کمپانی اپل همکاری خود با سونی را بر روی دوربین آیفون تایید کرد

کمپانی اپل استفاده از دوربین های سونی روی آیفون را تایید کرد

تاکنون بسیاری از تحلیلگران دنیای تکنولوژی این موضوع را پیش کشیدند که کمپانی اپل از قطعات سونی برای گوشی های خود استفاده می نماید. البته این همکاری با سونی بیشتر برای دوربین های آیفون بوده است. در نهایت کمپانی Apple همکاری خود با سونی را توسط تیم کوک مدیرعامل این شرکت تایید شد. این تیم یک تصویر از همکاری خود با تیم سونی در یک قاب منتشر کرد و نوشت که این همکاری سابقه ای یک دهه ای دارد.

کمپانی اپل تاکنون در رابطه با اینکه با چه کسانی در این زمینه همکاری کرده است، چیزی اعلام نکرده بود. در واقع اطلاعات زیادی در زمینه تامین کنندگان قطعات خود همچون باتری، تراشه، صفحه نمایش و باقی قطعات مشخص نیست. البته چند سالی هست که کاربران می دانند صفحه نمایش گوشی های آیفون را سامسونگ و الجی می سازند. همچنین تراشه گوشی های ایفون توسط شرکت TSMC ساخته می شود. تا به امروز چیزی در رابطه با این همکاری به بیرون درز نشده بود. اما حالا این همکاری مشخص است و انگار این همکاری نیز فعلا به پایان نمی رسد. شایان ذکر است بدانید سونی در حال فعالیت بر روی تکنولوژی جدیدی می باشد. دوربین های این شرکت قرار است تا نور بیشتری جذب نمایند و تا جایی که امکان دارد از اکسپوژر کم در این دوربین ها جلوگیری نمایند.

تایید اپل برای استفاده از قطعات سونی بر روی دوربین های آیفون

همچنین می توانید در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل در رابطه با امکان نصب اپلیکیشن خارج از اپ استور برای آیفون مقدور شد، بخوانید. در دیجی پخش می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده زیر قیمت بازار را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *