مشخصات و ویژگی های گلکسی S22 FE

احتمال معرفی گوشی سامسونگ گلکسی S22 FE قوت گرفت

بدون شک شما هم شنیده بودید برخی رسانه ها می گویند که گوشی سامسونگ گلکسی S22 FE وارد بازار تکنولوژی نخواهد شد؛ اما امروز این خبر تکذیب شد. حالا رسانه ها می گویند که این گوشی موبایل سامسونگ در حال ساخت است و به احتمال بسیار زیاد با تراشه مدیاتک وارد بازار خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی همراه با هندزفری بلوتوثی بادز لایو 2 راهی بازار شود.

همانطور که می دانید چندی پیش خبری مبنی بر این منتشر شد که گوشی سامسونگ گلکسی A74 دیگر منتشر نمی شود. و کمپانی سامسونگ قرار است فقط گوشی های موبایل A34/ A24/ A14 و A54 را وارد بازار کند. به همین دلیل برخی رسانه ها می گویند که گوشی سامسونگ گلکسی S22 FE جایگزین گوشی A74 خواهد بود. از اطلاعاتی که در رابطه با این گوش لو رفته است، تراشه اگزینوس 2300 و دوربین 108 مگاپیکسلی می باشد. البته شایان ذکر است بدانید احتمال دارد این گوشی موبایل سامسونگ با قیمت 499 دلاری به فروش برسد.

همکاران عزیز می توانید خبرهای دنیای تکنولوژی و هر چیزی در رابطه با خرید عمده لوازم جانبی موبایل که می خواهید را از دیجی پخش دنبال نمایید. مجموعه دیجی پخش، واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. همچنین می توانید به دفتر پخش لوازم جانبی موبایل عمده به صورت حضوری مراجعه نمایید.

احتمال عرضه گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S22 FE

شایان ذکر است بدانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده در دیجی پخش زیر قیمت بازار و با ضمانت همکار به فروش می رسند. فروش عمده لوازم جانبی موبایل با تنوع بالا در دیجی پخش انجام می شود. در نهایت همکاران عزیز گرامی اطلاعات بالا در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی S22 FE در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *