ساعت هوشمند سامسونگ 5 پرو بررسی امکانات ساعست هوشمند سامسونگ

بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو Galaxy Watch 5 Pro

تقریبا کمتر کسی پیدا می شود که با ساعت های هوشمند سامسونگ آشنایی نداشته باشد. گلکسی واچ های سامسونگ یکی از محبوب ترین ها در بین ورزشکاران، بلاگرها و به کل افراد جامعه می باشند. همانطور که می دانید این ساعت های هوشمند یکی از بهترین نمونه ها برای گوشی های اندرویدی می باشد. بدون شک یکی از بهترین ساعت هایی که می توان برای ورزش کردن و فعالیت های بدنی معرفی کرد، گلکسی واچ 5 پرو می باشد. این ساعت هوشمند می تواند انتخابی مطمئن در زمینه های مختلفی هچون مقاومتی، ورزشی، ظاهری و عملکردی باشد. اگر شما هم قصد خرید گلکسی واچ 5 پرو را دارید، با دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل همراه باشید. ما در این مطلب قصد داریم تا ویژگی ها و مشخصات این ساعت هوشمند سامسونگ را شناسایی نماییم.

بررسی کلی مشخصات گلکسی واچ 5 پرو

مشخصات ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو
ابعاد و وزن45.4 در 45.4 در 10.5 میلی متر و وزنی 46.5 گرمی
استاندارد نظامی و قابلیت ضدآبتا عمق 50 متری ضد آب و دارای گواهی نظامی MIL-STD-810H
سیستم عاملAndroid Wear OS 3.5 با رابط کاربری One UI Watch 4.5
صفحه نمایش1.4 اینچی Super AMOLED
حافظه داخلی و رم16 گیگابایت حافظه داخلی و 1.5 گیگابایت رم
باتری590 میلی آمپر بر ساعت
پردازندهاگزینوس W920

 

در نگاهی کلی می توان گفت گلکسی واچ 5 پرو دارای امکانات پیشرفته و ویژه ای برای GPS می باشد. همچنین می توان به صفحه نمایشگر بزرگ آن، پشتیبانی از اپلیکیشن و نرم افزارهای مختلف نیز اشاره نمود. همچنین اگر بخواهیم در چند کلمه نقاط ضعف این ساعت هوشمند سامسونگ را نام ببریم، می توانیم به مشترک بودن امکانات این ساعت با ساعت های دیگر و زود تمام شدن باتری در انجام فعالیت های ورزشی اشاره نمود.

گلکسی واچ 5 پرو امکانات و مشخصات گلکسی واچ 5 پرو بررسی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو

همانطور که می دانید کمپانی های سامسونگ و آیفون همیشه در تولید محصولات خود به رقیب های قدری برای یکدیگر تبدیل می شوند. از آنجایی که آیفون سعی دارد تا رضایت کاربران خود را با اپل واچ 8 و واچ اولترا کسب کند، سامسونگ نیز از طرفی با گلکسی واچ 5 پرو و امکانات آن در میدان رقابت جلان می دهد. این محصول به راحتی با تمامی گوشی های سامسونگ و اکثر گوشی های اندرویدی سازگاری دارد. هدف و شعار در ساخت این گلکسی واچ هوشمند استفاده از بزرگی است. آن ها بر این عقیده هستند که ساعت بزرگتر می تواند عمر و امکانات بیشتری را عرضه دهد. البته شایان ذکر است بدانید همینطور نیز می باشد. با صفحه نمایشگر برگ در گلکسی واچ 5 پرو شما شاهد باتری قوی تر و سخت افزاری بهتر خواهید بود.

بررسی طراحی و صفحه نمایشگر ساعت هوشمند سامسونگ 5 پرو

چیزی که در وهله اول در گلکسی واچ 5 پرو به چشم می خورد، اندازه بزرگ و به نوعی پر و پیمان آن می باشد. البته در عین بزرگی زیبایی این ساعت از بین نرفته است. این صفحه نمایش بزرگ ویژگی هایی همچون دید بهتر و قدرت تاچ بهتری را برای شما کاربران به ارمغان می آورد. جنس بدنه این ساعت هوشمند سامسونگ از تیتانیوم می باشد و حاشیه بسیار کمی را شامل می شود. به طور کلی شما بزرگی ساعت را زمانی که نصب بر روی مچ دستتان است، متوجه خواهید شد. البته این نکته را یادآور شویم که به هیچ عنوان بزرگی این گلکسی واچ از زیبایی آن کم نکرده است.

ساعت هوشمند سامسونگ 5 پرو مقایسه galaxy watch 5 pro با گلکسی واچ 5

یک لایه محافظ یاقوت کبود به عنوان محافظ بر روی صفحه نمایشگر این ساعت قرار گرفته شده است. همچنین شاسی گلکسی واچ 5 پرو از جنس تیتانیوم می باشد. به طور کلی و بر اساس ادعای سامسونگ باید بگوییم که این ساعت هوشمند مقاوم ترین ساعتی می باشد که تا به امروز از کمپانی سامسونگ وارد بازار شده است. بندهای این ساعت از متریال سیلیکون می باشد که در عین زیبایی، حس راحتی را به شما منتقل می نماید. همچنین می توانید بندهای این ساعت را با رنگ های دلخواه خود در بازار تغییر دهید. در این بخش شایان ذکر است بدانید، این گلکسی واچ دارای گواهی IP68 می باشد و قابلیت نفوذ ناپذیری در برابر آب را دارا می باشد. همچنین رابط کاربری زیبا بر روی این ساعت باعث شده تا کاربران حس بهتری را از آن دریافت نمایند.

از دیگر امکانات این ساعت هوشمند سامسونگ

همچنین می توانید به راحتی رابط کاربری و تم ساعت خود را بسته به نمونه موردنظر تغییر دهید. دو دکمه نیز بر روی یاین ساعت هوشمند سامسونگ وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها در هنگام ورزش کردن، اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید. همچنین با استفاده از این گلکسی واچ می توانید اطلاعاتی همچون تعداد نوشیدنی ها خود در روز، تنظیم کیفیت خواب، تنظیم استرس و غیره بپردازید.

ساعت هوشمند سامسونگ خرید ساعت هوشمند سامسونگ عمده

بررسی باتری ساعت هوشمند سامسونگ 5 پرو، گلکسی واچ 5 پرو چقدر شارژ نگهداری می کند؟

به طور کلی می توان گفت این گلکسی واچ چیزی حدود 80 ساعت برای شما باتری ذخیره می نماید. این میزان تقریبا دو برابر گلکسی واچ 5 می باشد. همچنین درصد پیشرفت باتری این ساعت 6 درصد بهتر از گلکسی واچ 4 می باشد. در بالاتر نیز اشاره کردیم که گلکسی واچ 5 پرو دارای ظرفیت باتری 590 میلی متر بر ساعت است. این آمار می تواند این ساعت سامسونگ را به یکی از بهترین ها تبدیل نماید. البته شایان ذکر است بدانید در مواقعی که صفحه نمایشگر شما همیشه روشن است و تقریبا می توان گفت شما اکثر امکانات این ساعت را فعال کرده اید، این میزان تغییر خواهد کرد.

گلکسی واچ 5 پرو بررسی امکانات گلکسی واچ 5 پرو گلکسی واچ 5 پرو چقدر باتری نگه می دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *