احتمال معرفی سری سامسونگ گلکسی S23 در بهمن

احتمال معرفی سری سامسونگ گلکسی S23 در 12 بهمن ماه

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ از تولید و رونمایی سری سامسونگ گلکسی S23 خود قبل تر خبر داده بود. با اینکه این کمپانی تاریخ دقیقی از این معرفی رونمایی نکرده است؛ اما برخی شایعات می گویند که این سری در تاریخ 12 بهمن ماه 1401 معرفی خواهد شد. همچنین شایان ذکر است بدانید این منابع معتبر می باشد. دو حساب کاربری به نام های OneLeaks و Ice Universe این خبر را توییت کرده اند. البته همانطور که در بالا گفتیم، کمپانی سامسونگ هنوز تاریخی از معرفی سری سامسونگ گلکسی S23 نگفته است.

شایان ذکر است بدانید برخی منابع می گویند سامسونگ تمامی گوشی های موبایل سری S23 را به تراشه اسنپ دراگون 8 نسل دو مجهز کرد. و به احتمال زیاد خبری از تراشه اگزینوس در این گوشی های موبایل نخواهد بود. همکاران عزیز می توانید اخبار جدید در رابطه با برندهای مختلف را در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. شاید خبر زیر نیز از دنیای تکنولوژی برای شما جالب باشد:

نسل جدید شاژرهای سوپر فست سامسونگ چگونه است ؟ خرید عمده لوازم جانبی موبایل

سخن پایانی؛ سری سامسونگ گلکسی S23

دیجی پخش وارد کننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده به طور مستقیم از چین و دبی می باشد. این مجموعه با پخش و فروش انواع لوازم جانبی موبایل عمده با کیفیت بالا و تنوع زیاد زیر قیمت بازار فعالیت می نماید. شما می توانید علاوه بر دنبال کردن خبرهای به روز دنیای تکنولوژی، به خرید عمده لوازم جانبی موبایل با ضمانت و زیر قیمت بازار بپردازید. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *