چگونگی تشخیص کیفیت لوازم جانبی موبایل

چگونه کیفیت لوازم جانبی موبایل را از هم تشخیص دهیم؟

گوشی موبایل هوشمند امروزه در دست تمامی کاربران برای رفع نیاز های خود استفاده می شود. تا همین چند سال پیش تمامی کمپانی ها هنگام ارائه و فروش گوشی های موبایل خود در جعبه هندزفری و شارژر را نیز جایگذاری می کردند. در سال 2022 برخی از مدل های گوشی سامسونگ و آیفون تنها گوشی موبایل را به بازار ارائه می دهند و دیگر خبری از شارژر و هندزفری نیست. نبود این اقلام در جعبه گوشی موبایل و همینطور پر رنگ شدن استفاده ی هر لحظه از گوشی موبایل تهیه لوازم جانبی موبایل با کیفیت اورجینال ضرورت بسیاری پیدا کرده است. در بازار لوازم جانبی موبایل کیفیت های متفاوتی اعم از اورجینال، اصل چین، های کپی، کپی دارد. تشخیص کیفیت اورجینال از فیک شاید برای کاربران دشوار باشد اما روش هایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

کیفیت لوازم جانبی موبایل در انتخاب و خرید انواع آن بسیار حائز اهمیت است. در دسته ی ضروری ترین لوازم جانبی موبایل که می توان به کابل شارژ، باتری، شارژر موبایل اشاره کرد، باید در انتخاب و خرید یک اورجینال آن دقت لازم را داشت. استفاده از یک کابل شارژ فیک و قلابی سرعت شارژ گوشی موبایل شما را کاهش می دهد. از عمر باتری می کاهد. سوکت و پورت شارژ را نیز خراب می کند. در بدترین حالت به سیستم گوشی موبایل شما آسیب وارد می کند.

لوازم جانبی موبایل اورجینال

روش های تشخیص کیفیت لوام جانبی موبایل ( اورجینال از کپی و فیک)

مسلما خرید عمده لوازم جانبی موبایل اورجینال و اصلی در کنار کیفیت مرغوب و بالا قیمت بالایی دارد. از این رو کاربر اصلا دوست ندارد تا به جای یک اورجینال به آن فیک و کپی بفروشند. برای تشخیص کیفیت لوازم جانبی موبایل باید به نکات زیر توجه کنید:

چگونه کیفیت لوازم جانبی موبایل را تشخیص دهیم؟

  • هنگام خرید لوازم جانبی موبایل یک کد و شماره سریالی بر روی بسته بندی و پک های محصول قرار دارد که با وارد کردن آن بر روی سایت کمپانی و شرکت مورد نظر کالا بالا می آید. این شماره سریال فقط منحصر به یک کالا می باشد.
  • ظاهر و شکل محصولات هم می تواند در تشخیص کیفیت لوازم جانبی موبایل کمک کننده باشد. به طور مثال بر روی کابل های شیائومی کلمه MI حک نشده است اما متقلبان به اشتباه این کلمه را می نویسند. در حالی که بر روی کابل اورجینال و اصل شیائومی علامت رعد و برق که به معنای فست شارژ بودن است ذکر شده است.
  • یکی دیگر از راه های تشخیص داشتن ضمانت و گارانتی است. تمامی محصولات اورجینال و اصلی حداقل 6 ماه محصولات خود را برای کاربران گارانتی می کنند. این محصولات اصولا برگه ضمانت یا کارت گارانتی به همراه دارند تا نشان دهنده ی گارانتی باشد.
  • هنگام خرید یک محصول حتما به پلمپ بودن آن توجه کنید. محصولات اورجینال بدون شک دست نخورده و پلمپ هستند. اگر هنگام خرید متوجهه شدید که درزی وجود دارد یا پک باز شده است، از تهیه ی آن خودداری کنید.

تشخیص کابل اورجینال از فیک

سخن آخر

لوازم جانبی موبایل عمده کیفیت های متفاوتی دارد. برای اینکه بتوانید این کیفیت ها را تشخیص دهید کمی دچار مشکل می شوید پس بهترین راه این است که لوازم جانبی موبایل خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. مجموعه دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل به همکاران کمک می کند تا اصل بودن لوازم جانبی موبایل خود را به راحتی تشخیص دهند و بر روی محصولات به شما مهلت تست همکار می دهد. برای خرید لوازم جانبی موبایل عمده می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *