خرید ایرپاد های اصل و اورجینال

ایرپاد آیفون و نحوه تشخیص اصلی از تقلبی

استفاده از ایرپاد امروزه به دلیل استفاده راحت، با دوام بودن، زیبایی ظاهری و… بسیار بین کاربران محبوب شده است و تقریبا در بیشتر موقعیت ها جای هندزفری های سیمی را احاطه کرده است. شرکت اپل زمانی که از سری ایرپاد های خود رونمایی کرد در بازار تک و خاص بود با یک قیمت و کیفیت مشخص که خرید را برای مردم آسان کرده بود. با ورود برند های متفرقه و تقلبی و فیک که ایرپاد های غیراصل را در بازار عرضه کردند و حتی برخی از آن ها کالای غیراصل را به جای اورجینال آن می فروختند، خرید را برای کاربران دچار استرس و پیچیدگی کرد. ما اینجا هستیم تا برایتان 5 راه برای تشخیص ایرپاد اصل از فیک را بازگو کنیم.

ایرپاد اصل

روش های تشخیص AirPods اورجینال از تقلبی

 تشخیص از طریق شماره سریال

شماره سریال هر کالا مانند اثرانگشت آن محصول است. این شماره سریال ترکیبی از اعداد و حروف است که به طور جداگانه به هر واحد محصول اختصاص می دهد. محصولات اپل هر کدام شماره سریال خاص خود را دارند که به شما گواه این را می دهد تا مطمئن شوید این کالا از کمپانی اپل می آید. ایرپاد آیفون نیز این شماره سریال را بر روی خود دارد تا خریداران از خرید خود مطمئن شوند. همچنین شما می توانید از شماره سریال می توانید دزدیده شدن یا گم شدن ایرپاد خود استفاده کنید. زیرا هر AirPods شماره سریال منحصر به فرد خود را دارد پس با بررسی آن می توانید آن را شناسایی کنید. این شماره سریال را می توانید روی جعبه یا در تنظیمات ایرپاد خود پیدا کنید. بعد از چک کردن در سایت اپل، اگر AirPods شما اصل باشد این صفحه باید برای شما بیاید :

شماره سریال ایرپاد اپل

تفاوت قیمت اصلی با جعلی

قیمت این محصول یکی از مسائلی است که شاید کاربر را ترغیب می کند تا یک AirPods تقلبی و فیک بخرد. ایرپادهای شرکت اپل مسلما بسته به کیفیت آنها قیمت بالاتری دارند و در ایران چیزی حدود 4/500/00 تومان تا 8/000/000 تومان هستند و این قیمت بستگی به مدل ایرپاد و سری تولید شده و یک سری ویژگی ها دارد. در مقابل قیمت ایرپاد های فیک را شما می توانید چیزی حدود یک سوم اورجینال آن خریداری کنید. توجه داشته باشید که قیمت یکی از راه های تشخیص است چون ممکن است برخی فروشندگان فیک را جای اصلی با قیمت اورجینال بفروشند.

 تشخیص از طریق بسته بندی محصول

شما با طراحی های شرکت اپل کم و بیش آشنا هستید و می دانید که با ظرافت و دقت خاصی محصولات خود را می سازد و همین کار را برای سازندگان تقلبی ایرپاد سخت می کند.

  • غلط املایی و اشتباهات نوشتاری را بررسی کنید.
  • محتویات داخل جعبه و لوگو را چک کنید.
  • ثبات فونت و رنگ کالا

یسته بندی فیک و اورجینال airpod

نحوه تشخیص از روی بسته بندی ایرپادها

ویژگی های انحصاری که فقط برای اورجینال است.

شما وقتی ایرپاد اصل را خریداری می کنید شرکت اپل یک نرم افزار مخصوص آن کالا را به شما می دهد که فقط برای کحصولات اورجینال اپل است. در این اپلیکیشن یک سری ویژگی منحصر به فرد است که فقط روی نسخه اورجینال و اصلی آن قابل پخش می باشد. این یکی از بهترین روش ها برای تشخیص است.

برنامه مخصوص ایرپاد های آیفون

جفت شدن راحت و آسان

AirPods اورجینال آیفون را زمانی که از قاب کیس خود دربیاورید به سرعت و به آسانی به گوشی موردنظر وصل می شوند. اگر شما اولین بار است که می خواهید این دو را به هم وصل کنید باید گزینه connect را بزنید اما اگر قبلا با هم جفت شدند نیازی نیست. هندزفری های بیسیم آیفون به راحتی وقتی از قاب کیس خارج کنید وصل می شوند و زمان زیادی را صرف نمی کنند.

airpods اصل و اورجینال و فیک

نتیجه گیری

ما با مطالبی که در بالا گفتیم، تشخیص را برای شما راحت تر کرد و هزینه گزافی را به جای اصل آن نمی پردازید. برای خرید هر محصولی تلاش کنید تا فروشگاه های معتبری را پیدا کنید و در نهایت با آرامش خاطر خرید کنید. برای خرید محصولات آیفون با هر کیفیتی و لوازم جانبی موبایل به صورت عمده می توانید وارد سایت دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل شوید و بسته خود را درب فروشگاه تان تحویل بگیرید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *