خرید و ففروش انواع هولدر و نگهدارنده گوشی موبایل

خرید عمده هولدر موبایل نگهدارنده گوشی

همه افراد روزانه از تلفن همراه خوب بسیار استفاده می کنند. حال تصور کنید که در ماشین در حال رانندگی هستید و مجبور به استفاده از گوشی موبایل هوشمند خود هستید. طبیعتا استفاده از گوشی موبایل هنگام رانندگی علاوه بر تخلف خطرات جانی نیز دارد و اصلا توصیه نمی شود. بسیاری از افراد هستند که شغلشان رانندگی است و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی برای آنان ایجاب می شوند مانند رانندگان اسنپ. خرید عمده هولدر موبایل نگهدارنده گوشی عمده به شما کمک می کند تا گوشی موبایل خود را در یک جای امن و ثابت نگه دارید و از آن استفاده کنید. هولدر موبایل عمده انواع مختلفی دارد که در ادامه آن می پردازیم. همچنین نگهدارنده گوشی موبایل عمده در دیجی پخش به فروش می رسد.

فروش انواع هولدر موبایل نگهدارنده گوشی موبایل عمده

عمده هولدر موبایل چیست؟

هولدر موبایل یا نگهدارنده گوشی موبایل وسیله ای است در دسته لوازم جانبی گوشی موبایل که وظیفه آن نگهداری از تلفن همراه در یک جای ثابت در ماشین، روی میز می باشد. هولدر موبایل عمده انواع مختلف دارد که شما می توانید آن را در قسمت های مختلف خودرو نصب کنید. خرید عمده هولدر موبایل نگهدارنده گوشی عمده با مهلت تست همکار در دیجی پخش موجود می باشد.

انواع هولدر موبایل عمده

  • هولدر مگنتی
  • هولدر دریچه کولری
  • نگهدارنده موبایل رومیزی
  • نگهدارنده موبایل جرثقیلی
  • هولدر داشبوردی
  • هولدر شیشه ای
  • پاپ سوکت ها
  • حلقه رینگی یا هولدر انگشتی
  • هولدر مخصوص موتور سیکلت و دوچرخه

هولدرهایی موبایل عمده ای که در بالا آورده شد هر کدام مخصوص به قسمتی از ماشین و گوشی موبایل می باشند. نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل عمده توسط مگنت یا آهن ربا وصل می شود و می توانید به راحتی آن را بر روی داشبورد خودرو نصب کنید. پاپ سوکت ها به پشت گوشی موبایل نصب می شوند و گوشی را در دست شما راحت تر قرار می دهند. از بین این هولدرهای عمده، هولدر عمده دریچه کولری و نگهدارنده موبایل مگنتی و داشبوردی محبوبیت بالایی دارد. پخش عمده انواع هولدر و نگهدارنده گوشی موبایل عمده با بسته بندی و رنگبندی متفاوت در دیجی پخش به فروش می رسد.

خرید عمده نگهدارنده گوشی

هولدر مگنتی

یکی از مدل های هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی که بسیار بین کاربران محبوب است و فروش بالایی دارد، هولدر مگنتی عمده است. هولدرهای مگنتی دارای یک آهن ربا و همان مگنت در قسمت بالای هولدر می باشند و به طور عمده به قسمت پشت گوشی می چسبند. هولدرهای مگنتی عمده دارای چسبندگی بالایی می باشند و در ماشین هنگام رانندگی گوشی موبایل شما از آن سر نمی خورد.

 

مجموعه دیجی پخش

مرکز پخش دیجی پخش وارد کننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی گوشی موبایل با گارانتی مهلت تست همکار می باشد. این مرکز پخش محصولات خود را به طور مستقیم از چین و دبی وارد می کند. فروشگاه جهت خرید حضوری در تهران می باشد و به سراسر کشور ارسال می کند. ارسال به تهران، تبریز، اردبیل، شیراز، اصفهان، یزد، ارومیه، سیستان و بلوچستان و … دارد. انواع هولدر و نگهدارنده موبایل عمده در این مجموعه به فروش می رسد. همکاران عزیز می توانید انواع اکسسوری گوشی موبایل عمده را با گارانتی و ضمانت همکار زیر قیمت بازار به صورت تیراژ بالا خریداری نمایید. همچنین خرید انواع محصولات لوازم جانبی موبایل عمده با تنوع بالا در سایت و نرم افزار دیجی پخش موجود است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *