خرید عمده هندزفری موبایل

موسیقی، فیلم دیدن، گیم بازی کردن در قرن بیست و یکم جزوی از زندگی بشر شده است. استفاده از یک هندزفری خوب صدای موزیک مورد علاقه شما را بهتر به گوشی می رساند. تماشای فیلم را جذاب تر می کند و صداهای گیم را بهتر و دقیق تر بشنوید. خرید عمده هندزفری موبایل می تواند تمام این فعالیت ها را برای شما جذاب تر و راحت تر نماید.

هندزفری موبایل عمده باید در لیست اولویت خریداران باشد. موبایل فروشان و فروشندگان لوازم جانبی موبایل اصولا در فروشگاه خود هندزفری عمده می فروشند. خرید عمده هندزفری موبایل انواع مختلفی دارد. هندزفری های سیمی، هندزفری بیسیم و بلوتوثی و دور گردنی از انواع هندزفری عمده هستند. فروش و پخش هندزفری موبایل عمده در دیجی پخش موجود می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع هندزفری عمده را در سایت دیجی پخش با برندهای مختلف معرفی کنیم.

انواع هندزفری سیمی عمده هندزفری با سیم عمده

انواع خرید عمده هندزفری سیمی موبایل

هندزفری سیمی عمده، هندزفری های هستند که سیم دارند و از طریق پورت 3.5 میلی متری، پورت تایپ سی یا سوکت لایتنینگ آیفونی به گوشی موبایل هوشمند وصل می شوند. اگر از هندزفری های سیمی خوب مراقبت کنید، عمر مفید خوبی دارند.

یک سری از هندزفری های سیمی عمده پکدار و فله هستند. سری گوشی ها با سایزهای مختلف دارند و متناسب با گوشی خود می توانید استفاده کنید.برای خرید عمده هندزفری موبایل باید به نکاتی مانند برند، بسته بندی، رنگ، قیمت و .. توجه کرد. هندزفری سیمی پورت 3.5 برای گوشی های موبایل که پورت شارژر و هندزفری هایشان جدا است و پورت 3.5 را پشتیبانی می کنند، استفاده می شود. گوشی های سامسونگ و شیائومی نیز شامل می شود.

گوشی های آیفون 7 به بالا پورت لایتنینگ دارند و هندزفری های سیمی عمده مخصوص به خود را استفاده می کنند.

تلفن همراه هایی که امروزه در کمپانی های سامسونگ و شیائومی تولید می شوند مانند S20 یا mi 10 هندزفری با سوکت تایپ سی را ساپورت می کنند.

هندزفری های YJ بسیار پرفروش و محبوب هستند و در خرید عمده هندزفری موبایل به فروش می رسند. هندزفری های عمده YJ و AKG زیر مجموعه کمپانی سامسونگ هستند. قیمت عمده مناسبی دارند و باکیفیت هستند.

انواع برندهای هندزفری سیمی عمده

  • YJ
  • AKG
  • Papada پاپادا
  • V-smart وی اسمارت
  • Turbo توربو
  • سامسونگ
  • شیائومی

و غیره می باشند. برای خرید انواع هندزفری سیمی عمده از دیجی پخش با زیر قیمت بازار مخصوص همکاران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروش عمده هندزفری موبایل دیجی پخش عمده هندزفری سیمی

هندزفری های بلوتوثی، ایرپادها، ایرداتس ها

هندزفری های بلوتوثی Wireless Earbuds از نظر کاربرد و نحوه استفاده با هندزفری ها سیمی متفاوت هستند. برای اینکه یک هندزفری بلوتوثی عمده را به گوش خود یا سیسم مورد نظر وصل کنید باید از فناوری بلوتوث استفاده کنید. هندزفری های بلوتوثی عمده مزایای زیادی دارند.

پخش عمده هندزفری بلوتوثی خرید عمده ایرپاد بلوتوث

آن ها کم جا هستند و به راحتی همه جا حمل می شوند. به دلیل اینکه سیم ندارند، گره نمی خورند و عمر طولانی تری دارند. کیفیت های بالاتری دارند. زیباتر هستند و برای مکالکه راحت تر هستند. هندزفری های بلوتوثی دارای کیس شارژ هستند که توسط آن شارژ می شوند. انواع هندزفری بلوتوثی مانند ایرپادهای آیفون، ایرداتس های شیائومی، گلکسی بادزلایوهای سامسونگ و … در بازار موجود می باشند.

برای خرید عمده هندزفری بلوتوثی می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه کنید.

خرید عمده ایرپاد بلوتوثی ایرداتس شیائومی

همکاران عزیز برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و خرید عمده هندزفری می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد. از همین رو برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت منصفانه از تهران می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *