انواه هولدر موبایل و نگهدارنده

خرید هولدر موبایل و راهنمای استفاده از انواع آن

امروزه گوشی موبایل به یکی از پر استفاده ترین وسیله های کاربران در روز رسیده است. طبیعتا شما در هر مکان و زمانی گوشی موبایل تان را کنار خود دارید و از آن استفاده می کنید. برای مثال شرایط رانندگانی که ساعت ها پشت فرمان هستند و نیاز به استفاده از موبایل خود دارند یا دانش آموزانی که در شرایط کرونا ملزم به تحصل آنلاین هستند نیازمند یک وسیله برای ثابت نگه داشتن گوشی خود دارند. خرید هولدر موبایل و استند تبلت کار را برای شما راحتتر می کند. خرید هولدر موبایل امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و اکثرا تمام فروشگاه ها به فروش این محصول روی آورده اند.

استند موبایل مگنتی

هولدر موبایل چیست ؟

هولدر موبایل که به آن استند گوشی یا نگهدارنده موبایل نیز می گویند، یک وسیله ی تکیه گاه برای گوشی موبایل است تا بدون نیاز به دست و در جای ثابت بتوانید از موبایل خود استفاده کنید. این وسیله برای رانندگان، دانش آموزان، دانشجویان و … بسیار مفید است. این محصول پر کاربرد و دوست داشتنی انواع مختلف و مشخصات متنوعی دارد، که باید هنگام خرید هولدر به چند نکته بر اساس نیاز خود توجه کنید چرا که به دلیل تنوع بالا این کالا در بازار خرید را کمی برایتان پیچیده می کند. با ما همراه باشید تا در خرید هولدر موبایل راهنمای شما باشیم.

انواع هولدر نگهدارنده موبایل

  • پایه گیره ای : این مدل هولدر از دو گیره و یک پایه تشکیل شده است که به دریچه کولر وصل می شود و گوشی را به حالت کشویی در آن قرار می دهیم. یک نکته خوب این مدل دور بودن دستگاه از دست سارقین است و گوشی تقریبا در وسط اتومبیل قرار می گیرد.هولدر نگهدارنده دریچه کولری
  • پایه مغناطیسی، مگنتی : این مدل نگهدارنده یک پایه دارد که توسط چسب خود پایه به هر قسمتی از داشبورد ماشین که بخواهید وصل می شود. قسمتی که میخواهید هولدر را نصب کنید با پارچه خوب تمیز کنید سپس برچسب را کنده و بچسبانید. سطحی که گوشی را نگه میدارد مگنتی است، که بسیار راحت گوشی را با آهن ربایی که دارد جذب و نگه می دارد. این روزها مدل مگنتی در خرید هولدر موبایل بسیار محبوب است.خرید هولدر موبایل هولدر موبایل مگنتی 360 درجه
  • پایه مکنده ای : این استند هم قسمت برچسبی دارد که بر روی شیشه ماشین جای می گیرد. گوشی در حالت کشویی در آن قرار می گیرد. در خرید این مدل باید به کیفیت مکنده آن دقت کنید که کیفیت مرغوبی داشته باشد.
  • پایه چسبی : این نوع هم از چسب استفاده شده است اما هنگام وصل کردن آن باید دقت کنید و یک محل مناسب و در دسترس را انتخاب کنید زیرا جدا کردن آن بعدا مشکل خواهد بود.
  • رو میزی : هولدر های رو میزی شکل های متفاوتی دارد. عموما مصرف خانگی دارند یا می توانید در محل کار استفاده کنید. به راحتی گوشی در قسمت نگهدارنده آن جای می گیرد و لغزشی ندارد.
  • پاپ سوکت : این مدل هم در دسته نگهدارنده ها قرار می گیرد. این محصول پشت گوشی نصب می شود علاوه بر قابلیت نگه داشتن گوشی زیبایی دوست داشتنی هم به موبایل شما می دهد.پاپ سوکت خرید پاپ سوکت

دیگر مدل ها

مدل های دیگری از هولدر موبایل مانند : آفتابگیر، فرمان، آینه دیدعقب، جا لیوانی و … وجود دارد که ما به پر فروش ترین های آن پرداختیم.

راهنمای خرید هولدر موبایل

مدل پایه نگهدارنده هولدر : این قسمت بسیار مهم است که بر اساس نیاز شخصی شما شکل می گیرد. در خرید هولدر موبایل بادید دقت کنید که گوشی را کجا می خواهید قرار دهید تا هولدر مناسبی تهیه کنید. به انواع هولدر در قسمت بالا اشاره شد.

نوع اتومبیل : هر ماشینی سیستم طراحی منحصر به فرد خود را دارد. پس هنگام خرید هولدر همیشه باید به فاصله میان داشبود و شیشه با صندلی و دریچه کولر دقت داشته باشید تا هولدر مناسبی انتخاب کنید. به طور مثال : به علت طراحی داخلی ماشین 206 مناسب ترین نگهدارنده، هولدر مکنده ای است.

مدل گوشی موبایل : منظور از مدل بر می گردد به وزن و ظاهر موبایل. مسلما باید هولدری تهیه کنید تا تحمل وزن گوشی شما را داشته باشید و یا قسمت نگهدارنده آن هم سایز موبایل شما باشد.

نتیجه گیری

پس هنگام خرید خود حتما این سوالات را از خود بپرسید، به پاسخ برسید و بعد خرید خود را تکمیل کند. این روز ها مشتریان خواستار تنوع هستند و فروشندگان موظف به تهیه این محصولات هستند تا مشتری را راضی نگه دارند.همکاران محترم برای خرید انواع هولدر نگهدارنده و استند می توانید سایت دیجی پخش پخش عمده لوازم جانبی موبایل را چک کنید. دیجی پخش برای رفاه حال مشتریان سایت و نرم افزار انحصاری خود را دارد تا شما با خیال راحت خرید کنید و درب فروشگاه تان تحویل بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *