و رنگ هایی زیادی در بازار وجود دارد. قاب طرح دار هم در این دسته بندی قرار می گیرد.

قاب ژله ای خرید قاب ژله ای

قاب عروسکی

این مدل قاب بیشتر حالت فانتزی و دخترانه دارد. در دنیای رنگارنگ دختران این خرید قاب گوشی از این مدل بسیار خوش فروش هستند. از مدل های پشمی گرفته تا وجود یک عروسک بزرگ روی این قاب ها در بازار پیدا می شود. در این دسته بندی می توان قاب های آکواریومی و قاب های فانتزی را نیز آورد. ان مدل قاب علاوه بر زیبایی چشم گیر از بدنه محکم و تقریبا بزرگی ساخته شده است که تمام اجزای گوشی را پوشش می دهد.

قاب عروسکی قاب طرحدار خرید قاب گوشی خرید قاب طرح دار خرید قاب عروسکی قاب پشمی

قاب چوبی

در ساخت این کالا از چوب مصنوعی استفاده شده است که به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند. همچنین این قاب در روند ساخت حرارت بالایی دیده است به همین علت مقاوت بالایی دارد و به راحتی نمی شکند. قاب چوبی استایل متفاوت خود را دارد و خوش دست و سبک هستند. در دست عرق نمی کنند و ضدلکه هستند.

قاب چوبی خرید قاب چوبی

قاب ست

امروزه در اطراف خود حتما دو دوست، یک زوج، مادر و دختری را دیده اید که قاب های گوشی شان شبیه به هم هستند. این مدل ها قاب ها به صورت جفت و ست طراحی شده اند. اصولا در ساخت و طراحی این قاب های از المان های مشترک استفاده می کنند و جنس بدنه کار ژله ای است که در متن بالاتر گفته شد که قاب ژله ای مقاوت و کیفیت بالایی دارد.

 قاب ست انوع قاب ست

قاب چرمی

اگر یک استایل کلاسیک و کژوال دوست دارید، قاب های چرمی کامل کننده شما هستند.خرید قاب چرمی به افراد کلاسیک پوش پیشنهاد می شود. این مدل قاب هرگز از مد نمی افتند و هرچقدر جلوتر بروید جذاب تر و گیرا تر می شوند. دوام بسیار بالایی دارند و به راحتی از دست لیز نمی خورند. در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند اما پشنهاد می شود برای داشتن عمر طولانی تر از برخورد با آب پرهیز کنید.

قاب چرم قاب چرمی گوشی

قاب ترکیبی

در ساخت برخی قاب ها از چند جنس استفاده شده است. ممکن است بدنه قاب از یک جنس دیگر باشد اما دور گارد از یک جنس دیگر ساخته شود. متریال هایی که امروزه ترکیب می شوند سیلیکون، چرم مصنوعی و پلی کربنات و … است. این مدل هم امروزه طرفداران خود را دارد و رو به شد است.

قاب کیفی یا کلاسوری

اگر نگران صفحه نمایش گوشی خود هستید علاوه بر استفاده از گلس یا محافظ صفحه، خرید قاب گوشی کیفی می تواند انتخاب خوبی برای تان باشد چرا که علاوه بر محافظت از بدنه گوشی یک لایه دیگر روی نمایش صفحه یا ال سی دی می افتد تا دیگر آسیبی وارد نشود. این مدل هم در رنگبندی های متنوعی تولید شده است.

خرید قاب گوشی گارد گوشی قاب چرمی

نکات ضروری در انتخاب قاب گوشی

تااینجا با انواع قاب گوشی آشنا شدیم. حال مواردی را هنگام خرید قاب باید در نظر بگیریم.

  • قیمت همیشه نمی تواند نشان هنده کیفیت کالایی باشد. اگر براساس قیمت قاب خود را خریداری م کنید، این کار را نکنید. معیار اول شما باید کیفیت و ویژگی های گارد باشد که اینجا با انواع آن آشنا شدیم.
  • در خرید قاب گوشی حتما دقت کنید که قسمت های دکمه و پورت گوشی به راحتی قابل استفاده باشند و قاب جلوی میکروفون یا صدای گوشی را نگیرد.
  • برخی قاب ها در بازار بی کیفیت تولید می شوند و ممکن است باعث داغ شدن گوشی هنگام استفاده یا شارژ شدن شود، پس در خرید قاب گوشی خود دقت کنید.
  •  بعضی قاب ها بدنه و دور گارد جدا می شوند. دقت داشته باشید که این نکته بسیار مهم است، چون اگر در طول استفاده دور قاب از بدنه جدا شود عملا هیچ استفاده ای از قاب دیگر نمی توانید داشته باشید.

سوالات متداول شما در خرید قاب گوشی

چرا باید برای گوشی خود قاب یا کاور بخریم ؟

گوشی موبایل جزوه اشیای با ارزش شما به حساب می آید پس باید برای محافظت از آسیب نرسیدن به آن یک محافظی به اسم قاب گوشی خریداری کنید تا مدت های زیادی از گوشی خود بهره ببرید. خرید قاب گوشی باید جزو اولویت های شما باشد.

قیمت چقدر انتخاب یک قاب خوب تاثیرگذار است ؟

به طور کلی در خرید هر کالایی قیمت نباید ملاک اولیه باشد چرا که خیلی بازار ها کالای بی کفیت را با قیمت بالا می فروشند اما باید به این نکته توجه داشت که اگر در ساخت گارد مورد نظر متریال های بیشتر و با کیفیت تری استفاده شود به طبع قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.پس در خرید قاب گوشی کیفیت را اولویت قرار دهید.

از کجا قاب بخریم ؟

اکثر فروشگاه ها قاب گوشی موجود دارند اما امروزه خرید قاب گوشی لیستی برای همکاران بسیار دشوار شده است. برای رفع این مشکل می توانید با مراجعه به سایت دیجی پخش و دریافت لیست قیمت قاب گوشی خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و بسته را درب فروشگاه تان تحویل بگیرید.

 

خرید قاب گوشی جزوه اکسسوری و زیبایی موبایل محسوب می شود. یه غیر از این کالا اقلام دیگری وجود دارند که برای گوشی موبایل نیاز هستند. همکاران بزرگوار برای دریافت لیست قیمت لوازم جانبی موبایل کلیک کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *