حل مشکل اختلال در سفارشات

مشکل اختلال در تایید سفارشات برطرف شد

سلام و عرض ادب خدمت مشتریان گرامی. همانطور که متوجه شدیم اختلالی در تایید ثبت سفارشات از طریق سایت به وجود آمده است. مشتریانی که سفارشات خود را ثبت و در نهایت پرداخت می کنند. اما سفارش آن ها در حالت پرداخت نشده می ماند؛ نگران این موضوع نباشید.

این اختلال به علت آپدیت ها و به روز رسانی های اخیری که دیجی پخش برای بهتر کردن امکانات سایت انجام می دهد، اتفاق افتاد.

تیم دیجی پخش متوجه این اختلال در سیستم ثبت سفارشات شد و در حال پیگیری می باشد و به زودی حل می شود. مشتریانی که سفارش خود را ثبت و پرداخت می کنند، می توانند با بخش فروش هم در ارتباط باشند. اما جای نگرانی نیست سفارشات شما در حال انجام می باشد.

همچنین اگر نظر و انتقادی در رابطه با سایت و نرم افزار دارید، خوشحال می شویم تا با ما در میان بگذارید. نظرات شما در بهبود عملکرد مجموعه دیجی پخش کمک کننده خواهد بود. تیم پشتیبانی دیجی پخش همیشه برای خدمت رسانی به مشتریان حاضر است.

برای ارتباط با بخش فروش نیز می توانید با شماره تماس های داخل سایت و نرم افزار در ارتباط باشید. همچنین می توانید در داخل واتساپ و تلگزام با کارشناس های پشتیبانی ارتباط بگیرید.

حل مشکل اختلال عدم تایید سفارش توسط پلتفرم ها (انجام شد)

همکاران گرامی توجه داشته باشین که به دلیل چند لایه بودن زیرساخت های فروشگاه حتی یک ثانیه هم در روند پردازش سفارشات شما تغییری ایجاد نشده است ، سفارشات شما پس از انتقال از درگاه پرداخت برای سیستم مرکزی ارسال شده و برای جمع آوری ارسال شده است .

اختلال پیش امده عدم تایید کردن سفارش توسط سایت بود که این مشکل فقط به صورت “ظاهری” مشکل ایجاد کرده بود از نظر فنی همه چیز طبق روال پیش میرفت .

که این اختلال هم اکنون برطرف شده است .

اخلال پیش آمده برطرف شد 1401/06/01 17:51:30

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *