حالت کارائوکه در اسپیکر چیست

قابلیت کارائوکه در اسپیکر

طبیعتا شما هم در دورهمی ها و مهمانی ها خانوادگی خود تجربه خوانندگی از خواننده های مختلف را داشته اید. این تفریح زمانی جذاب تر می شود که شما بتوانید بر روی آهنگ اصلی صدای خواننده را تقلید نمایید. این اتفاق با استفاده از قابلیت کارائوکه در اسپیکر امکان پذیر است. به احتمال زیاد واژه کارائوکه را بسیاری از شما شنیده باشید. این کلمه یک واژه ژاپنی می باشد که نخستین بار در سال 1970 معرفی شد. همچنین طبیعتا در بسیاری از فیلم و سریال ها دیدید که در خارج از کشور خوانندگی موزیک بر روی موزیک اصلی بدون صدای خواننده در بارها و کلاب ها اجرا می شود.

در واقع قابلیت کارائوکه در اسپیکر به معنای این است که شما صدای خواننده را از موزیک حذف نمایید و با صدای خودتان و ملودی آهنگ بخوانید. این اجرا را می توانید با میکروفون های بی سیم یا سیم دار اجرا نمایید.

قابلیت کارائوکه در اسپیکر چیست خرید عمده اسپیکر

حالت کارائوکه در برخی از اسپیکرها موجود می باشد. تقریبا می توان گفت که امروزه اکثر پارتی باکس ها دارای ابن مود می باشند و شما می توانید به راحتی با حذف صدای خواننده با خوانندگی بپردازید. برای فعال کردن قابلیت کارائوکه نیازی نیست تنطیمات پیچیده ای را انجام دهید. فقط کافی است با فشردن دکمه کارائوکه در اسپیکر و سیتم های صوتی خانگی این قابلیت را روشن کنید. شایان ذکر است بدانید در برخی از مکان های بزرگ و شلوغ از دو اسپیکر و پارتی باکس برای این کار استفاده می شود. برای اینکه بتوانید همزمان دو اسپیکر را به یک گوشی وصل کنید می توانید از فناوری و قابلیت TWS استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با قابلیت TWS می توانید مطلب فناوری TWS چیست را در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل عمده مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *