خرید عمده هدفون

انواع هدفون و هندزفری مناسب برای ورزش کردن

ورزش کردن نیاز به یک انرژی و حال خوب دارد. شما وقتی موسیقی مورد علاقه خود را گوش می دهید، مسلما حال خوبی به بدن تان تزریق می شود. چی بهتر از اینکه هنگام ورزش کردن به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهید. طبیعتا همه ی شما هنگام ورزش کردن یک پلی لیست از موزیک هایی که می خواهید درست می کنید. در نهایت برای گوشکردن به این موزیک ها هنگام ورزش نیاز به یک هدفون و هندزفری خوب دارید که شما را هنگام ورزش و جنب و جوش اذیت نکند. هنگام انجام حررکات ورزشی، در حالت کلی شما حرکاتی مانند، دویدن، پریدن، خم شدن و … دارید ممکن است هندزفری عادی که استفاده می کنید را جابجا کند. استفاده از یک هدفون و هندزفری که موقع ورزش تکان نخورد و آرامش شما را حفظ کند از واجبات لوازم جانبی موبایل است. در ادامه به ویژگی ها و مشخصات یک هدفون و هندزفری خوب و مناسب برای ورزش می پردازیم.

هدفون مناسب برای دویدن

هدفون روگوشی یا هدفون توگوشی؟

اولین سوالی که ممکن است ذهن کاربران را درگیر کند این است که شکل و ظاهر کدام مدل هدفون و هندزفری مناسب من است؟ به طور کلی این لوازم به دو مدل روگوشی و توگوشی تقسیم می شوند که هر کدارم ویژگی و مشخصات منحصر به فرد خود را دارند. شما باید با بررسی این مشخصات و در نهایت نیاز شخصی خود باید بهترین گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

هدفون های روگوشی

در دسته ی هدفون و هندزفری، هدفون هایی هستند که روی گوش قرار می گیرند. این مدل هدفون ها کاملا فضای گوش را پوشش می دهند و به علت سایز بزرگی که دارند صدا را با کیفیت و وضوح بالاتری به گوش می رسانند. فضای باشگاه اغلب شلوغ و پر سر و صدا است. این مدل هدفون روگوشی انتخاب مناسبی برای این مکان ها است. به دلیل پوشش بالایی که دارند صدای بیرون را به خوبی ایزوله می کنند و شما هنگام ورزش به علت گوش های نرمی که دارند، اذیت نمی کنند. در مقابل این مدل به علت سایزی که دارد فضای بیشتری را هنگام حمل اشغال می کند.

ایرپاد، ایرباد، هدست های توگوشی

بهترین انتخاب برای شما یک هندزفری بی سیم و بلوتوثی است. زیرا هندزفری های سیمی هنگام ورزش مانع از انجام حرکات شما می شوند. ایرپاد ها از آن جا که سایز کوچکتری دارند، در نتیجه قطر درایور کوچکی دارند و صدا را با کیفیت پایین تری نسبت به هدفون های رو گوشی پخش کنند. البته ایرپاد هایی که مخصوص ورزش طراحی شده اند، این ضعف را برطرف می کنند. این مدل از هدفون و هندزفری قابلیت حمل آسانی دارد، اما اگر مراقب آن نباشید ممکن است در فضای شلوغ باشگاه گم شود. اکثر هندزفری ها توگوشی کاملا در گوش قرار می گرند و هنگام جنب و جوش از گوش شما نمی افتند.

خرید عمده هدفون و هندزفری

ویژگی های مهم در انتخاب هدفون و هندزفری مناسب ورزش

هندزفری برای ورزش باید سبک باشد تا هم حین انجام حرکات ورزشی شما را اذیت نکند و هم به راحتی در گوش شما قرار بگیرد.
 حتما یک هدفون و هندزفری تهیه کنید که از قابلیت نویز کنسلینگ پشتیبانی کند. این قابلیت صدا های اضافی محیط را حذف می کند و شما را به آرامش می رساند.
برای هدفون و هندزفری خود مدلی را انتخاب کنید که سری ضدتعریق داشته باشد.
هنگام انتخاب هدفون و هندزفری مورد نیاز حتما آن را با گوش و سر خود تست کنید تا با بدن شما از نظر سایز و حجم هماهنگی داشته باشد.
هدفون و هندزفری را خریداری کنید که باتری قدرتمندی داشته باشد. حداقل شما یک ساعت به زمان برای ورزش نیاز دارید.
یک ایرپاد بی سیم و بلوتوثی بخرید یا یک هدفون رم خور تهیه کنید تا هنگام ورزش نیاز به گوشی نزدیک خود نداشته باشید.
ضدآب بودن یکی از موارردی است که فراموش نکنید. شما هنگام ورزش عرق می کنید و این تعرق ممکن است به هدفون و هندزفری شما نفوذ کند.

معرفی برخی از هدفون و هندزفری های مناسب ورزش

  • JBL E45
  • Samsung Galaxy Buds
  • Jabra Elite Active 5T
  • Beats by DRE Powerbeats

این 4 مدل که در بالا گفته شد همه ایرباد هایی هستند که کیفیت های بسیار بالایی در وضوح صدا و پخش موزیک دارند. همه ی این مدل های دارای نویز کنسلینگ هستند و حداقل نگهداری شارژ آن ها 15 ساعت است. سری های آن ها ضدتعریق است و هنگام ورزش از گوش شما تکان نمی خورند. تمامی مدل های بالا داخل گوش قرار می گیرند و با فناوری بلوتوث به گوشی موبایل شما وصل می شوند.

هدفون و هندزفری مناسب برای ورزش

سخن آخر

تمامی مواردی که در بخش هدفون و هندزفری گفته شد، راهی برای انتخاب درست شما هنگام خرید است. این سوال همیشه برای موبایل فروشان و کاربران پیش می آید که هدفون و هندزفری خوب چی بخرم؟ با تمام نکاتی که گفته شد می توانید هدفون و هندزفری مورد نیاز خود با با توجه به نیاز شخصی خریداری کنید. برای خرید عمده هدفون و هندزفری می توانید به سایت دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید. اگر سوالی در رابطه با هر محصولی داشتید، می توانید با بخش پشتیبانی فروش در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *