عکس های رسمی از گوشی سامسونگ s23 پلاس و s23 اولترا لو رفت

تصاویر رسمی سامسونگ S23 پلاس و S23 اولترا منتشر شد

همانطور که می دانید در مطالب قبل در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل اشاره کردیم، سامسونگ در خبری که بعد از دقایقی حذف شد. اعلام کرد که سری پرچم دار سامسونگ S23 در 1 فوریه رونمایی می شود. حالا شاهد منتشر شدن تصاویر رسمی سامسونگ S23 پلاس و S23 اولترا می باشیم. در واقع در تصاویری که از این دو گوشی منتشر شد، می توانیم رنگ بندی دقیق این اسمارت فون ها را ببینیم. رنگ های اصلی گوشی های سامسونگ S23 پلاس و S23 اولترا مشکی، سبز، کرم و صورتی می باشد. البته شایان ذکر است بدانید تمامی رنگ های این گوشی در همه کشورها وارد بازار نمی شود.

در زیر می توانید تصاویر رسمی سامسونگ S23 پلاس و S23 اولترا مشاهده نمایید:

تصاویر رسمی سامسونگ S23 پلاس و S23 اولترا منتشر شد تصاویر رسمی سامسونگ S23 پلاس و S23 اولترا لو رفت مشاهده تصاویر گوشی سامسونگ S23 پلاس و S23 اولترا خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ فروش عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ فروش عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ

خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ؛ تصاویر رسمی سامسونگ S23

همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل سامسونگ را زیر قیمت بازار از دیجی پخش خرید نمایید. دیجی پخش وارد کننده و پخش کننده مستقیم از چین و دبی می باشد. انواع لوازم جانبی موبایل عمده در دیجی پخش با مهلت تست همکار به سراسر کشور عرضه می شود. برای خرید می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. همچنین می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش به صورت آپدیت دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *