خرید عمده گلس

خرید عمده انواع گلس

گلس گوشی موبایل یا محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل، همیشه یکی از سخت ترین خرید ها برای موبایل فروش های تازه کار است. گلس گوشی انواع مختفی در بازار دارد. به طور کلی گلس عمده به دو مدل پراویسی Privacy و معمولی تقسیم می شود. سوالات زیادی در مورد اینکه کدام گلس گوشی خوب است وجود دارد. اینکه لک می اندازد؟ خط و خش بر میدارد؟ به راحتی می شکند؟ همه ی اینا سوالاتی است که مشتری هنگام خرید گلس عمده می پرسد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد خرید عمده گلس نکاتی را در رابطه با انواع محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل هوشمند بازگو کنیم.

گلس گوشی موبایل چیست ؟

تا الان برای شما اتفاق افتاده که بخواهید گوشی موبایل خود را بفروشید و به علت خراش های ریز و درشت که بر روی تاچ ال سی دی و صفحه نمایش شما افتاده از قیمت آن کم شود؟ خراش هایی که بر روی سطح ال سی دی گوشی موبایل می افتد، اجتناب ناپذیر است. خرید عمده گلس گوشی این کار را اجتناب پذیر می کند و شما می توانید از خراش و آسیب های احتمالی که ممکن است بر روی گوشی موبایل شما بیفتد جلوگیری کنید.

خرید عمده گلس گوشی

معرفی و خرید عمده انواع گلس موبایل

  • خرید عمده گلس شیشه ای

می توان گفت گلس شیشه ای بیشترین لایه ی محافظتی از صفحه نمایش شما را دارد. گلس شیشه ای ضخامت بالایی دارد. یک لایه اضافه که بر روی تاچ ال سی دی می آید و براق نیز است. این مدل از گلس نور را انعکاس می دهد و برای استفاده زیر آفتاب مناسب نیست. معمولا در بازار قیمت بالاتری دارد و انعطاف پذیری کمی نیز دارد.

گلس شیشه ای

  • خرید عمده گلس تمپرد Tempered Glass

تمپرد به معنای حرارت دیده است. این نوع گلس در حرارت و شرایط شیمیایی تهیه می شود. یک لایه محافظتی شیشه ای دارد و قیمت مناسبی دارد. همچنین بهترین گزینه برای محافظت بالا از صفحه نمایش گوشی شما در برابر سرما و گرما است. برای خرید عمده گلس می توانید این گزینه را نیز انتخاب کنید اما برای نصب کمی سختی دارد.

گلس تمپرد

  • گلس نانو پاستیکی یا TPU

ابن مدل گلس در بازار به اسم گلس نانو شناخته می شود. این مدل تماما چسب دارد و به راحتی م ی توانید آن را نصب کنید گزینه ی خوبی برای تازه کاران است اما طول عمر پایین تری دارد و خش پذیر است. برای خرید عمده گلس باید به فروشگاه های معتبر پخش لوازم جانبی موبایل عمده مراجعه کنید.

گلس tpu

  • Glass مات

گلس مات یکی از گزینه های مناسب برای کسانی که از گوشی موبایل بسیار استفاده می کنند. مات بودن این گلس مانع از باقی ماندن اثر انگشت یا لک بر روی صفحه نمایش شما می شود. همچنین از تابش نور زیر آفتاب یا لامپ های خانگی مانع می شود. کمی دید را نسبت به گلس های براق کاهش می دهد که طبیعی است.

گلس مات

  • محافظ صفحه نمایش ضد ضربه

این مدل گلس که یکی از پر طرفدارترین گلس میان همکاران است گلس سرامیکی است. گلس سرامیکی کاملا ضد ضربه است و معمولا  با درجه ی H9 نمایش داده می شود که به معنای درجه سختی بالاست. نصب آن کمی برای تازه کاران می تواند سخت باشد اما با خرید روغن نصب گلس کار را می توانید راحت کنید. گلس سرامیکی در برابر ضربه بسیار مقاوم است و خط و خش کمی بر روی گوشی می اندازد. مناسب برای کسانی که در جاهای خطرناک کار می کنند.

گلس سرامیکی

خرید عمده گلس سرامیکی

  • Privacy Glass

گلس پرایوسی به معنای حریم شخصی است. این گلس لایه ای محافظتی بر دور گوشی موبایب نصب می کند و مانع از انتشار اطلاعات گوشی موبایل شما به بیرون می شود. مناسب برای کسانی که از مترو و اتوبوس استفاده می کنند. به نسبت گلس های دیگر این مدل قیمت بالاتری در خرید عمده گلس دارد.

گلس پرایوسی

  • گلس سه بعدی

یک سری گوشی ها مانند برخی گوشی های سامسونگ به صورت منحنی در بازار ارائه شدند. این مدل منحنی باعث شد تا علاوه بر صفحه نمایش و تاچ ال سی دی لبه های گوشی موبایل هم در معرض آسیب باشد. خرید عمده گلس سه بعدی این کمک را ب شما می کند تا انحنای این گوشی های موبایل را نیز به راحتی پوشش دهید و نگران آسیب رسیده به صفحه نمایش موبایل خود نباشید.

گلس 3d

کدام گلس مناسب خرید است؟

تمامی گلس ها هم مزایا و هم معایب منحصر به فرد خود را دارند. مسلما بهتر است تا موبایل فروشان و همکاران لوازم جانبی موبایل از تمامی مدل های گلس خریداری کنند تا هر کدام که نیاز مشتری است را فراهم کنند. به طور کلی خرید عمده گلس سرامیکی یا گلس ضد ضربه و همچنین گلس تمپرد دو مدلی است که به موبایل فروشان برای خرید پیشنهاد می شود.

سخن آخر

خرید عمده گلس باید از فروشگاه های معتبر انجام گیرد. شرکت دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل و وارد کننده مستقیم از چین و دبی با بسته بندی انحصاری و محکم؛ تجربه ی یک خرید شیرین آنلاین و اینترنتی را برای شما به ارمغان می آورد. خرید عمده گلس برای انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون، هواوی و … از سایت و نرم افزار دیجی پخش.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *