خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

به‌روزرسانی شرایط ارسال محصولات

همانطور که می دانید مجموعه دیجی پخش برای رفاه حال مشتریان انواع محصولات و لوازم جانبی موبایل با تنوع بالا را برای فروش عمده به مشتریان عرضه می نمود. این تنوع بالا در محصولات در برخی مواقع ممکن بود تا در شرایط کاری خاص و در زمان های مشخصی برای ارسال به سمت مشتریان حاضر شوند. همانطور که می دانید مشتریان عزیز هنگام ثبت سفارش انواع مختلفی از طیف لوازم جانبی موبایل را خریداری می کردند. برخی از این محصولات در انبار موجود بود و برخی دیگر نیز ممکن بود بخاطر تاخیر در بار دیرتر به دست شما می رسید. خوشبختانه اما امروز تیم برنامه نویسی دیجی پخش به‌روزرسانی جدیدی در رابطه با شرایط ارسال محصولات مختلف را عرضه و مشکل تاخیر در ارسال را برای شما عزیزان حل نمود.

این به‌روزرسانی به این حالت می باشد که یک گزینه زمان ارسال به ویژگی و مشخصات محصولات در سایت و نرم افزار اضافه شد. این گزینه را می توانید در تصویر پایین مشاهده نمایید.

شرایط جدید ارسال لوازم جانبی موبایل عمده دیجی پخش

شرایط جدید ارسال محصولات دیجی پخش

زمان اسال کالاها به شما نشان می دهد که محصول موردنظر انتخابی شما در چه زمانی برای ارسال مهیا می شوند. در برخی مواقع ممکن است محصولات آماده ارسال باشند که به معنای ارسال فوری است. در برخی مواقع نیز زمان ارسال برای شما مشخص خواهد شد. برای مثال آماده ارسال 2 روز کاری می باشد. تصویر زیر را مشاهده نمایید.

به‌روزرسانی شرایط ارسال محصولات خرید عمده لوازم جانبی موبایل فروش عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

همکاران عزیز با توجه به این قابلیت می توانید به راحتی دسته بندی محصولات خود را در ثبت سفارش مشخص نمایید. به این معنا که با توجه به زمان ارسال می توانید محصولاتی که آماده ارسال می باشند را در یک پارت خریداری نمایید و اگر عجله دارید محصولات با تاخیر را از سفارش خود حذف نمایید. همچنین شایان ذکر است بدانید می توانید هر دو را با هم با توجه به زمان شخصی خود انتخاب نمایید. همچنین قابل توجه است بدانید این قابلیت بر روی دو پلتفرم سایت و نرم افزار قابل انجام است.

مشتریان عزیز از صبر و شکیبایی شما در کنار مجموعه دیجی پخش کمال تشکر را داریم. اگر پیشنهادی در رابطه با به‌روزرسانی شرایط ارسال محصولات و بهبود سایت و نرم افزار دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل دارید. ممنون می شویم تا آن را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *