تاسیس مغازه لوازم جانبی موبایل چگونه فروشگاه لوازم جانبی موبایل تاسیس کنم

برای راه اندازی فروشگاه لوازم جانبی موبایل چه محصولاتی نیاز است؟

همانطور که می دانید امروزه افراد بسیاری هستند که به دنبال تاسیس کسب و کاری مستقل برای خود می باشند. برای اینکه بتوانید یک کسب و کار برای خود راه اندازی نمایید، باید در رابطه با پارامترهای مختلفی تحقیق نمایید. یکی از کسب و کارهایی که بسیاری از کاربران پس از اطلاع از سود آن به آن روی می آورند، تاسیس فروشگاه لوازم جانبی موبایل است. تقریبا همه افراد می دانند که سود تکی اکسسوری موبایل عمده بسیار زیاد می باشد و با کمی خبره شدن در این کار می توانند پول های خوبی را به جیب بزنند. حالا اگر تصمیم شما برای راه اندازی فروشگاه لوازم جانبی موبایل می باشد، پس با دیجی پخش همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نماید.

برای تاسیس فروشگاه لوازم جانبی موبایل از کجا شروع کنم؟

همانطور که می دانید راه اندازی هر کسب و کاری علاوه بر اینکه دارای سود می باشد، ریسک های خود را نیز به همراه دارد. طبیعتا می دانید که تنوع در اکسسوری موبایل عمده بسیار بالا می باشد. شما باید برای جوری جنس فروشگاه خود، از محصولات برقی مانند کابل شارژر، کلگی شارژ، شارژرهای موبایل گرفته تا اکسسوری های محافظتی و تزئینی مانند قاب گوشی عمده، گلس عمده، هدفون های بلوتوث و غیره خریداری نمایید. پس می توان گفت از همین قدم شما تقریبا به سرمایه زیادی نیاز دارید. البته شایان ذکر است بدانید که این سرمایه بر اساس متراژ فروشگاه شما متغیر می باشد.

راه اندازی فروشگاه لوزم جانبی موبایل راه اندازی مغازه لوازم جانبی موبایل

از آنجایی داشتن تنوع در فروشگاه لوازم جانبی موبایل از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا امروزه در دنیای تکنولوژی ما با انبوه زیادی از برندهای مختلف در تولید گوشی موبایل رو به رو هستیم. همچنین توجه داشته باشید که حتما باید در رابطه با راه اندازی فروشگاه لوازم جانبی موبایل اطلاعات و تجربه خوبی کسب نمایید. این تجربه و اطلاعات می تواند شامل خبرهایی از دنیای تکنولوژی، اطلاعاتی در رابطه با قسمت های فنی گوشی موبایل، آشنایی با جنس های پر فروش، اطلاع از نیاز مشتریان و غیره می شود. یکی از راه هایی که بسیار می تواند شما را در این راه کمک نماید، کار کردن در فروشگاه های لوازم جانبی موبایل می باشد. همچنین خواندن روزنامه هایی که مربوط به دنیای تکنولوژی است، خالی از لطف نیست.

سود و درآمد فروشگاه های لوازم جانبی موبایل از کجاست؟ اکسسوری موبایل عمده

سود و درآمدی که از مغازه لوازم جانبی موبایل به دست می آید بسته به فاکتورهای مختلفی هچون شرایط جغرافیایی فروشگاه شما و سیاست هایی که به خرج می دهید، متفاوت است. بدون شک مغازه هایی که در موقعیت های پر رفت و آمد می باشند، از مشتری های بیشتری برخوردار است. همچنین جوری جنس و تنوع کالا می تواند مشتری را به سمت مغازه شما بکشاند. یکی دیگر از مواردی که باعث درآمد فروشگاه شما در اکسسوری موبایل عمده می شود، طرز برخورد فروشنده می باشد. طبیعتا وقتی با فردی برخورد می کنید که بسیار خوش اخلاق و اجتماعی است، دوست ندارید تا دست خالی از مغازه خارج شوید. تمامی عامل های بالا می تواند در سوددهی بیشتر فوشگاه لوازم جانبی موبایل شما تاثیر گذار باشد.

فروش محصولات لوازم جانبی موبایل

در این بخش از مقاله می رسیم که مهم ترین بخش راه اندازی فروشگاه لوازم جانبی موبایل که مربوط به خرید محصولات و جنس است. طبیعتا برای اینکار شما سرمایه ای را کنار گذاشته اید. حال این سرمایه با توجه به بودجه شما متفاوت می باشد. اگر شما فردی هستید که سرمایه بسیار زیادی ندارید پس باید به فکر خرید کالاهای ارزان قیمت با سود بیشتر باشید. در واقع کالاهایی که مصرف بیشتری در بین کاربران دارند. این محصولات می تواند شامل کابل شارژ، هندزفری های سیمی و غیه باشد. به یاد داشته باشید که اگر در شروع سرمایه کمی دارید، نباید به سراغ محصولاتی همچون پاوربانک، ایرپادهای گران قیمت و اسپیکرهای بزرگ باشید. زیرا این قبیل از محصولات لوازم جانبی موبایل دارای قیمت بیشتر و حاشیه سود کمتری می باشند.

فروش اکسسوری موبایل عمده کانال لواازم جانبی موبایل خرید عمده لوازم جانبی موبایل

مطلب دومی که باید توجه داشته باشید انتخاب جنس های پر فروش است. اگر مغازه بزرگی دارید و می خواهید آن را با تنوع جنسی پر کنید، باید از قاب های عمده ای استفاده نمایید که فروش بیشتری در بین کاربران دارند. همچنین بر اساس دکوراسیون فروشگاه خود باید اکسسوری موبایل عمده را خریداری نمایید تا بتوانید از این منظر نیز مغازه خود را بهینه نمایید. در ادامه می توانید لیست محصولاتی که را که می توانید در فروشگاه خود به فروش برسانید را بازگو می نماییم.

لیست اکسسوری موبایل عمده برای فروش در فروشگاه لوازم جانبی موبایل

  • کابل شارژ ( میکرو – تایپ سی – آیفونی – نوکیا و…)
  • کلگی شارژ (آداپتورهای 15 واتی – 25 واتی – 35 واتی – 45 واتی – 65 واتی و…)
  • شارژرهای موبایل (سامسونگ – شیائومی – آیفون – هواوی – نوکیا و…)
  • هندزفری های سیمی
  • هندزفری های بی سیم
  • هدفون بلوتوث
  • اسپیکر بلوتوث
  • پاور بانک با ظرفیت های مختلف
  • قاب گوشی – گارد – کاور
  • گلس گوشی
  • ساعت های هوشمند
  • باتری موبایل
  • کلینرهای موبایل
  • هولدر و پایه نگهدارنده
  • ایموجی های فنری
  • آویزهای موبایل

تمامی مواردی که در بالا گفته شد، با برندهای مختلف در کیفیت های گوناگون برای فروش عرضه می شود. شما هنگام خرید با انبوه بسیاری تنوع رو به رو خواهید شد. در نتیجه باید بهترین انتخاب را برای فروشگاه خود در زمینه اکسسوری موبایل عمده داشته باشید.

لوازم جانبی موبایل عمده را از کجا برای فروشگاهم بخرم؟

طبیعتا می دانید که فروشگاه های متفاوتی در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت می نمایند. اما نکته ای که در این زمینه قابل اهمیت است این است که شما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. فروشگاه دیجی پخش، مرکز پخش اکسسوری موبایل عمده در زمینه پخش و فروش لوازم جانبی موبایل عمده فعالیت می نماید. شما می توانید خرید خود را از دیجی پخش به صورت حضوری و اینترنتی از طریق سایت و نرم افزار دیجی پخش انجام دهید. همچنین شایان ذکر است بدانید دیجی پخش دارای تنوع بالا در لوازم جانبی موبایل عمده می باشد و آن ها را با ضمانت همکار به فروش می رساند. همچنین این محصولات را می توانید زیر قیمت بازار از دیجی پخش تهیه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *