معرفی نمونه ارزان تر گوشی موبایل آنر 80 پرو پخش عمده لوازم جانبی موبایل

معرفی مدل ارزان تر گوشی آنر 80 پرو

همانطور که می دانید چند وقتی است آنر یکی از گوشی های خود به نام انر 80 پرو را معرفی کرده است. حالا این کمپانی خبر از معرفی یک مدل ارزان تر گوشی آنر 80 پرو داده است. این اسمارت فون چینی تفاوت هایی با هم در طراحی های داخلی و ظاهری دارند. بدون شک می توان گفت فاحش ترین تفاوت میان انر 80 پرو و نمونه ارزان تر آن در صفحه نمایش می باشد. مدل ارزان تر گوشی آنر 80 پرو از صفحه نمایشی 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی AMOLED بهره می برد. همچنین این نمونه از گوشی آنر دارای وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل می باشد. کمپانی آنر از گوشی جدید خود به نام آنر جی تی 80 نیز رونمایی کرد.

مدل ارزان تر گوشی آنر 80 پرو معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل

نمونه ارزان تر گوشی آنر 80 پرو دارای ناچ حفره ای می باشد که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون آن قرار دارد. این در حالی است که دوربین سلفی مدل اصل آنر 80 پرو از دوربین سلفی با حسگر 50 مگاپیکسلی و در کنار آن یک دوربین 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می نماید. از دیگر تفاوت هایی که می توان در این نمونه اشاره کرد، دوربین پشت می باشد. اسمارت فون آنر 80 پرو دارای یک دوربین اصلی با حسگر 160 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین اولتراواید با فوکوس ثابت است. همچنین یک دوربین با حسگر 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در کنار این دوربین ها وجود دارد. رنگبندی مدل ارزان تر آنر 80 پرو نیز مشکی، سبز و صورتی دارد.

مشخصات مدل ارزان تر گوشی آنر 80 پرو

باتری مدل ارزان تر انر 80 پرو 4800 میلی آمپر می باشد و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می نماید. همچنین تراشه استفاده شده بر روی این گوشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 می باشد. همچنین این اسمارت فون آنر Honor تا 12 گیگابایت رم را نیز به خود اختصاص می دهد. در نهایت شایان ذکر است بدانید که این گوشی آنر با اندروید 12 و رابط کاربریMagicOS  7 وارد بازار می شود. همکاران عزیز می توانید تمامی اخبار دنیای تکنولوژی و بازار موبایل را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل عمده دنبال نمایید.

آنر 80 پرو دارای نمونه ارزان تر و اقتصادی می باشد معرفی مشخصات آنر 80 پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *