چگونه از گوشی مراقبت کنیم ؟

از گوشی موبایل خود مراقبت کنید – موارد ایمنی و محافظت از موبایل

این روز ها گوشی موبایل عضوی جدا نشدنی از ما شده اند. تقریبا در هر جا و هر لحظه گوشی موبایل را کنار خود داریم. با آن فیلم میبینیم، بازی می کنیم، ارتباط می گیریم، موسیقی گوش می دهیم و با شرایط امروزه کرونا درس هم می خوانیم. با افزایش قیمت ها و تغییر در ظاهر گوشی های موبایل و روز به روز ظریف تر شدن آنها، نیاز به یک مراقبت خوب و محافظت دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا چگونگی مراقبت از گوشی موبایل را یاد آور شویم.

برای گوشی تان گلس نصب کنید.

مطمئنا تمامی شما بعد از خرید گوشی به سراغ نصب گلس می روید. گلس یا محافظ صفحه برای بسیار حیاتی می باشد زیرا صفحه نمایشگر گوشی ها حساس هستند و اگر ضربه بخورند یا از دستتان به جایی پرتاب شد به حتم می شکنند. تاچ ال سی دی (صفحه نمایشگر) باید توسط یک گلس مرغوب محافظت شود تا دوام و طول عمر به گوشی موبایل بدهد.

نکات مهم در خرید گلس :

  • ضخامت مناسب داشته باشند و باعث کند شدن لمس گوشی نشوند.
  • متناسب با گوشی مدنظر شما ساخته شده باشند و همه ی قسمت گوشی را بپوشاند.
  • کیفیت ساخت بالایی داشته باشد و شفاف باشد.
  • به راحتی تار و کثیف نشود.

گلس گوشی موبایل

برای گوشی موبایل تان یک قاب مناسب بخرید.

قاب و گارد گوشی یک اکسسوری جذاب و در عین حال مفید است. قاب گوشی به گوشی شما زیبایی می دهد و همینطور از احتمال افتادن خش روی صفحه براق گوشی موبایل جلوگیری می کند. اگر گوشی از دستتان روی سطحی افتاد کاور و قاب مناسب از شکستن بدنه گوشی محافظت می کند. زمان خرید قاب دقت داشته باشید :

  • قاب قالب مناسب و درستی داشته باشد تا جلوی پورت های خروجی را نگیرد.
  • کیفیت جنس قاب به صورتی باشد که از گوشی محافظت کند و در عین حال زیبایی داشته باشد.
  • در دست سبک باشد و لیز نخورد.

برای خرید قاب گوشی خوب و با کیفیت دست شما باز است، زیرا تنوع در انتخاب قاب بالاست. برای اینکه خرید دقیق و جذابی داشته باشید حتما راهنمای خرید قاب گوشی را بخوانید.

قاب گوشی کاور و گارد موبایل

از آداپتور، کابل و شارژر باکیفیت و اورجینال استفاده کنید.

یکی از عمده دلایلی که باتری گوشی آسیب می بیند و شما ملزم به تعمیر یا تعویض آن می شوید، استفاده از شارژر بی کیفیت و نامناسب است. یک شارژر بی کیفیت با جریان اتصال برق متغیر و نوساناتی که ثابت نیست روی گوشی و باتری تاثیر می گذارد و باعث خرابی آن می شود.

کابلی که اصل نباشد نه تنها به باتری بلکه به سوکت و پورت شارژ آسیب می رساند و در بدترین حالت ممکن باعث خرابی دستگاه شما می شود.

خرید شارژر موبایل

گوشی موبایل خود را تمیز کنید.

شاید برایتان عجیب باشد اما تمیز نگه داشتن گوشی علاوه بر زیبایی، از گوشی شما محافظت می کند. ذرات گرد و غبار و گرد و خاکی که در هوا است و روی پورت شارژ و هندزفری و لا به لای دکه ها می نشیند به مرور در کارکرد موبایل اختلال ایجاد می کند و گوشی شما را دچار مشکل می کند . پس همیشه گوشی خود را با یک دستمال میکروفایبر تمیز کنید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.

چگونه گوشی خود را تمیز کنیم ؟

گوشی را در حرارت بالا قرار ندهید.

مواردی که باعث می شود گوشی در حرارت بالا قرار بگیرد :

  • قرار دادن طولانی مدت زیر نور خورشید
  • کار کردن طولانی مدت با گوشی
  • کار کردن با گوشی در هنگام شارژ
  • نصب برنامه های سنگین در گوشی

این نکته را هم در نظر بگیرید که دمای خیلی پایین و سرد هم به باتری گوشی آسیب می زند و باعث خاموش شدن ناگهانی آن می شود.

دور نگ داشتن گوشی موبایل از حرارت

گوشی را تحت فشار قرار ندهید.

هنگام نشستن به این موضوع توجه کنید که گوشی را در جیب خود قرار ندهید. عموما خوب است تا گوشی را همراه خود در یک کیف دستی قرار دهید تا هم تحت فشار نباشد و هم از اجسام با کارت بانکی یا چیزی که در جیب تان است قرار نگیرد.

نتیجه گیری

همه ی ما اصولا وقتی یک وسیله گرانبها می خریم بعد از خرید آن به فکر مراقبت و محافظت از آن هستیم. در این مطلب به شما راه های مراقبت از گوشی موبایل را گفتیم. راه هایی که از آسیب و مشکل جلوگیری می کند را بخوانید و برای تهیه اکسسوری مانند قاب و گلس می توانید به سایت دیجی پخش پخش عمده لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید و به راحتی بسته خود را با بسته بندی مقاوم درب فروشگاه خود تحویل بگیرید. برای راهنمایی بیشتر می توانید با پشتیبانی فروش تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *