خرید انواع پاپ سوکت

پاپ سوکت چیست و چه کاربردی دارد ؟

با پیشرفت تکنولوژی و طراحی های متعدد و متنوع بر روی گوشی های موبایل و روز به روز بزرگتر شدن آن ها، نگه داشتن گوشی موبایل در دست کمی کار را سخت کرده است. پاپ سوکت یک وسیله کاربردی که در دسته لوازم جانبی موبایل و اکسسوری قرار می گیرد، می تواند نگهدارنده خوبی برای گوشی موبایل باشد. پاپ سوکت پشت بدنه گوشی موبایل قرار می گیرد و وظیفه ی راحت نگه داشتن گوشی موبایل در دست را دارد. PopSocket کاربردهای مختلفی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

خرید انواع popsocket

پاپ سوکت چیست ؟

پاپ سوکت وسیله ای است که به پشت یک نوع دستگاه الکترونیکی مانند گوشی موبایل و تبلت می چسبد. این محصول شبیه یک دکمه یا برچسب است. PopSocket طراحی آکاردئونی دارد. وقتی آن را جمع می کنیم به بدنه گوشی موبایل می چسبد و کاملا جمع می شود و وقتی آن را باز می کنیم قابلیت این را به ما می دهد تا با استفاده از آن گوشی موبایل را در دست بگیریم.

popsockets

کاربردهای پاپ سوکت

روش های زیادی برای استفاده از این محصول وجود دارد. این استفاده بستگی به نیاز کاربر دارد. شما می توانید در استفاده از آن خلاقیت خرج کنید. عمده استفاده از پاپ سوکت که بین مردم بیشتر جا افتاده است و برای این مورد شناخته می شود، راحت گرفتن گوشی موبایل با استفاده از این کالا است. وقتی پاپ سوکت را باز کنید می توانید انگشتان خود را دور آن بپیچید و با گوشی موبایل خود کار کنید.

 

کاربردهای این کالا به شرح زیر است :

نگه داشتن راحت گوشی موبایل در دست

همانطور که بالاتر هم توضیح دادیم، امروزه با افزایش قیمت های موبایل و اینکه گوشی موبایل یکی از ارزشمندترین وسیله های ما به حساب می آید پس نگهداری از آن مخصوصا در خیابان ها و بیرون از خانه واجب است. اگر PopSocket را به بدنه گوشی نصب کنید و برای نگه داشتن گوشی موبایل از آن استفاده کنید، درصد افتادن گوشی از دستتان به حداقل می رسد.

خرید عمده پاپ سوکت نگهدارنده گوشی

استفاده به عنوان استند گوشی یا نگهدارنده هنگام تماشای فیلم

برای تماشای فیلم در گوشی همیشه نیاز داشتیم تا گوشی را به جایی تکیه دهیم. این محصول کار را ما را آسان کرد. شما  می توانید با باز کردن پاپ سوکت گوشی را تکیه دهید و راحت فیلم تان را تماشا کنید.

پیچیدن سیم کابل یا هندزفری به دور آن

اغلب مردم از اینکه سیم هندزفری هایشان به هم گره می خورند ناامید و اذیت می شوند. پاپ سوکت به شما کمک می کند تا به راحتی سیم هندزفری را به دور آن بپیچید و مانع از گره های موجود در آن بشوید.

راحت تر سلفی می گیرید.

از آنجایی که این محصول گرفتن گوشی موبایل در دست را راحت کرده است، شما می توانید هنگام گرفتن سلفی بدون لرزش گوشی را در دست بگیرید و عکس خود را بیندازید. PopSocket در سلفی انداختن لرزش دست شما را می گیرد.

پاپ سوکت وسیله ای برای راحت سلفی گرفتن

طراحی و ظاهر متفاوت

یکی از جنبه های PopSocket که برای کاربران آن را محبوب و جذاب می کند، طراحی و ظاهر متفاوت آن است. این محصول مفید و پرکاربرد آنقدر شکل  و ظاهر متفاوت در بازار دارد که هر شخصی به راحتی سبک و طرح منحصر به خود را پیدا می کند. از شکل های تک رنگ گرفته که مناسب برای هر سنی است تا طرح های مینیمال و شلوغ که بسیار پرطرفدار هستند. نکته حائز اهمیت در اینجا این است که شما می توانید حتی طرح مورد علاقه خود را به برخی از فروشگاه ها که کار چاپ و طرح سفارشی انجام می دهند بسپارید.

پایه نگهدارنده پاپ سوکت

یکی از ویژگی های این محصول که کاربرد آن را بیشتر می کند، نگهدارنده ای است که داخل بسته بندی این محصول وجود دارد. این پایه به شما کمک می کند تا گوشی خود را روی نگهدارنده های موبایل که در ماشین استفاده می شود نصب کنید. به طور کلی این پایه بر روی تمامی سطوح عمودی نصب می شود.

types of popsockets

نحوه نصب PopSocket

نصب کردن این محصول بر روی گوشی موبایل کار بسیار راحتی است و هر فردی مستقلا می تواند خودش این کار را انجام دهد و لزوما نیاز به یک متخصص ندارد. مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا سطح قاب گوشی خود را تمیز کنید.
  • یک برچسب به سطح PopSocket می چسبد. آن را جدا کنید و محصول را روی گوشی فشار دهید و بچسبانید.

راهنایی در استفاده از پاپ سوکت

برای درک بهتر می توانید این ویدیو را ملاحظه کنید.

نتیجه گیری

یک محصول باید کارآمد، رضایت بخش، موثر باشد تا رضایت کاربران را جلب کند. پاپ سوکت رضایت بخش است. این محصول هم کارآیی خوبی دارد که می توانید گوشی را محکم در دست بگیرید و هم زیبایی خاصی به گوشی شما می دهد که می توانید با قاب و کاور گوشی موبایل خود آن را ست کنید. همچنین این محصول به نسبت خود قیمت مناسبی در بازار دارد و به راحتی قابل تهیه است. همکاران محترم برای خرید عمده و تعداد این محصول با قیمت بسیار مناسب می توانید به سایت دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید و بسته خود را درب فروشگاه تان تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *