مغازه موبایل فروشی

مغازه موبایل فروشی و صفر تا صد راه اندازی آن

راه اندازی مغازه موبایل فروشی یکی از شغل های پر سودی است که توجه بسیاری از مخاطبان به ویژه جوانان را به خود جلب کرده است. گوشی موبایل هوشمند امروزه در دست تمامی مردم و کاربران وجود دارد و نیاز به داشتن گوشی هوشمند و لوازم جانبی موبایل یکی از ضرورری ترین ها به حساب می آید. مغازه موبایل فروشی یکی از شغل هایی به حساب می آید که دردسر های آنچنانی ندارد. بسیاری از مشکلات خرده فروشی ها و یا مشکل قیمت گذاری را ندارند و سود قابل توجه ای دارند که شغل خوبی برای جوانان به حساب می آید. سوالی که برای کاربران پیش می آید این است که برای راه اندازی مغازه موبایل فروشی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

فروشگاه گوشی موبایل فروشگاه لوازم جانبی موبایل

مکان راه اندازی مغازه موبایل فروشی

مغازه موبایل فروشی بهتر است در خیابان ها و مکان هایی باشد که شلوغ و پر از رفت و آمد باشد تا برای جذب مشتری مناسب باشد. یکی از بهترین مکان ها برای راه اندازی مغازه موبایل فروشی پاساژ های موبایل هستند. در تهران می توان به پاساژ علائدین و پاساژ چهارسو اشاره کرد که روزانه مردم زیادی برای خرید به این فروشگاه های موبایل مراجعه می کنند. هززینه اجاره یک مغازه در این پاساژ ها نسبت به اجاره ی یک فروشگاه در حاشیه خیابان ها بالاتر است. اگر بودجه کافی برای اجاره در پاساژهای موبایل را ندارید، فروشگاه های نزدیک بقیه موبایل فروشی ها و تعمیرات موبایل نیز مناسب هستند. در این میان باید به یک نکته توجه کنید که گوشی موبایل یک کالای صرفی نیست که هر روزه آن را خریداری کرد.

مردم برای خرید گوشی موبایل هوشمند زمان زیادی برای تحقیق می گذارند و در نهایت آن را تهیه می کنند، پس جلب توجه و مشتری مداری بسیار حائز اهمیت است.

اخذ پروانه کسب برای فروشگاه موبایل

برای اخذ پروانه کسب مغازه موبایل فروشی باید به اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی لوازم جانبی مراجعه کنید. مدارک خواسته شده را کامل کنید. پس از تکمیل مدارک و پرداخت هزینه که چیزی نزدیک به دو میلیون تومان است پروانه کسب شما تایید می شود و بعد از سپردن یک ماه زمان صادر می شود.

راه اندازی مغازه موبایل فروشی

سرمایه لازم برای خرید محصولات اولیه فروشگاه موبایل

در مرحله ی اول برای اینکه تحلیل کنید چه مقدار سرمایه نیاز دارید باید مشخص کنید که کنار خرید گوشی موبایل، لوازم جانبی موبایل هم می خواهید یا خیر. لوازم جانبی موبایل شامل: کابل، آداپتور (کلگی)، شارژر موبایل، هندزفری، گلس، گارد و قاب، اسپیکر و هدفون و …. می شود. این محصولات سود جانبی خیلی خوبی دارند و می توان در مدت زمان کم به سود بالایی رسید. اگر مغازه شما کوچک و نوپا است چیزی حدود 50 عدد گوشی موبایل که شامل رده پایین، میان رده و پرچمدار هستند مناسب مغازه موبایل فروش شما است. در این حال در شروع کار باید سرمایه ای حدود 300 میلیون تومان را وارد کار کنید. این هزینه در برخورد اول بالا به نظر می آید اما توجه داشته باشید که از سود جانبی فروش محصولات این مبلغ در مدت زمان مناسبی به شما بر می گردد.

بر اساس نیاز منطقه خود خرید کنید.

ایران شامل 31 استان است و هر استان شامل مناطق و شهر های زیادی می باشد. بسته به این که شما کجا قصد راه اندازی مغازه موبایل فروشی دارید، خرید وسایل اولیه نیز متفاوت است. اگر شما در یک شهر کوچک می خواهید یک مغازه موبایل فروشی باز کنید، باید تحقیق کنید که مردم آن منطقه از چه لوازم جانبی بیشتر استفاده می کنند و یا گوشی موبایلی که دست کاربران بیشتر دیده می شود در چه رنج قیمت و کیفیت است. تنوع محصولات در هر فروشگاهی نیاز است اما چیزی که مهم تر است نیاز اولیه مشتری شماست. به طور مثال مردم یک منطقه بیشتر به داشتن لوازم ضروری خود مانند کابل و شارژر اهمیت می دهند تا داشتن اکسسوری تزئینی مانند جاسوئیچی و بند موبایل، آویز موبایل و ….. پس شما باید با شناخت مشتریان و نیازهای آن ها مغازه خود را تجهیز کنید.

چگونه یک فروشگاه موبایل راه اندازی کنیم؟

با توجه به بودجه خود می توانید یک مغازه موبایل فروشی باز کنید.

جدا از هزینه ای که باید برای اجاره مغازه موبایل فروشی و یا خرید یک مکان برای فروشگاه خود بگذارید، یک مبلغی هم باید برای تجهیزات و لوازم اولیه بگذارید. اینکه در فروشگاه خود تنوع کافی برای محصولات داشته باشید بسیار خوب است. اما اگر بودجه ی کافی برای خرید تمامی اقلام لوازم جانبی را ندارید ناامید نشوید. شما می توانید با دسته بندی اقلام ضروری و غیر ضروری محصولات خود را تهیه کنید. به طور مثال می توانید در ابتدای کار خود بر اساس بودجه محصولات و کالاهای ضروری مانند کابل شارژ، آداپتور و کلگی شارژ، شارژر موبایل، انواع هندزفری و … را در تعداد کتر و ب صورت جور خریداری کنید و فعل حال نیاز به خرید گلس، قاب و گارد موبایل، اسپیکر و … نداشته باشید.

اطلاعات فنی درباره ی گوشی موبایل، لوازم جانبی موبایل و تجهیزات

برای باز کردن و راه اندازی یک مغازه موبایل فروشی، باید اطلاعات کافی در مورد انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی آن را داشته باشید. برای اینکه اطلاعات کافی کسب کنید، می توانید در دوره های تخصصی شرکت کنید. یا می توانید در طول زمان با تحقیق و مطالعه در این مورد تجربه کسب کنید. طبیعتا مشتریان تان از شما توقع دارند تا نحوه کار با گوشی موبایل و سیستم عامل آن ها را بلد باشید.

خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید.

خرید آنلاین خرید اینترنتی خرید اینترنتی گوشی موبایل خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل

با تمام این اطلاعات و نهایت راه اندازی یک مغازه موبایل فروشی، شما نیاز به خرید محصولات و لوازم خود دارید. با توجه به منطقه زندگی و شرایطی که دارید می توانید به فروشگاه های عمده فروش مراجعه کنید و هر محصول را از فروشگاه اختصاری خود بخرید. یکی از بهترین روش ها برای تهیه، خرید اینترنتی است. مسلما شما هنگام راه اندازی فروشگاه خود زمان زیادی نیاز دارید و بسیار سرتان شلوغ است. یک خرید اینترنتی به شما کم می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید و کارهای راه اندازی فروشگاه تان را جلو بیندازید. سایت دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل به شما در خریدتان کمک می کند. شما می توانید برای مشاوره به پشتیبانی سایت مراجعه کنید و در نهایت بسته خود را در کمترین زمان ممکن، درب مغازه خود تحویل بگیرید.

جمع بندی

تمامی اطلاعات بالا برای راه اندازی یک فروشگاه موبایل و لوازم جانبی آن بسیار حائز اهمیت هستند. اگر دنبال یک کار پرسود و کم دردسر هستید، می توانید با کمی تحقیق در این مورد یک مغازه موبایل فروشی راه اندازی کنید. اگر می خواهید در مورد لوازم جانبی موبایل اطلاعات کافی کسب کنید، می توانید مطلب زیر را در سایت دیجی پخش بخوانید.

یک دیدگاه برای “مغازه موبایل فروشی و صفر تا صد راه اندازی آن”

  1. سلام من یک پاساژ موبایل در مارلیک کرج احداث کردم و تعدادی مغازه برای اجاره با قیمت بسیار مناسب موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *