معرفی گوشی موبایل وان پلاس 11

تصاویر باکیفیت و واضح گوشی وان پلاس 11 منتشر شد

اگر به یاد داشته باشید پیش تر از این رندری از مشخصات و تصاویر گوشی موبایل وان پلاس 11 منتشر شده بود. حالا شاهد آن هستیم که تصاویر واقعی تری از این محصول ببینیم. همچنین این کمپانی عکس های تبلیغاتی مربوط به این گوشی را نیز منتشر کرد. در رندر قبلی نیز گفتیم که این گوشی دارای دوربینی دایره ای شکل خواهد بود. حالا این تصاویر همین ماژول را به ما نشان می دهد. همچنین قاب پشتی این گوشی نیز مات می باشد و سطحی مسطح خواهد داشت. شایان ذکر است بدانید کمپانی وان پلاس از گوشی وان پلاس 7 تمامی گوشی های خود را به صورت خمیده تولید کرده بود. حالا نکته قابل توجه این است که وان پلاس 11 دارای سطحی کاملا مسطح و بدون خمیدگی می باشد. همچنین این گوشی موبایل دارای وزنی 205 گرمی می باشد و بسیار خوش دست است.

تصاویر باکیفیت گوشی موبایل وان پلاس 11 لو رفت تصاویر واقعی وان پلاس 11 فروش عمده لوازم جانبی موبایل عمده خرید عمده لوازم جانبی موبایل

در ادامه می توانید عکس های تبلیغاتی گوشی وان پلاس 11 را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل مشاهده نمایید. در کنار این گوشی، کمپانی وان پلاس قصد دارد تا از ایرپاد مخصوص این گوشی نیز رونمایی نماید. به محض دریافت اطلاعات بیشتر، بدون شک شما همکاران عزیز را در این رابطه در جریان می گذاریم.

عکس های تبلیغاتی گوشی وان پلاس 11 خرید عمده لوازم جانبی موبایل وان پلاس تصاویر باکیفیت و واضح وان پلاس 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *