جذب بازاریاب لوازم جانبی با شرایط ویژه

دقت داشته باشین که تمامی موارد ذکر شده در رابطه با فروش عمده محصولات میباشد و در صورتی که قصد فروش تکی محصولات رو دارین با ما تماس نگیرین

دعوت به همکاری

مجموعه دیجی پخش از همه افرادی که قصد بازاریابی لوازم جانبی موبایل یا فعال در این زمینه هستند دعوت به همکاری میکند .

از هر جای ایران که هستین میتونید با جمع آوری کارت ویزیت های مغازه های موبایل فروشی و معرفی فروشگاه دیجی پخش به اونا کسب درآمد کنید .

در این طرح ویژه به مدت یکسال از هر خرید اون مشتری میتونید پورسانت دریافت کنید و پورسانت شما به حساب کاربریتون داخل سایت واریز میشه و هر هفته امکان تسویه حساب با شما وجود داره .

دقت داشته باشین که محدوده ای که شما برای بازاریابی انتخاب میکنید برای سایر افراد قابل انتخاب نیست پس ظرفیت محدوده . همچنین اگه وسیله موتوری داشته باشین برای حمل و نقل خودتون امتیاز بیشتری بهتون میده که راحت تر بتونید این کارو انجام بدین .

افرادی که عمکرد بهتری داشته باشن پس از آنالیز های اولیه به اونا نمایندگی فروش اینترنتی (اپلیکیشن ، وبسایت و پنل فروش مستقل) به صورت رایگان اهدا خواهد شد .

افراد با استعداد و با انگیزه اولویت بیشتری در پذیرش دارند .

بازاریابی در بازار های مدرن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بازار ها هم پیشرفت کردن ، شما با داشتن استعداد فروش در برخی از مارکت ها میتونید بازاریاب فروشگاه ما باشین و پورسانتتون رو از فروش محصولات دریافت کنید .

آیا شما دارای بازار فروش این محصولات هستین ؟

در صورتی که در قالب فروش عمده و همکاری این محصولات فروش دارین و قصد همکاری کردن با فروشگاه مارو دارین میتونید با دریافت کردن پنل اقدام به فروش محصولات ما کنید .

 

جذب بازاریاب دیجی پخش

شرایط لازم برای ثبت نام در پنل بازاریابان

  • سن متقاضی بین 17 تا 35 سال باشد
  • کار با وبسایت ، واتس آپ ، اپلیکیشن های موبایل رو به خوبی بلد باشه
  • از روابط عمومی خوب
  • کاملا آشنا با لوازم جانبی موبایل باشه
  • داشتن گوشی اندروید (جهت نصب اپلیکیشن بازاریابان و اپلیکیشن فروشگاه)

جذب بازاریاب دیجی پخش

 

مناطق دور افتاده و بازاریاب خانوم

افرادی که در مناطق دور افتاده کشور عزیزامان زندگی میکنند از پورسانت بیشتری در این طرح برخوردار هستند .

همچنین خانوم هایی که قصد بازاریابی کردن را داشته باشند به دلیل سختی کار برای این قشر از امتیاز بیشتری در این طرح برخودار هستند .

 

نمایندگی دیجی پخش

امکان تبدیل شدن به شغل ثابت برای افراد موفق

در صورتی که شما پس از گذراندن دوره آموزشی خود مشغول به کار و موفق در این ضمینه شدین این امکان رو دارین که نمایندگی فروش انحصاری محصولات مارو داشته باشین این نمایندگی در قالب یک فروشگاه اینترنتی کامل به شما اهدا خواهد شد تمامی امکاناتی که وبسایت فروشگاهی ما داره رو وبسایت شما به صورت رایگان فعال میشه و میتونید بازاریاب استخدام کنید و کارتون رو گسترش بدین از مزیت های نماینده شدن امکان دسترسی به قیمت نمایندگی محصولات ، فروش بیشتر ، دسترسی به اپلیکیشن های فروشگاه جهت راحتی ثبت فاکتور و ایجاد اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و iOS برای فروشگاه شما هست . همچنین در صورت دریافت پنل نمایندگی به صورت دائمی از هر مشتری که معرفی میکنید پورسانت دریافت میکنید 🙂

 

راه های ارتباطی برای دریافت فرم ثبت نام بازاریابی

اگه آماده فروش هستین میتونید از صفحه تیکت سایت مشخصات و شماره تماستون رو برای ما بفرستین ما در کمترین زمان ممکن مورد شمارو برسی و فروش رو برای شما باز میکنیم .

صفحه تیکت وبسایت

ایمیل پشتیبانی : info@digipakhsh.com

 

گزارش تهیه شده از بخش فروش دیجی پخش توسط مهدی حیدری

2 دیدگاه برای “جذب بازاریاب لوازم جانبی با شرایط ویژه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *